Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Attendo työpaikkana?

Vierailija
09.05.2026 |

Tiedän, hoitajien kokemus ei ole ilmeisesti kovin mairitteleva, mutta entäs laitoshuoltajan tai hoiva-avustajan silmin? Attendo lupaa joustoa työelämän ja oman elämän välille, mutta saako sitä joustoa vain Attendoon päin? 

Etsin uutta työpaikkaa, nykyisessä "aurinkoisessa" kerrossiivoojana olen niin loppuunkulunut. Haluaisin tehdä ainakin alkuun lyhyempää työaikaa. Attendolla olisi kokoaikainen työpaikka auki siistijälle/apulaiselle. Korulauseita riittää joustosta, mutta onko näin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tehdä lyhyempää työaikaa ja Attendo hakee kokoaikaista, miksi he sinut valitsisivat?

Vierailija
2/5 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat tehdä lyhyempää työaikaa ja Attendo hakee kokoaikaista, miksi he sinut valitsisivat?

Minut ottivat silti! 

Sh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyllä minä kokoaikaistakin voin tehdä. Olen lopen uupunut aurinkoiseen, joten ylipäätään siksi kiinnostaa työpaikan vaihto. Olisin vaan kiinnostunut osa-aikaisemmasta myös. Tuo paikka on ollut haussa jo pidemmän aikaan.

Sinäkö työllistät kun kysyt miksi valita minut? Ei minun sinua varmaan tarvitse vakuuttaa miksi minä. Kerro sinä jotain Attendon ilmapiiristä? 

Ap

Vierailija
4/5 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kunnallisessa asumisyksikössä tekee monikin siivooja osa-aikaisena, vaikka työtä olisi kokoaikaisestikin tarjolla. Ovat usein itse valinneet osa-aikaisuuden. Kunnalle kallista toki, mutta ymmärrän kyllä yksilötasolla ratkaisun. Heillä vähän sama ajatus taustalla kuin esimerkiksi keikkatyöntekijöillä. Jaksaminen ihan toista luokkaa.

Attendosta, niin riippuu tosi paljon yksiköstä ja paikkakunnasta. Näin hoitajan näkökulmasta siis. Tiedän ihan suoranaisia helvettejä, mutta tiedän myös rauhallisempia paikkoja. Kielimuuri näkyy arjessa..

Vierailija
5/5 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

A antoi potkut kahdelle vakituiselle siivoojalle ja laittoi yhden filippiinin tekemään heidän työnsä. Ei oikein jaksanut, laihtui

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi