Mikä saa ihmisen haukkumaan ja tahallaan loukkaamaan muita anonyymillä foorumilla?
Ainoa irl tietämäni tapaus liittyy mielenterveysongelmaan ja sekin meni ohi.
Kommentit (52)
Sanoma antaa siihen täydet vapaudet ilman valvontaa Kiertää laittomasti velvoitteensa palstan valvonnasta ja kukaan ei välitä Ei edes toimiutusjohtaja saati KRP ? Mafiako tätä pyörittää
Vierailija kirjoitti:
Se kun tämä on anonyymi ja kuka vain voi olla mitä vain niin helppohan se on mesota pahaa oloaan tänne
Mä vastaan saman, eli paha olo.
Itsekin teen sitä. Jos koen että mulle vit*uillaan, sanon ilkeästi takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä saan haukkua muehiä niin kauan kunnes kaikki miehet muuttuu täydellisesti naisille. Se on täysin hyväksyttävä ajatus se "niin kauan kaikki miehet kunnes ei yksikään mies" joten kaikki miehet ansaitsee haukkumista ja arvostelua kunnes yksikään mies ei ansaitse. Ja kaikki miehet ei todellakaan pysty muuttumaan täydelliseksi kun on rumia, lyhyitä ja köyhiä miehiä joten miehiä saa haukkua ja arvostella aina ja ikuisesti. Mutta naiset on aina kaikella tapaa täydellisiä niin naisia ei saa haukkua ja arvostella koskaan
Älä Veeti jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Siihen riittää se että on nainen ja vihaa miehiä
Jep ja toisinpäin
Tämä!!!,jokaisella kun omat mielipiteet ne voi lukee ,tai jättää lukematta ,mut EI haukutaan.Milloinnei ymmärretä lukemaansa,ja aihe jos osuu heti haukutaan.Nimitellään jopa.Itse en ikinä ala haukkuu voin kirjottaa oman näkemyksen toki..tai yleisen, se riippuu mistä kyse mut yksittäistä en mielellään.Millanen ihminen ei arvosta jokaisen,toisen omaa mielipidettä,Minä minä tyypit,,näkö.
Tässäkin keskustelussa sen huomaa! Melkein heti joku alkoi syyttelemään vassuja ja siitä se lähtee. Tuo lienee suurimpia riidan- ja nimettelynaihe siis toisinkin päin
No niin! Loppui tämän ketjun lukeminen, kun täällä moni pääsikin lempiaiheeseen eli toisen/ toisten haukkuminen 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsyys. Kun ei ole mitään muuta tekemistä ja elämä tuntuu tarkoituksettomalta. Kai sekin on sitten jotain, kun saa jotain reaktiota ehkä aikaan.
Vielä jos raahataan uudelleenkoulutusleirille, sekin tuntuu vain virkistävältä vaihtelulta.
Trollit voisi kyllä viedä "uudelleenkoulutusleirille".
Otetaan P-Koreasta mallia.
Kiitos, vassu. Täällä olen sinua varten.
Noloa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieroon kasvaneena nauttii toisten satuttamisesta ja anonymiteetin turvin pääsee toteuttamaan todellista luontoaan vailla pelkoa seurauksista.
Mutta miten pahasti anonyymi palstalainen pystyy satuttamaan ketään? Ja keitä hän satuttaa? Tuskin ainakaan toisia anonyymejä.
Onko oikeasti joku, joka ei ymmärrä, että anonyyminäkin kanssakeskustelijat ovat eläviä, tuntevia ihmisiä?
Toisen kommentoijan henkilöön menevä solvaaminen ei ole keskustelua.
Eivät ymmärrä. Myös täällä näkee sen saman kehityksen, jossa koetaan että itse saa tehdä mitä haluaa, mutta kaikkien muiden pitää kohdella silkkihanskoin.
Joskus jos seuraa siinä keskustelun sivussa jotain nokittelua alkaa huvittamaan samalla tavalla kuin uhmaikäisten keskinäinen keskustelu tyyliin olet kakkapylly, toinen vastaa eikun sinä jne. Todella törkeät nimittelyt ja uhkaavaan sävyyn kommenttointi toiselle ei ole tietenkään kivaa luettavaa ja se onkin asiatonta ja tyhmää
Vierailija kirjoitti:
Vaikka loukkaisi jotakuta tai jotain ryhmää tahallaan anonyyminä se on silti huonoa käytöstä.
Osa ihmisistä käyttäytyy hyvin vain jos joku ulkopuolinen katselee.
Nämä alkaa kohtelemaan myös perhettään huonosti.
Tehkää molemmat jotain pahalle olollenne.