YLE: Arto Satonen paljastaa kirjassaan: Perussuomalaiset tosiasiassa hyväksyivät kokoomuksen heikennykset
Satonen on julkaissut paljastuskirjan vuosistaan työministerinä. Satonen mm ruotii kokoomuksen ja EK:n välejä, perussuomalaisia, ja omaa flopannutta hakuaan Kelan johtajaksi. Hakemuksen teko kuulemma meni pieleen, koska Satonen ei ole hakenut töitä 20 vuoteen eikä siksi osannut laatia hakemusta. Ex-työministerillä oli myös kiire Aasiaan houkuttelemaan työläisiä Suomeen kokoomuksen Juhana Vartiaisen kanssa.
Kommentit (65)
Minä jo luulin, että oltiin päästy tuosta Satosen äijästä, mutta ei, voi surkeus. Vastenmielinen ukko.
Vierailija kirjoitti:
Minä jo luulin, että oltiin päästy tuosta Satosen äijästä, mutta ei, voi surkeus. Vastenmielinen ukko.
Satonen likapyykkää kautensa skandaalit tuoreessa kirjassaan. Hänellä on oikeus kertoa kansalle oma versionsa tapahtumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satonen likapyykkää kautensa skandaalit tuoreessa kirjassaan. Hänellä on oikeus kertoa kansalle oma versionsa tapahtumista.
Ja kansalla on oikeus jättää Satosen valkopesusepustukset lukematta.
Tilanne on jo tosi hankala monella. Ollut aiemminkin. Saako joku köyhien tuet siihen, että saa kaupasta ruokaa ja hankinnat. Kannattaa tehdä se nyt. Kiire.
Kun tulee eduskuntavaalit niin niistä tulee hienot. Isoimmat äänipotit saavat sdp ja vasemmisto. Ps kansanedustajista suuri osa ei pääse enää eduskuntaan.