Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos puhutaan vain heteroista niin....

Vierailija
08.05.2026 |

Tuli tässä mieleen näistä jutuista täällä. Jos puhutaan vain ns 100% heteroista, kummat silti haluaisi kokeilla jonkinlaista seksiä saman sukupuolen edustajan kanssa, miehet vai naiset? Itse naisena en kyllä olisi asiasta innostunut ollenkaan. Voisin kyllä katsella sekä naisparien että miesparien puuhia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida enemmistöä heteroita kiinnostaa miesten tai naisten välinen seksi. Vaimoni ei suostu katsomaan kumpaakaan ja itse voisin vähän katsoa naisia, jos olisivat jotenkin omaan mieleen. Vähänkään selkeä lesbopari ei kiinnosta pätkääkään. Seksin pitää olla edes jotenkin tunteet mukana tai ainakin näyttää siltä, että molemia kiinnostaa. Voi olla, että johtuu siitä että meidän seksillä ollut tunteet ja halut aina mukana. Vaimon halut ja halukkuus minua kohtaan olleet seksin kulmakivi, niin tottunut siihen, ettei ilman seksi kiinnosta ollenkaan. 

Vierailija
2/3 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä vuosien varrella monet naispuoliset kaverit on ehdotelleet ties mitä. Ja näitä tällaisia tilanteita on tullut vastaan yläkoulusta asti ja edelleen tulee tässä neljänkympin korvilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat vähän homoja. Mitä enemmän asian kiistää niin sitä enemmän usein on homo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan