Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos Raisa Räisänen nousikin siihen kaveriporukan autoon?

Vierailija
07.05.2026 |

Räisänen oli viettänyt iltaa samanikäisen naispuolisen ystävänsä kanssa Hämeenkatu 18:ssa sijaitsevassa ravintola Casablancassa noin kello 21.30–22.00. Hieman ennen kello 23.00 Räisäsen ystävä lähti Hämeenkadulta autokyydillä Huittisten Seurahuoneelle, mutta Räisänen ei mahtunut mukaan. 

Ystävä näki Räisäsen kävelevän Hämeenkadun yli takaisin Casablancan puolelle, mikä on viimeinen varma havainto hänestä. Sen jälkeen Räisäsestä ei ole yhtään luotettavaa silminnäkijähavaintoa.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Raisa_R%C3%A4is%C3%A4sen_katoamistapaus

Kommentit (15307)

Vierailija
15241/15308 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain rikollinen voi tietää missä luuranko on.

Kukaan ei tuota tiennyt.😝😝😝

Vierailija
15242/15308 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

401 näkyy ihan selvästi siinä laatassa, loput on epäselvää, siinä näyttäs olevan joku hahmo ikään kuin ihminen kyljellään polvet vasemmalle käänntyneenä koukussa....Minulla on niin pikselöitynyt kuva, ettei sitä kyllä ilkeä edes minnekkään lähettää.Tietysti voisi kirjoittaa tosta, mutta ottaako poliisit kantaa johonkin oletuksenn ja vaikka se laatta oliskin varma havainto siinä kuvassa, meniskö poliisit sitä onkimaan sieltä?

Lopeta tuo paskanjauhanta .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15243/15308 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rekkari heitettäis järveen? 

Siihen on miljoona vastausta. 

Vierailija
15244/15308 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi rekkari heitettäis järveen? 

En edes tiedä onko kyse rekkarista, mutta kun ei muutakaan tullut mieleen, kun näin ne numerot, oletan että tietysti on jonkin sortin laatta tai kilpi tai joku missä nuo numerot on. ja niiden numeroiden jälkeen on vielä jotain, lopusta en saa selvää. 

No perkele jos näät niin ilmoita helvetin kiirellä poliisille itse. 

Vierailija
15245/15308 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roistothan vaihtaa autostaan rekkareita!

Kukaan ei tuota tiennyt. Oletko viisas niku omasta mielestä???

Vierailija
15246/15308 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hervannanjärven jenkkiautokuski peitteli kasvot oikealla kädellään, miksi peitti kasvot, oliko hän tunnettu henkilö, katsoi ajaessaan autoa eteensä sormien välistä.

Jos, olisi ollut joku tavan tallaaja olisiko peittänyt noin tarkasti kasvojaan?

Ei tuo välttämättä liity Raisaan mitenkään. 

Miksi ei liittyisi?

Onko siitä edes varnuutta oliko Raisa jenkkiautossa. Tässä jutussa noita autoja ja takseja on ollut. 

Muistaako kukaan mitä kaikkia autoja ja värejä?

Vastaa itse,  täällä ollut tuhat kertaa vakottuna.

Vierailija
15247/15308 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun ei tiedetä, mikä on oikea auto, kaikki autot kiinnostaa!

Suomessa on helvetin paljon autoja, kiinnostu kaikista,

Vierailija
15248/15308 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se nyt saatana, ettei yhtä laatikkoautoa ja sen skandinaavisen näköistä kuskia saada selvitettyä. On käyttänyt farkkutakkia ja hiukset vaaleahkot. 

Ja sinne hervantajärveen nyt magneettikalastamaan. Iso järvi, vaikka tutkittu voi jotain löytyä. Ja mikä oli se aamulehden kuva, jossa joku huomasi kesällä poikkeavaa. Mitä siinä kuvassa näkyi. Poliisien majan umpeen kasvaneessa rannassa. 

Ja siinä podcastissa sanottiin, että hiukset oli vaaleat polkkatukka. Ja sekin osa on poistettu podcastista, Kohta siellä ei lue enää juurikaan mitään, kun kaikki mihin myö täällä tartutaan, ne poistetaan. 

Siis sensuroidaanko tota podcastia nyt oikeasti vai????

Sensuroidaan.

Miksi? 

Suojellaan osallistujia. Olemme liian lähellä. Siksi  jatkakaa 

Nyt oikeesti uskon että olet jäänyt lapsen tasolle. 

Vierailija
15249/15308 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kävi täällä vartissa kirjoittamassa 13 haukkumisviestiä peräjälkeen? Millainenhan mahtaa olla livenä?

Vierailija
15250/15308 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, sinä joka laitoit ensimmäisenä tiedon siitä Hervannanjärvestä löydetystä luurangosta. Laitoitko oikeasti siitä vihjeen poliisille?

Itse löysin nyt kuvan tarkennusohjelmalla luuranko jalkapohjan,jalan, jossa olis ns. varpaat,kantapää ja hohtaa niin kuin veden alta tuleva luuranko näkymä hohtaakin selvästi. Laittaisin  vaikka kaikille tähän sivustoon sen kuvan, mutta en tedä miten se onnistuisi, ilman omia tietoja. 

Mutta vakaasti olen nyt laittamassa sitä vihjettä poliisille, kunhan tästä ehdin. 

Vierailija
15251/15308 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna jo olla, ap!

Moi Raisan kaverit 

Vierailija
15252/15308 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä (alla) linkki ilmaiseen kuvan terävöintiin ohjelma. Nyt menkää ja tallentakaa tämä rantakuva  https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000007581246.html ja kohokohta on kallellaan olevan puun kohdalla, siitä voitte ottaa hieman laajemman alueen ja tarkkailla ja terävöittää ja suurentaa, pelkällä terävöinnillä tulijo näkyviin hohtava kappale ja se kappale tarkentui suurentamalla ..... 

https://ai.nero.com/fi/image-sharpener

Vierailija
15253/15308 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, sinä joka laitoit ensimmäisenä tiedon siitä Hervannanjärvestä löydetystä luurangosta. Laitoitko oikeasti siitä vihjeen poliisille?

Itse löysin nyt kuvan tarkennusohjelmalla luuranko jalkapohjan,jalan, jossa olis ns. varpaat,kantapää ja hohtaa niin kuin veden alta tuleva luuranko näkymä hohtaakin selvästi. Laittaisin  vaikka kaikille tähän sivustoon sen kuvan, mutta en tedä miten se onnistuisi, ilman omia tietoja. 

Mutta vakaasti olen nyt laittamassa sitä vihjettä poliisille, kunhan tästä ehdin. 

Älä odota vastausta täällä trollimetsässä, ainakaan rehellistä. Jos erotat jotain, tee ilmoitus. Karmivaa jos siellä jotain on ja sen on joku nähnyt mutta sitä vaan vellotaan vauva-palstalla. Toimi siis.

Vierailija
15254/15308 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä odota vastausta täällä trollimetsässä, ainakaan rehellistä. Jos erotat jotain, tee ilmoitus. Karmivaa jos siellä jotain on ja sen on joku nähnyt mutta sitä vaan vellotaan vauva-palstalla. Toimi siis.

Toivoisin, että joku muukin kävisi tsuumailemassa ja löytäisi saman, kuin minä. Tietysti, en voi siitäkään olla täysin varma,jos joku väittää löytävänsä, uskoakko?

Edellä annoin vähän ohjeita miten itse löysin.

Vierailija
15255/15308 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että joku muukin kävisi tsuumailemassa ja löytäisi saman, kuin minä. Tietysti, en voi siitäkään olla täysin varma,jos joku väittää löytävänsä, uskoakko?

Edellä annoin vähän ohjeita miten itse löysin.

Täällä kuka tahansa voi väittää mitä tahansa. Olet epävarma ja haluat että joku vahvistaa havaintosi. Täällä et voi luottaa kenenkään sanaan. Kesällä täällä useampi kertoi nähneensä jotain. Minulla ei ole nyt aikaa tai osaamista tutkia asiaa. Jos olet asiassa vilpitön, laita poliisille tieto asiasta. Sinun ei tarvitse varmistua ensin onko havainto oikeasti lranko. Epäilys riittää, poliisi tutkii. Laita tarkennetut kuvat mukaan ja sijaintitieto. Havainto voi olla merkittävä. Et syyllisty mihinkään jos siellä ei olekaan lrankoa!

Vierailija
15256/15308 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilpitön olen ainakin ja olen aidosti oieasti ollu täällä pohtimassa tätä tapausta. Kiitos kannustavista sanoista?

Vierailija
15257/15308 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilpitön olen ainakin ja olen aidosti oieasti ollu täällä pohtimassa tätä tapausta. Kiitos kannustavista sanoista?

Ajatelkaa niin että jos siellä jotain oikeasti on ja asiaa on täällä kesästä lähtien julkisesti pohdittu, tekijällä on ollut runsaasti aikaa käydä ranko hakemassa pois, viimeistään nyt. Senkin takia viivyttely voi olla tuhoisaa.

Vierailija
15258/15308 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No laitahhan kun pääset sieltä kusisesta sängystä. Laitapa tutkija se kuva meillekin todisteeksi. 😝😝😝

Vierailija
15259/15308 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa niin että jos siellä jotain oikeasti on ja asiaa on täällä kesästä lähtien julkisesti pohdittu, tekijällä on ollut runsaasti aikaa käydä ranko hakemassa pois, viimeistään nyt. Senkin takia viivyttely voi olla tuhoisaa.

Naura itsekin tuolle höpinällesi....   keksihhän taas jotain muuta hullua tai vatko entisiä.  Muuutes onnen sulle mt sulla on tooooosi piirtää ketju..  

Vierailija
15260/15308 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No laitahhan kun pääset sieltä kusisesta sängystä. Laitapa tutkija se kuva meillekin todisteeksi. 😝😝😝

Rikospaikkakuvat ovat niin monimutkaisia objekteja, että pitäisi kädestä taluttaen selostaa mitä niissä näkyy, jotta katsojan mieli ymmärtäisi kuvissa piilevät mystiset salaisuudet. Jos asenteesi on kielteinen, eikä sinulla ole tarpeeksi rohkeutta uskoa näkeväsi, mitä me sille voimme, jos mielesi vääntää mystiset ja salatut mikro-objektit, joksikin hölynpölyksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme