Trampoliinit on tosi juntteja!
Kommentit (36)
Enkä tarkoita, että kaikki " esteetikot" olisivat jotain snobeja, jotka halveksivat toisia. En minäkään halveksi trampoliinin omistajia, kunhan vaan ihan hyväntahtoisesti ihmettelen. Kuten joku muu voi ihmetella jotain meikäläisen juttua.
-28-
Mies sanoi, että näki lentokoneesta asuinalueemme sinipilkullisena. Eli täällä junttilassa elellään...
Meillä ei siis ole, koska pihalle ei muuta mahtuiskaan.
jo 3vuotta iso trampoliini.
Yksi kerrallaan hyppii mutta volttejakin tehdään,tosin vain oma ekaluokkalainen joka osaa tehdä ne oikein,niskaa suojaten
Ja turvaverkotta sekä säännöittä ei hypitä! Aikuisten tehtävä on valvoa, kuten joka muussakin asiassa!
Meillä ainakin tehdään muutakin kuin pompitaan trampoliinilla, on aikamäärä mitä yhdellä ulkoilukerralla hypitään ja senjälkeen leikitään muuta.
Mikä laji vain on vaarallista jos liikutaan väärin sekä ohjeetta..
onko voltit muka noin vaarallisia, haistakaa ny vittu. mä teen kavereitten kaa trampalla hurjia voltteja ja kärrynpyöriä. mitä pahaa niissä on. toi on todella hyvää liikuntaa ja te vaan väitätte että muka hengenvaarallista. mä oon tehny hurjia voltteja ja kärrynpyöriä. lisäks harrastan parkouria ja akrobatiaa. olenko kuollu, no en todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvalloissa pompittiin jo 1980-luvulla ja nyt vihdoin on tämä villitys saapunut Suomeen. On varsinainen junttien juttu!
Nyt selvisi minne ne ylijaama trampoliinit on myyty kun USAssa ei ole nakynyt niita vuosikausiin.
Kyllä saa tehä niin paljon voltteja ku osaa, ylisuojelevat vanhemmat ja lääkärit pitää turpansa kiinni, ketään ei kiinnosta tiedän paskapuheet.
Trampoliini tuottaa iloa ja ilo on tosi junttia. Vähän niinku hymyileminen ja nauraminen.
Pidä turpas kiinni saatanan apina! Kukaan ei kiinnosta sun paskapuhees!
Joo tosi WT meininkiä. Kattokaa vuokratalo rivarien takapihoja. Juntit pomppii ja kaljamaha vanhemmat kessuttaa vieressä.
Piha on yleensä todella törkynen lisäksi.
Mä oon ajan kanssa päässy trampalla siitä bäkki pelosta eroon. Nyt osaan ihan mitä tahansa. Lääkärit ja ylisuojelevat vanhemmat pitää sen turpansa kiinni, kukaan ei kiinnosta heidän paskapuheet.
Paskapuheet pois ja trampalle flippailee!! Se on hauskaa!!!
Volttien heittely on hauskaa. Pidä turpas kiinni saatanan apina! Kukaan ei kiinnosta sun paskapuhees!
Tramboliinit ilman niistä lähtevää häiritsevää meteliä on ihan OK ja hyvä liikuntaharrastus.
Mitä se haittaa, mä haluunkin että must tulee pyörätuolivammanen.
1m tramppiksen kiloraja on 100kg ja 4-metrisen (ainakin meidän) 115kg. Kun mietitte kuinka paljon enemmän tilaa, pinta-alaa ym. jousta tuossa isossa on niin ymmärtänette, että se on aivan eri tavalla joustava kun se metrinen. Jos se metrinen tehtäisiin joustavaksi niin se osuis heti maahan. Meillä oli se metrinen mutta edes mies (85kg) ei saanut siinä minkäänlaista joustoa aikaiseksi. Tuossa nelimetrisessä jo pieni lapsi saa pomppua aikaiseksi. Joten niitä ei voi laisinkaan vertailla noita kahta.