"Hänen lomansa epäonnistui, koska muut turistit olivat varanneet kaikki aurinkotuolit jo aamukuudelta."
"Hannoverilainen tuomioistuin päätti, että mies oli oikeutettu suurempaan korvaukseen. Hänen lomansa hinnasta annettiin 15 prosentin alennus, mikä tarkoitti 986,70 euron korvausta."
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo aina järkyttävä tapa! Pyyhkeet viedäön tuoleille 06 aamulla ja ilmestytään altaalle itse klo 14-16! Monet hotellit kieltävät varailun
Olen joskus tehnyt niin että olen viikannut pyyhkeet ja ottanut tuolit käyttöön kunnes ilmaantuvat paikalle.
Mutta yksi syy tuokin olla majoittumatta hotelleihin
Kannattaa siirtää se tuoli vähän toiselle paikalle, niin että pyyhkeet unohtanut ei tunnista sitä samaksi tuoliksi. Pyyhkeet voi jättää johonkin siihen lähelle.
Tuo on yleishyödyllistä toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo aina järkyttävä tapa! Pyyhkeet viedäön tuoleille 06 aamulla ja ilmestytään altaalle itse klo 14-16! Monet hotellit kieltävät varailun
Olen joskus tehnyt niin että olen viikannut pyyhkeet ja ottanut tuolit käyttöön kunnes ilmaantuvat paikalle.
Pyyhkeet voi vain heittää pois
Itse kastan varaajien pyyhkeet altaassa ja heitän myttyyn johonki varjoon. Siinäpä on sitten märän pyyhkeen kanssa kun joskus tulee paikalle.
Mää aina käyn vessassa ja pyyhin niihin takapuolen. Sitten heitän sen paskarantupyyhkeen tuolin viereen ja käyn tuoliin röhnöttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat tuolit käyttöön kunnes ilmaantuvat paikalle?
Ja mitä sitten, kun saapuvat, pyydät anteeksi ja annat tuolin takaisin?
Pitää siirtää sitä tuolia muutama metri. Muuten anteeksipyyntöä pitää odottaa siltä, joka yritti varausta.
Vierailija kirjoitti:
First world problem.
Tämä. Muualla maailmassa ihmiset raataa hikipajoissa ja alkeellisissa kaivoksissa tuottaakseen parempiosaisille muodikkaita rättejä ja älylaitteita ja sitten nämä parempiosaiset riitelevät oikeudessa kun hotellin aurinkotuoleja ei riittänyt kaikille. Noloa.
Ihan pelle. Ekaa kertaa ulkomaassa ja meni tunnelma pihalle ja paha mieli kun ei hänelle pikku prinssille säästetty tuolia ha ha ha!
En käsitä. Itse heittäisin toisten pyyhkeet pois. Idioottimaista hommaa.
En pyydä anteeksi vaan kerään tavarani ja lähden. "Now it's your turn. Have a nice day!"
Vierailija kirjoitti:
En pyydä anteeksi vaan kerään tavarani ja lähden. "Now it's your turn. Have a nice day!"
Siirrä sitä tuolia muutama metri, niin ettei törppö tunnista sitä samaksi, jonka valtaamista yritti.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kaikkien hotellien tehdä niin kuin eräät. Eli kun asiakas varaa pyyhkeellään paikan, henkilökunta poistaa pyyhkeen perässä.
Jos eivät tee niin, kannattaa mennä respaan valittamaan.
Selvitettiinkö oikeudessa oliko kyseinen mies itsekin tulossa vain varaamaan perheelleen paikkoja, vai aidosti tulossa perheensä kanssa polskuttelemaan altaalle aamukuudelta? Näkyikö hotellin kameroista oliko mies altaalla yksin vai perheen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
matkustaa toiseen maahan tuntitolkulla ja viettää aikaansa jossain aurinkotuolissa istuen. en käsitä.
Loma lasten kanssa on mennyt pilalle. Ei siinä vanhemmat seiso kun lapset polskii. Onhan tuo häikäilemätöntä herätä aamuyöstä petiä varaamaan.
Kyseinen mies itse heräsi häikäilemättömästi aamuyöstä varaamaan tuoleja. Ja sitten tuli kiukku kun joku muu oli ehtinyt ensin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan pelle. Ekaa kertaa ulkomaassa ja meni tunnelma pihalle ja paha mieli kun ei hänelle pikku prinssille säästetty tuolia ha ha ha!
Säännöt on säännöt! Jos varaus on kielletty, niin se on kielletty! Eihän tässä ollut kysymys siitä että tuolit eivät olisi riittäneet JOS olisi noudatettu hotellin sääntöjä. Tuolit eivät riittäneet, koska idarit on varanneet ne pyyhkeillä, vaikka eivät ole koko allasalueella. Koska se on kiellettyä, voi aivan hyvin poistaa sen pyyhkeen, ja ottaa tuolin omaan käyttöön. Niin minä tekisin, ja olen tehnytkin. Ei ole vielä kertaakaan kukaan näistä varaajista kehdannut tulla valittamaan. Ottavat vaan happamin ilmein pyyhkeensä siitä jostain sivusta mihin olen sen laittanut, ja häipyvät. Varmaan ymmärtävät ettei voi sanoa mitään, kun tuolien varaaminen on kielletty. Jos joku sanoisi asiasta, niin kysyisin millä oikeudella kuvittelevat voivansa varata tuolin, kun hotellin säännöt sen kieltävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirrä sitä tuolia muutama metri, niin ettei törppö tunnista sitä samaksi, jonka valtaamista yritti.
Miksi edes siirtää? Ei siinä mitään tarvitse selitellä. Tuolihan oli vapaa. Se että siinä oli jonkun pyyhe ei merkitse mitään, kun varaaminen on kielletty.
Ehdotan suomalaistyyppistä ratkaisua. Laitetaan aurinkotuoleihin sellainen puistopenkeissä käytetty keskikaide, joka estää spugeja makoilemasta siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi pyytää anteeksi?
Hotelleissa pitäisi olla paljon tiukempi linja näiden kanssa ja käydä keräämässä säännöllisesti pyyhkeet pois kaikista niistä tuoleista minkä varannut on jossain muualla kuin allasalueella. Se pitää sallia että pitää tuolia varattuna kun käy uimassa ja palaa hetken kuluttua takaisin.
Mutta tässä nimenomaisessa tapauksessa se että mies itse oli kuudelta aamulla etsimässä aurinkotuoleja viittaa aika vahvasti siihen, että hänellä oli mielessä varata paikat omalle perheelleen. Vai meneekö joku lapsiperhe muka niin aikaisin aamulla altaalle?
Eläkeläisille sopivaa virikettä, kun saavat tapella aurinkotuoleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes siirtää? Ei siinä mitään tarvitse selitellä. Tuolihan oli vapaa. Se että siinä oli jonkun pyyhe ei merkitse mitään, kun varaaminen on kielletty.
Sanaharkan välttämiseksi. Törppö ei tiedä, kenelle vaahdota.
Miesvauva. Yllättyikö joku?