Taidetaan syödä äitienpäivänä vaan kotona
Ei viitsi näin hampaattomana mennä mihinkään syömään.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä mies lupaa viedä sinut syömään, kun kaiketi tietää nuo sinun ongelmasi? Vai oliko tämä edes totta...
Kyllä hän olisi vienyt. Ajatteli ettei minun tarvitse laittaa ruokaa kotona.
Mutta miksi hän ei ymmärrä/ välitä siitä, että se hampaattomuus haittaa sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä mies lupaa viedä sinut syömään, kun kaiketi tietää nuo sinun ongelmasi? Vai oliko tämä edes totta...
No kun hän ei voi sille tehdä mitään. Implantit suuhun maksaisi kymmeniä tuhansia euroja eikä niihin ole varaa.
Ja sitten kotona sinä laitat ruuan, mies kun vain grillaa.
Et ole siis vieläkään saanut sitä 500 euroa kasaan ? Ai niin sinun pitää saada monen tonnin hampaat, unohdin. Ei se mitään taitaa muutenkin suurin osa syödä äitienpäivä lounaan kotona
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kotona sinä laitat ruuan, mies kun vain grillaa.
Niin teen.
Oikeestiko Suomessa on ihmisiä, joilla ei oo hampaita, siis nuoria?
Eikö yhteiskunta maksa tekareita, tai Kela? Kyllähän tuo nyt kuuluisi jotenkin hoitaa, ei kai kukaan ilman hampaita voi elää?
Vierailija kirjoitti:
Oikeestiko Suomessa on ihmisiä, joilla ei oo hampaita, siis nuoria?
Eikö yhteiskunta maksa tekareita, tai Kela? Kyllähän tuo nyt kuuluisi jotenkin hoitaa, ei kai kukaan ilman hampaita voi elää?
On mulla tekarit. Itse maksettu. Niistä vaan ei saatu sopivia.
No eikö niihin voi tehdä muutoksia?
Tai laittaa sellaiset jotka saa muutamalla ruuvilla kiinni?
Vai etkö vain oo tottunut niihin?
Sympatiani sulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun hän ei voi sille tehdä mitään. Implantit suuhun maksaisi kymmeniä tuhansia euroja eikä niihin ole varaa.
Ymmärrät nyt täysin väärin. Kyse on siitä, ettei mies joko tajua tai sitten välitä siitä, että sinua haittaa ja hävettää hampaattomuutesi. Jos hän ymmärtäisi ja välittäisi, niin ei ehdottaisi asiaa joka on sinulle vaikea. Ei hän sille mitään voi, mutta miksi tosiaan ehdottaa asiaa josta kärsit? Typerys ehdottaa asioita ihmisille, joiden tietää olevan toiselle vaikeita tai jopa loukkaavia. Esimerkiksi, jos joku tietää että toinen ei pysty vaikkapa saamaan lasta niin alkaa ehdottelemaan keinoja asian korjaamiseksi. Ymmärrätkö, miksi niin ei tehdä? Tai jokin muu toiselle vaikea asia, niin alkaa siinä sitten ehdottelemaan kaikkea asiaan liittyvää "kivaa".
Tuli niin hampaaton olo tästä aloituksesta, että hampaita naurattaa
Kyllä se on oikea syömähammas tuo ap! 😂 Kyllin hampaaton olen ratkomaan ongelmaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrät nyt täysin väärin. Kyse on siitä, ettei mies joko tajua tai sitten välitä siitä, että sinua haittaa ja hävettää hampaattomuutesi. Jos hän ymmärtäisi ja välittäisi, niin ei ehdottaisi asiaa joka on sinulle vaikea. Ei hän sille mitään voi, mutta miksi tosiaan ehdottaa asiaa josta kärsit? Typerys ehdottaa asioita ihmisille, joiden tietää olevan toiselle vaikeita tai jopa loukkaavia. Esimerkiksi, jos joku tietää että toinen ei pysty vaikkapa saamaan lasta niin alkaa ehdottelemaan keinoja asian korjaamiseksi. Ymmärrätkö, miksi niin ei tehdä? Tai jokin muu toiselle vaikea asia, niin alkaa siinä sitten ehdottelemaan kaikkea asiaan liittyvää "kivaa".
Eihän hän pakota mua lähtemään mihinkään syömään. Minusta se olisi loukkaavaa, jos niin tekisi. Onhan mulla mahdollisuus laittaa ruokaa kotona ja että syödään täällä. En vaan pidä ruoanlaitosta. Toki on sekin mahdollisuus, että tilaa jostain ruokaa. Esim jonkun ravintolan ala Carte listalta. Joskus on niin tehtykin.
Etkö sä joku kerta käynyt jollain huoltoasemalla tms. syömässä ja kehuit täälläkin, kuinka hyvää oli? Miksei se hampaattomuus silloin haitannut? Kyllä on taas niin sekavaa, että.
Vierailija kirjoitti:
Sympatiani sulle
On noita pohjattu, mutta en vain tottunut niihin. Sekin että laittaisi osaan ruuvit tulisi taas paljon maksamaan.
Tilaatte ruokaa ravintolan hienommalta listalta ja sitten vingut täällä, kun sinulla ei ole taaskaan varaa kesävaatteisiin sun muuhun. Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Tilaatte ruokaa ravintolan hienommalta listalta ja sitten vingut täällä, kun sinulla ei ole taaskaan varaa kesävaatteisiin sun muuhun. Selvä.
Enhän mä ole vinkunut nyt kesävaatteista yhtään mitään.
Juu meilläkin tehdään näin
Perunoita, savulohta, silliä ja joku salaatintynkä + Halloumia suunnitteilla
Ei pakota sinua ravintolaan, mutta ei myöskään ymmärrä tai välitä, että jo pelkkä ravintolan ehdottaminen voi olla loukkaavaa. Kyllä fiksu ihminen ottaisi asian huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sympatiani sulleOn noita pohjattu, mutta en vain tottunut niihin. Sekin että laittaisi osaan ruuvit tulisi taas paljon maksamaan.
Tottumuksen puutetta se taitaa olla. Rupee käyttämään niitä pikku hiljaa, aluksi vaikka tunti päivässä?
Meikkasin tarkoituksella hellävaraisesti, mutta ei liian raskaasti, ja yhdistin sen näennäisen rentoon mutta hienovaraisen tyylikkääseen vaatetukseen miettien kuvia juhlan kunniaksi. Kasvoni kuitenkin tuskin näkyivät kuvissa, eivätkä vaatteet tehneet minusta yhtään energisemmän näköistä.😥