Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5-v poikani oli kirjoittanut äitienpäiväkorttiin

Vierailija
11.05.2007 |

että " äiti on ihana siksi, kun aina kun mä herään, niin äiti sanoo " heippa kulta" ja nauraa"

:´) voih.. ja mä kun oon ajatellut olevani ihan kamala lapsille kaiken stressin ja väsymyksen takia. Olen yh ja opiskelen, käyn töissä ja koitan pyörittää tätä nelilapsisen perheen arkea yksin. Ehkä mä en oo ihan täysin epäonnistunut, jos mä rakkaani mielestä kuitenkin jaksan nauraa edes aamuisin <3

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painiskelen kanssa ainaisen huonon omantunnon ja syyllisyyden kanssa kun ei tahdo aika ja hermot riittää antamaan lapsille niin paljon kuin haluaisi. Mutta lapset osaa antaa aika paljon anteeksi ja olla armollisia meille vajaavaisille vanhemmille:) Voimia arkeen!

Vierailija
2/3 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sitä on vain luonut sellaisen täydellisen äidin prototyypin mieleensä, ja kun sitä ei pysty tavallinen ihminen tavoittamaan, niin huonon omatuntohan siitä seuraa.

Mutta onneksi nuo lapset aina välillä palauttaa maanpinnalle tämmösen epätyädellisenkin äidin :)

Voimia sinullekin :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu joenkin kauhealta kun tulee huudettua ja sitten pyydeltyä anteeksi. 2v poikani osaa sanoa että kiva että mamma on tyytyväinen ja olen pahoillani. Kyllä sydäntä raastaa kun pieni sanoo olen pahoillani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän