Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Me Naisissa tulevan kesän 2026 muotikatsaus: "riittää, kun jalassa on vain jotkut shortsit tai housut."

Vierailija
08.05.2026 |

Me Naiset luonnehtii tulevan kesän 2026 muotia: riittää, että jalassa on vain jotkut shortsit, tai housut. Yläosaksi kelpaa myös melkein mikä vaan. 

 

"Trendikästä on jopa alipukeutua – riittää, kun jalassa on vain jotkut shortsit tai housut.

Lisäksi yläosa voi hyvin olla ihan vain perustoppi, -t-paita tai jopa huppari."

 

Juhlapukeutumisellakaan ei Me Naisten mukaan ole mitään väliä: 

 

"Monimutkaiset ja epämukavat asukokonaisuudet voi halutessaan siis jättää hankkimatta, ja juhlimaan voi hyvin mennä mukavasti oman vaatekaapin antimilla."

 

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000011966185.html

 

 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylie jennerillä näyttäisi olevan kivan näköinen maha.

Vierailija
22/24 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia, että on jotkut vaatteet päällä. Näinhän se menee. 

Lainmukaisen  sukupuolisiveellisyyden  minimi,  niin  muusta ei  väliä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieruverkkareissa juhliin!

Miksi vain verkkareihin pääsee pieruja? Ovathan muutkin housut siinä hollilla. (siis ollessa yllä)

Vierailija
24/24 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä väsyy joskus vaatteilla läträämiseen, pitää olla sitä ja tätä ja kalat kuolee meriin. Joojoo, eiköhän ny mennä välillä vaan vaatteilla jookos.

Ensin  käytetään  kirpparit  tyhjiksi ennenkuin  valmistetaan  uutta.