"Hänen lomansa epäonnistui, koska muut turistit olivat varanneet kaikki aurinkotuolit jo aamukuudelta."
"Hannoverilainen tuomioistuin päätti, että mies oli oikeutettu suurempaan korvaukseen. Hänen lomansa hinnasta annettiin 15 prosentin alennus, mikä tarkoitti 986,70 euron korvausta."
Kommentit (45)
matkustaa toiseen maahan tuntitolkulla ja viettää aikaansa jossain aurinkotuolissa istuen. en käsitä.
Hyvä, turha maksaa tyhjästä ja kuunnella matkantarjoajan typeriä selityksiä. Kyllä rahoille pitää saada vastinetta.
No onhan tuo aina järkyttävä tapa! Pyyhkeet viedäön tuoleille 06 aamulla ja ilmestytään altaalle itse klo 14-16! Monet hotellit kieltävät varailun
Olen joskus tehnyt niin että olen viikannut pyyhkeet ja ottanut tuolit käyttöön kunnes ilmaantuvat paikalle.
Mutta yksi syy tuokin olla majoittumatta hotelleihin
Vierailija kirjoitti:
Tuolien hamstraus on väärin, mutta miten se nyt matkatoimiston vika on?
Oletin jutun perusteella, että matkatoimisto oli tämän myynyt joillakin saatesanoilla "aurinkotuolit ovat kaikkien vieraiden vapaassa käytössä", mikä sitten osoittautui epätodeksi.
Vierailija kirjoitti:
matkustaa toiseen maahan tuntitolkulla ja viettää aikaansa jossain aurinkotuolissa istuen. en käsitä.
Loma lasten kanssa on mennyt pilalle. Ei siinä vanhemmat seiso kun lapset polskii. Onhan tuo häikäilemätöntä herätä aamuyöstä petiä varaamaan.
Enpäs ole tajunnutkaan, että tuostakin voi saada jotain korvauksia.
Matkatoimistojen pitää vaatia hotelleilta tasoa !
Id1ootti ukko ja id1ootti hotelli. Jos hotelli on kieltänyt tuolien varaamisen, niin eihän siellä silloin käytännössä ollut yhtään varattua tuolia!
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo aina järkyttävä tapa! Pyyhkeet viedäön tuoleille 06 aamulla ja ilmestytään altaalle itse klo 14-16! Monet hotellit kieltävät varailun
Olen joskus tehnyt niin että olen viikannut pyyhkeet ja ottanut tuolit käyttöön kunnes ilmaantuvat paikalle.
Pyyhkeet voi vain heittää pois
Pitäisi kaikkien hotellien tehdä niin kuin eräät. Eli kun asiakas varaa pyyhkeellään paikan, henkilökunta poistaa pyyhkeen perässä.
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti britit ja saksalaiset tekee tuota. Eipä siinä, että jaksaisi edes altaalla koko päivää istua.
Miksei vaan pyyhkäissyt noihin rätteihin ohi mennessään
Nykyisin maailmassa on liikaa populaa. Keihäsmatkojen aikaan Kanarialla saattoi vielä lepäillä rauhassa aurinkotuolissa autiohkolla hiekkarannalla dyynien katkessa. Nyt se on kaikki rakennettu täyteen hotelleja, eikä kaiken maailman rahvaan seasta löydy enää tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Otat tuolit käyttöön kunnes ilmaantuvat paikalle?
Ja mitä sitten, kun saapuvat, pyydät anteeksi ja annat tuolin takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyyhkeet voi vain heittää pois
Itse kastan varaajien pyyhkeet altaassa ja heitän myttyyn johonki varjoon. Siinäpä on sitten märän pyyhkeen kanssa kun joskus tulee paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Ja vetää sikeitä niin pitkään että tuolit loppu.
Ei tuo tietenkään oikeuta korvaukseen. Mitähän jätettiin kertomatta.
Aamu kuudelta altaalla ei ole kuin pyyhkeitä tuoleilla ja ukko seisoo yksin harmitellen kun ei vapaita paikkoja ole?
Mä kun luulin että suomalaiset on lampaita...
Tuolien hamstraus on väärin, mutta miten se nyt matkatoimiston vika on?