Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Youtube täyttyy tekoälysonnasta

Vierailija
07.05.2026 |

Hain tänään Youtubesta ohjevideota erääseen käsityöhön. Hakutuloksista noin 90% oli jo esikatselukuvan perusteella tekoälyllä tehtyjä videoita, jotka liittyivät löyhästi aiheeseen. On todella ärsyttävää jos ja kun jatkossa saa etsiä tarvitsemaansa videota miljoonien (?) tekoälyvideoiden seasta. Eikö tota AI-tulvaa saada mitenkään kuriin???

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ne voi jättää pois tulevaisuudessa

Tekoäly voi tunnnistaa ne

Vierailija
2/22 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin liikaa mainoksia ja nyt tekoälykuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että ne voi jättää pois tulevaisuudessa

Tekoäly voi tunnnistaa ne

Toivotaan, että tekoäly pelastaa meidät tekoälyltä :D

Vierailija
4/22 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut.

Valtavasti AI valevideoita toisen puolueen mustamaalaamiseksi ym.

Mihinkään et voi enää luottaa,jos et ole tarkkana.

Naamioitu vielä oikeiksi uutisiksi.

Vierailija
5/22 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on nyt tätä kirottua AI:tä. Homma on mennyt jo siihen että töissä ihmiset chattailevat keskenään tekoälyviestein, mikä on anteeksi nyt vaan täysin naurettavaa. Siis et pysty työkaverin kanssa hoitamaan asiaa omin sanoin? Lisäksi sitten tosiaan tämä että some alkaa olla täynnä tätä jaskaa, ihan sama mitä haluaa katsoa tai mitä tietoa hakea. Ja aivot sen kuin rappeutuvat rappeutumistaan...

Vierailija
6/22 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/22 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää noi tekoälyllä tehdyt eläinvideot. Ovat kyllä niin aidon näköisiä.

Vierailija
8/22 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee atkuvasti videoita, joissa kissa toimii parturina, tai muuten vaan ihmisten hommissa ja saa sähinäraivareita.

🤣

Vierailija
9/22 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ihmiset menevät lankaan, vaikka kyseessä on aivan selvästi tekoälyvideo. Typerykset.

Vierailija
10/22 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaan teko älyä. teko äly pitäisi tappaa

Vierailija
11/22 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rasisti

Vierailija
12/22 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rasisti

Tekoälyr ei oo rotu eikä edes heimo

Vierailija
13/22 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ihmiset menevät lankaan, vaikka kyseessä on aivan selvästi tekoälyvideo. Typerykset.

Hyväuskoiset uskovat nuo eläinvideot oikeiksi! Veikkaanpa, että onnettomuudet eläinten ja ennenkaikkea villieläinten kanssa lisääntyvät huimasti koska ihmiset eivät enää ymmärrä varoa. Siellä on on aivan käsittämätöntä tekoälymateriaalia. Sama koskee mukalääkäreiden tekemiä terveysvideoita. Ja taas hyväuskoiset uskoo. 

Vierailija
14/22 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään ihan hirveästi joistain tekoälyllä tehdyistä esim. eläinaiheisista videoista. Mutta ne on niin selvästi AI:tä, ettei niitä voi mitenkään luulla aidoiksi  - eikä tekijä ole sitä edes tavoitellut. Niitä voi verrata lähinnä piirrettyihin tai animaatiofilmeihin.

Vierailija
15/22 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään ihan hirveästi joistain tekoälyllä tehdyistä esim. eläinaiheisista videoista. Mutta ne on niin selvästi AI:tä, ettei niitä voi mitenkään luulla aidoiksi  - eikä tekijä ole sitä edes tavoitellut. Niitä voi verrata lähinnä piirrettyihin tai animaatiofilmeihin.

Kyllä, mutta on paljon heitä jotka eivät osaa katsoa niitä tekoälyllä tehdyiksi. Esimerkiksi lapset uskovat helposti, että myrkkykäärmekin voi olla kiltti kun sille on kiltti. Tai krokotiili, karhu pentunsa kanssa, elefanttilauma vasikoineen, leppoisasti lepäilevä leijonalauma, jne. Eivät kaikki aikuisetkaan ymmärrä, ja näitä samoja tekoälyvidoita katsotaan ympäri maailmaa. 

Vierailija
16/22 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa pitäisi oikeasti olla todella tehokas filtteröinti tuolle AI-slopille. Spotify jossain vaiheessa siivosi ison kasan AI:lla "tuotettua" musiikkia alustalta. 

Vierailija
17/22 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa! Olen automies ja katson aina uusia automalleja youtubesta mutta suurinosa videoista tekoälypaskaa! Kuka näitä tekee?

Vierailija
18/22 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänikirjapalveluissakin on nykyään paljon tekoälylukijoita. Haluan ihmisen lukeman kirjan, en mitään sielutonta robottilukijaa.

Vierailija
19/22 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttava, joka jakaa jatkuvasti niitä söpöjä eläinvideoita (ja täytyy sanoa, että joskus pitää katsoa kahteen kertaan että vakuuttuu tekoälyn käytöstä) kun samalla julistaa että tekoäly on stnasta.

Vierailija
20/22 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi tekoälyllä tehty karhuvideo. Mitä mieltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä