Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
"”Tehkää se testamentti”, kehottaa kuusi vuotta kodistaan taistellut avoleski". Miksi avioliitto ei ole vaihtoehto?
08.05.2026 |
Oikeasti, mikä tässä nyt on se juttu jota en ilmeisesti ymmärrä? Jos on oltu yhdessä parikymmentä vuotta ja hankittu yhteinen talo ja jaettu muutenkin koko elämä? Miksi avoliittoon pitää saada avioliiton turva ja oikeudet sen sijaan että menisi vain naimisiin? Jos potentiaalinen ero ja tasingon maksaminen pelottaa niin sitäkin varten on olemassa avioehto.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa