Me Naisissa tulevan kesän 2026 muotikatsaus: "riittää, kun jalassa on vain jotkut shortsit tai housut."
Me Naiset luonnehtii tulevan kesän 2026 muotia: riittää, että jalassa on vain jotkut shortsit, tai housut. Yläosaksi kelpaa myös melkein mikä vaan.
"Trendikästä on jopa alipukeutua – riittää, kun jalassa on vain jotkut shortsit tai housut.
Lisäksi yläosa voi hyvin olla ihan vain perustoppi, -t-paita tai jopa huppari."
Juhlapukeutumisellakaan ei Me Naisten mukaan ole mitään väliä:
"Monimutkaiset ja epämukavat asukokonaisuudet voi halutessaan siis jättää hankkimatta, ja juhlimaan voi hyvin mennä mukavasti oman vaatekaapin antimilla."
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000011966185.html
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Pääasia, että on jotkut vaatteet päällä. Näinhän se menee.
Lainmukaisen sukupuolisiveellisyyden minimi, niin muusta ei väliä.
Vierailija kirjoitti:
Pieruverkkareissa juhliin!
Miksi vain verkkareihin pääsee pieruja? Ovathan muutkin housut siinä hollilla. (siis ollessa yllä)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä väsyy joskus vaatteilla läträämiseen, pitää olla sitä ja tätä ja kalat kuolee meriin. Joojoo, eiköhän ny mennä välillä vaan vaatteilla jookos.
Ensin käytetään kirpparit tyhjiksi ennenkuin valmistetaan uutta.
kylie jennerillä näyttäisi olevan kivan näköinen maha.