YLE: Arto Satonen paljastaa kirjassaan: Perussuomalaiset tosiasiassa hyväksyivät kokoomuksen heikennykset
Satonen on julkaissut paljastuskirjan vuosistaan työministerinä. Satonen mm ruotii kokoomuksen ja EK:n välejä, perussuomalaisia, ja omaa flopannutta hakuaan Kelan johtajaksi. Hakemuksen teko kuulemma meni pieleen, koska Satonen ei ole hakenut töitä 20 vuoteen eikä siksi osannut laatia hakemusta. Ex-työministerillä oli myös kiire Aasiaan houkuttelemaan työläisiä Suomeen kokoomuksen Juhana Vartiaisen kanssa.
Kommentit (100)
Minä jo luulin, että oltiin päästy tuosta Satosen äijästä, mutta ei, voi surkeus. Vastenmielinen ukko.
Vierailija kirjoitti:
Minä jo luulin, että oltiin päästy tuosta Satosen äijästä, mutta ei, voi surkeus. Vastenmielinen ukko.
Satonen likapyykkää kautensa skandaalit tuoreessa kirjassaan. Hänellä on oikeus kertoa kansalle oma versionsa tapahtumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jo luulin, että oltiin päästy tuosta Satosen äijästä, mutta ei, voi surkeus. Vastenmielinen ukko.
Satonen likapyykkää kautensa skandaalit tuoreessa kirjassaan. Hänellä on oikeus kertoa kansalle oma versionsa tapahtumista.
Ja kansalla on oikeus jättää Satosen valkopesusepustukset lukematta.
Tilanne on jo tosi hankala monella. Ollut aiemminkin. Saako joku köyhien tuet siihen, että saa kaupasta ruokaa ja hankinnat. Kannattaa tehdä se nyt. Kiire.
Satonen yrittää varmaan vaan olla helposti lähestyttävä kansalaisille ja myöntää, ettei itsekään osaa tehdä työhakemusta ja CV:tä. Ehkä tämmöinen paljastus tsemppaa työttömiä, ettei ne ministeritkään aina osaa. Tuo poliitikot lähemmäs ihmisten arkea ja tekee heistä ihmisiä. Peeärrää.
Yleistukea vähentävät pääomatulot, ove, omaishoidon tuki, tekijänoikeuskorvaukset, perhehoitajan palkkiot myös yli 55-vuotiailla.
Omistusasuntoon ei saa yleistä asumistukea.
Ja vuokra-asunnossa ruokakunnan bruttotulot ja omaisuus vaikuttavat asumistukeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satonen osasi kuitenkin käydä rekrytoimassa aasialaisia. Olis kysynyt niiltä neuvoa.
Ja tänään taas mediassa poliisin rikosvyyhti, jossa taas hyväksikäytetty ja riistetty aasialaisia työntekijöitä. Siivousalalla tällä kertaa.
Tasapuolisuuden nimissä samat keinot?
https://seura.fi/asiat/tutkivat/nain-kunta-myy-tyottomia-firmojen-aliha…
No miksi eivät olisi hyväksyneet, j okaisen myös demarin pitäisi alkaa ymmärtää että 25 vuotta jatkunutta velaksi elämistä ei voi loputtomiin jatkaa.
Onneksi talous on nyt piristinyt. Ehkä velkaantumisvauhti edes hieman hidastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä paljastus tuo on? Kaikkihan sen tietää! Olisiko Purra hymyillyt saksikuvassa kuin Naantalin aurinko jos hän ei olisi hyväksynyt kokoomuksen heikennyksiä?
Satonen vie sen astetta pidemmälle ja sanoo, että perussuomalaiset lukivat hallitusohjelmaa "kuin Raamattua". Oli vissiin persuilta vaan mediateatteria etteivät hyväksy mitään. Mm. alisuoriutumisen viemisestä irtisanomisperusteeksi persut esittivät tietämätöntä, vaikka Satosen mukaan olivat hyväksyneet senkin.
Persut ovat pelkkä hillotolppariippuvainen takinkääntäjäpuolue ja pelkäksi haitaksi tavallisille suomalaisille. Mutta aina riittää ulkomaalaiskammoisia, joille se vieraan pelko on ainoa syy äänestää persuja - ikään kuin se auttaisi yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä paljastus tuo on? Kaikkihan sen tietää! Olisiko Purra hymyillyt saksikuvassa kuin Naantalin aurinko jos hän ei olisi hyväksynyt kokoomuksen heikennyksiä?
Satonen vie sen astetta pidemmälle ja sanoo, että perussuomalaiset lukivat hallitusohjelmaa "kuin Raamattua". Oli vissiin persuilta vaan mediateatteria etteivät hyväksy mitään. Mm. alisuoriutumisen viemisestä irtisanomisperusteeksi persut esittivät tietämätöntä, vaikka Satosen mukaan olivat hyväksyneet senkin.
"Meillä on hyvä hallitusohjelma!" oli vastaus kaikkeen ensimmäiset puoli vuotta.
Vierailija kirjoitti:
No miksi eivät olisi hyväksyneet, j okaisen myös demarin pitäisi alkaa ymmärtää että 25 vuotta jatkunutta velaksi elämistä ei voi loputtomiin jatkaa.
Onneksi talous on nyt piristinyt. Ehkä velkaantumisvauhti edes hieman hidastuu.
Lammas.
Vierailija kirjoitti:
Satonen yrittää varmaan vaan olla helposti lähestyttävä kansalaisille ja myöntää, ettei itsekään osaa tehdä työhakemusta ja CV:tä. Ehkä tämmöinen paljastus tsemppaa työttömiä, ettei ne ministeritkään aina osaa. Tuo poliitikot lähemmäs ihmisten arkea ja tekee heistä ihmisiä. Peeärrää.
Satonen on pelkkä ylimielinen paska. Tyypillinen kokoomuslainen siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän PS ole koskaan välittänyt köyhistä, tai keskituloisista. Heille riittää, kun saa hokea mamua ja haukkua vasemmistoa, sekä vihata luontoa.
Satonen kertoo ihan suoraan, että hallitusyhteistyö persujen kanssa on ollut vaihtokauppaa. Kokoomus nielee persuilta asioita ja vastavuoroisesti persut nielee kokoomukselta asioita. Niin se on mennyt.
Mikä uutinen tuo on? Noinhan hallitustyö puolueiden välillä aina toimii.
Mitähän uutta tuossa on? Hallituskumppaneiden on hyväksyttävä ne yhteiset päätökset muuten hallitus kaatuu.
Oli vähän outo valinta työministeriksi. Nakkikioskiyrittäjä, joka tuskin tietää esim rekrytoinnista mitään. Jos joskus on palkannut kesähessun kioskilleen niin ei se tee ihmisestä työmarkkinoiden asiantuntijaa.
Kun tulee eduskuntavaalit niin niistä tulee hienot. Isoimmat äänipotit saavat sdp ja vasemmisto. Ps kansanedustajista suuri osa ei pääse enää eduskuntaan.