Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: Arto Satonen paljastaa kirjassaan: Perussuomalaiset tosiasiassa hyväksyivät kokoomuksen heikennykset

Vierailija
08.05.2026 |

Satonen on julkaissut paljastuskirjan vuosistaan työministerinä. Satonen mm ruotii kokoomuksen ja EK:n välejä, perussuomalaisia, ja omaa flopannutta hakuaan Kelan johtajaksi. Hakemuksen teko kuulemma meni pieleen, koska Satonen ei ole hakenut töitä 20 vuoteen eikä siksi osannut laatia hakemusta. Ex-työministerillä oli myös kiire Aasiaan houkuttelemaan työläisiä Suomeen kokoomuksen Juhana Vartiaisen kanssa. 

https://yle.fi/a/74-20224594

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee eduskuntavaalit niin niistä tulee hienot. Isoimmat äänipotit saavat sdp ja vasemmisto. Ps kansanedustajista suuri osa ei pääse enää eduskuntaan.

Vierailija
62/65 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo luulin, että oltiin päästy tuosta Satosen äijästä, mutta ei, voi surkeus. Vastenmielinen ukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jo luulin, että oltiin päästy tuosta Satosen äijästä, mutta ei, voi surkeus. Vastenmielinen ukko.

Satonen likapyykkää kautensa skandaalit tuoreessa kirjassaan. Hänellä on oikeus kertoa kansalle oma versionsa tapahtumista. 

Vierailija
64/65 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satonen likapyykkää kautensa skandaalit tuoreessa kirjassaan. Hänellä on oikeus kertoa kansalle oma versionsa tapahtumista. 

Ja kansalla on oikeus jättää Satosen valkopesusepustukset lukematta. 

Vierailija
65/65 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on jo tosi hankala monella. Ollut aiemminkin. Saako joku köyhien tuet siihen, että saa kaupasta ruokaa ja hankinnat. Kannattaa tehdä se nyt. Kiire.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä