Mitä jos Raisa Räisänen nousikin siihen kaveriporukan autoon?
Räisänen oli viettänyt iltaa samanikäisen naispuolisen ystävänsä kanssa Hämeenkatu 18:ssa sijaitsevassa ravintola Casablancassa noin kello 21.30–22.00. Hieman ennen kello 23.00 Räisäsen ystävä lähti Hämeenkadulta autokyydillä Huittisten Seurahuoneelle, mutta Räisänen ei mahtunut mukaan.
Ystävä näki Räisäsen kävelevän Hämeenkadun yli takaisin Casablancan puolelle, mikä on viimeinen varma havainto hänestä. Sen jälkeen Räisäsestä ei ole yhtään luotettavaa silminnäkijähavaintoa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Raisa_R%C3%A4is%C3%A4sen_katoamistapaus
Kommentit (12207)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä nyt on kaikki Suomen meediot, kun olisi tilaisuus loistaa ja ratkaista vihdoin tämä arvoitus?
Juu, Auerin tapauksessakin selvänäkijä sanoi, että tekijän pihalla on heinäseipäitä. No niinhän siellä Annelin takapihalla oli aidanpätkä tehty heinäseipäistä. Omassa blogissaan vielä laittoi kuvan siitä.
Suomi24:llä joku kertoi lukeneensa, että selvänäkijän mukaan Raisa olisi joutunut Pyhäjärveen. Niin iso vesialue, että voi pitää paikkansakin. Olisko upotettu vaikkapa Viinikanlahteen?
Vierailija kirjoitti:
Kauppi
Kauppi on myös sen yhden epäillyn/kuulustellun nyk. muijan sukunimi. Tämä museoautoilija pitää ilmeisesti urheilijatyypeistä, vrt. Raisa. Raisa ei ilmeisesti aikoinaan vastannut kiinnostukseen, jos...
Tuli mieleen sekin, että jos silminnäkijähavainto pitkästä nuoresta naisestaja lyhyemmästä, rotevasta pitää paikkansa niin se lyhyempi roteva on voinut olla myös pudempihiukdunen mies, kenties joku näitä muusikkoja tms. Oli kuka oli, ei ilmeisesti ole ilmoittautunut, joten jonnekin se hävisi siitä, kenties oli museoauto ryhmän tuttuja ja osa suunniteltua Raisan kaappausta ja mur haa. Eikö joku Jonne puhunut jotain, että oli mukana tms jossain viesti tällaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rautalangasta vielä:
[ TAYS PÄÄSISÄÄNKÄYNTI ]
UUSI SIIPI 1999 | 1) Todennäköisin > Täyttömaa + montut
PARKKIALUE 1999 | 2) Todennäköinen > Murske + routa + asfaltti -
PUTKIKANAALIT | 3) Mahdollinen > Lämpö / vesi / kaapelit
Annetaan vielä se mistä itse aloittaisin TAYSISSÄ:
👉 TAYSin pääsisäänkäynnin ja Acutan välisen 1999-laajennusalueen täyttömaat.
Käytännössä:
Se uusi siipi / laajennus, joka rakennettiin pääsisäänkäynnin eteen/sivuun 1999.
Sen alapuolinen täyttömaakerros:
monttu, johon ensin kaivettiin
sitten tuotiin täyttömaata
routaeristeet, murske, rakenteet päälle.
Jos ruumis meni maansiirron mukana, vahvin piste on:
TÄÄLLÄ:
Laajennusosan alla oleva alkuperäinen täyttömaakerros, pääsisäänkäynnin puoleisessa reunassa.
Se on:
lähellä ajoreittiä
lähellä metsäreunaa
helppo saavuttaa autolla
iso monttu paljon maansiirtoa
rakenteiden alla ei löydy ilman purkua.
Jos joskus puretaan, se on se kohta, jossa mä itse “katsoisin ensin”.
Mistä lähteestä kaivelet noita Tays-juttuja? Acuta avattiin vasta kymmenen vuotta Raisan katoamiseen jälkeen. Mitään laajennusosaa ei tietääkseni rakennettu 1999.
Eihän tuossa sanota että Acuta olisi ollut tuolloin työnalla vaan se pääsisäänkäynti.
Pääsisäänkäynti uusittiin vasta paljon myöhemmin. Eikö voisi ihan vaan kertoa mistä lähteestä on muka kaivellut noita tietoja, kun ne eivät tunnu pitävän paikkaansa?
Tuohan kuulostaa tekoälyn hallusinaatiolta.
Niin ajattelinkin, mutta tays-mies ei sitä tunnusta, jatkaa vaan.
Mitä tunnustamista siinä on kun itse ohjaa tekoälyä antamaan muistista juuri ne tiedot joita ITSE teoriallaan ohjaa ja tarvitsee.
Ja jos joku vielä tuota epäilee niin voin sanoa että ensimmäinen kysymykseni kenen arvelee tekoäly surmanneen Raisan se antoi vahvimmaksi tekijäksi TUNTEMATTOMAN randomin :) Siitä sitten piti alkaa veistämään TAYS teoriaan saakka vänkäämällä sen kanssa joka mutkassa kunnes myönsi että teoriani on aukoton , aikataulu sopii silminnäkijät sopii, kirkaisu sopii, museoauto mies sopii...ja sanoi että kaikkein aukottomin teoria mitä hänelle ollaan ehdotettu tähän saakka.
Tekoäly toistelee netissä olevien artikkelien sisältöä.
Tässä Aamulehden artikkelissa olevassa kuvassa näkyy rantakuvinon vasemmalla puolella olevassa vaaleassa kohdassa vedessä l u u r anko, kun suurentaa hieman ja katsoo tarkasti. Pääpuoli on rantaan päin, jalat koukussa vasemmalle ja selälle päin,siis pituussuunnassa ranta-järvenselkä. Näkyy reisiluut, sääriluut ja päkiät ym. jne. Painojen kanssa varmaan laitettu sinne.
Minä en usko tähän sairaala juttuun, koska ei ole syrjäinen paikka. Sairaalassa on väkeä ympäri vuorokauden, ambulanssit ajelevat ees taas.
175cm ja 72 kg korkeintaan Butt oli 171cm ja 72 kg