Mitä jos Raisa Räisänen nousikin siihen kaveriporukan autoon?
Räisänen oli viettänyt iltaa samanikäisen naispuolisen ystävänsä kanssa Hämeenkatu 18:ssa sijaitsevassa ravintola Casablancassa noin kello 21.30–22.00. Hieman ennen kello 23.00 Räisäsen ystävä lähti Hämeenkadulta autokyydillä Huittisten Seurahuoneelle, mutta Räisänen ei mahtunut mukaan.
Ystävä näki Räisäsen kävelevän Hämeenkadun yli takaisin Casablancan puolelle, mikä on viimeinen varma havainto hänestä. Sen jälkeen Räisäsestä ei ole yhtään luotettavaa silminnäkijähavaintoa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Raisa_R%C3%A4is%C3%A4sen_katoamistapaus
Kommentit (5297)
"Siinä on kaksi mahdollisuutta. Joko pappi, koska suhde Kyllikkiin oli juuri päättynyt. Tai sitten alueella asunut mies."
Papilla oli auto käytettävissään, vaikka ajokortti oli mennyt vanhaksi. Pappi osasi siis ajaa autoa ja toisinaan hänet nähtiin ajamassa autolla. Pappi oli sodassa tottunut kaivauttamaan hautoja ja hän oli suorittanut hautauksia. Pappi tunsi hyvin Lellunsuon maaston. Papilla oli ollut seksisuhde Kyllikki Saaren kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tunne, että Raisa löytyy tämän kesän aikana.
Van sinun tunne että porukat jatkaisi tällä sun paskan samojen toistoa. Koko ketjussa eiole mitään uutta. 😝😝😝😝😝
Itse asiassa on. Tuo suoalue Huittisissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Van sinun tunne että porukat jatkaisi tällä sun paskan samojen toistoa. Koko ketjussa eiole mitään uutta. 😝😝😝😝😝
Siellähän palaa nyt, olisko syyllinen kuullut ja pisti tuleen koko suon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vinkin laittaisi ruotsinkansalaispuolueelle, heidän olisi pakko tutkia Huittisten suoalue. Mutta kenellään ei ole faktaa, vain spekuja.
Tämä alue pirkanmaan rajalla olisi pitänyt tutkia heti alkuunsa. Ja olettaa, että myös ystäväporukka voi valehdella.
Ei soita ja metsiä voi ruveta umpimähkään ruveta tutkimaan. Siinä pitäisi olla koko ajan tuhat ihmistä hommissa jos jotain odottaisi löytävänsä.
Miten niin umpipähkään? Huittisen suoalueet olisi pitänyt tutkia vuonna 1999 tai 2000.
Aivan järjetöntä, että ystäväporukan sanaan luotetaan noin silisilmäisesti. Vailla valvontakameroiden kuvia.
Ystävä puhui poliisi-teevessä nopeasti. Tarkoittaa yleensä harjoiteltua puhetta.
Huittisissa on varmaan tuhat hehtaaria soita. Ei niitä voi realistisesti ruveta kunnolla tutkimaan. Varsinkaan kun ei ole mitään tietoa siitä että Raisa olisi haudattu Huittisiin. Hän voi olla missä vain tunnin matkan säteellä Tampereesta. Tai kauempana. Satatuhatta hehtaaria. Yhden aarin tutkiminen vie kymmeneltä ihmiseltä varmaan ainakin päivän. Laske siitä kuinka kauan tuhannen hehtaarin tutkiminen kestää.
No Huittisten suoalueet ovat tässä tapauksessa realistiset. Ehkä tuurilla voisi löytyä.
Nämä olisi pitänyt tutkia jo vuosia sitten.
Pitää lähteä siitä, mihin alueelle nuoret pääsivät lähelle autolla. Miten nuoret olisivat hävittäneet ruumiin alueelle? Nopeasti kenenkään näkemättä.
Eli autolla, mihin on päässyt vuonna 1999
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellähän palaa nyt, olisko syyllinen kuullut ja pisti tuleen koko suon
Tämäkin ylipitkä ketju on kaikkien luettavissa.
Odotellaan syttymissyytä. Jos tahallaan sytytetty, niin selvä peli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huittisten turvesuolleko ne sen vei missäs perkeleessä tuollainen on ja on ihme että pimeässä touhuskelivat ja sinne upottivat kumma kun eivät sinne vajonneet itse keskellä yötä autoineen ja miksei poliisit etsi sieltä turvesuolta joka paloi kun halusivat peittää jälkensä. on täällä järkeä enemmän kuin ihmisessä yhteensä.
Siltä tuo nyt vaikuttaisi, joku säikähti tätä kirjoittelua, että pitää lähtee maastoon etsoimään talkootyövoimin. Nyt sitte Huittisissa palaa turvesuo!
Metallinpaljastimilla voi löytyä korut ja kännykät.
Suossa ruumis voi käsittääkseni säilyä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan tunne huittisten aluetta?
Ei kukaan koko Suomesa. Tämä on mystistä. Oudolta tuntuu. Nyt tämä pitää laittaa kiireellä linjastoon
Onko tamä RKP.n linjastossa?
"Huittisten Nanhiansuolla toukokuussa 2026 roihahtaneen laajan maasto- ja turvetuotantoalueen palon tarkkaa syttymissyytä ei tiedetä, ja se saattaa jäädä arvoitukseksi. Satakunnan pelastuslaitoksen mukaan turvealueiden itsesyttyminen on mahdollista, mutta sitä ei pidetty todennäköisenä syynä. Paloalueella oli käynnissä laajat sammutustyöt, ja paloa oli sammuttamassa pelastuslaitoksen lisäksi Rajavartiolaitoksen ja Puolustusvoimien helikoptereita."
Joku on kommentoinut Raisaa koskevaan tiktok-videoon vuonna 2022 näin: ”Tuo auto millä raisaa on kuljetettu on mun ystävällä. Poliisit etti tätä autoo vuos sit ja ilmotettiin et auto on meil mut kyttiä ees kiinnostanu😂”
Mitä ihmettä? Luulisi että kaikki vihjeet tutkittaisiin. Ja mistä tuo kommentoija tietää noin varmaksi että Raisaa on kuljetettu juuri sillä autolla?
Joku mies kommentoi vuonna 2025 tiktokissa näin: ”En usko..Itse muuten olin kyseessä baarissa missä Raisa nähtiin viimeksi. Muistan Rasian sieltä .. Hemmetin moisessa kännissä ja takki oli hukassa.”
Vierailija kirjoitti:
Joku mies kommentoi vuonna 2025 tiktokissa näin: ”En usko..Itse muuten olin kyseessä baarissa missä Raisa nähtiin viimeksi. Muistan Rasian sieltä .. Hemmetin moisessa kännissä ja takki oli hukassa.”
uskoo ken tahtoo, minä en tuota usko! Taas näitä ...tiktokissa hahahahahahahhaha
Vierailija kirjoitti:
Joku on kommentoinut Raisaa koskevaan tiktok-videoon vuonna 2022 näin: ”Tuo auto millä raisaa on kuljetettu on mun ystävällä. Poliisit etti tätä autoo vuos sit ja ilmotettiin et auto on meil mut kyttiä ees kiinnostanu😂”
Mitä ihmettä? Luulisi että kaikki vihjeet tutkittaisiin. Ja mistä tuo kommentoija tietää noin varmaksi että Raisaa on kuljetettu juuri sillä autolla?
Emmätiä jotenkin sitä aattelis, että poliisilla on oikeus käyttää aivoja.
Tuo poliisin höynäyttämispotentiaali tuo mieleen sen miksi Buttia on pantu esille myöhemmin.
Voisko poliisi tsekata taustoja näiltä, jotka Buttia ajaa. Todnäk jotain rikollista toimintaa heillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan tunne huittisten aluetta?
Ei kukaan koko Suomesa. Tämä on mystistä. Oudolta tuntuu. Nyt tämä pitää laittaa kiireellä linjastoon
Onko tamä RKP.n linjastossa?
65. Linjasto oikealta vasemmalla jonkinverran. Varmaankin. Oletan myös.
Vierailija kirjoitti:
Voisko poliisi tsekata taustoja näiltä, jotka Buttia ajaa. Todnäk jotain rikollista toimintaa heillä.
Mitä täältä kyselet? Kysy poliisilta voisiko. " Todnäk " 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vinkin laittaisi ruotsinkansalaispuolueelle, heidän olisi pakko tutkia Huittisten suoalue. Mutta kenellään ei ole faktaa, vain spekuja.
Tämä alue pirkanmaan rajalla olisi pitänyt tutkia heti alkuunsa. Ja olettaa, että myös ystäväporukka voi valehdella.
Ei soita ja metsiä voi ruveta umpimähkään ruveta tutkimaan. Siinä pitäisi olla koko ajan tuhat ihmistä hommissa jos jotain odottaisi löytävänsä.
Miten niin umpipähkään? Huittisen suoalueet olisi pitänyt tutkia vuonna 1999 tai 2000.
Aivan järjetöntä, että ystäväporukan sanaan luotetaan noin silisilmäisesti. Vailla valvontakameroiden kuvia.
Ystävä puhui poliisi-teevessä nopeasti. Tarkoittaa yleensä harjoiteltua puhetta.
Minusta AP::n kannattaa aivan ehdottomasti lähteä silisilmillään tutkimaan tuota suoaluetta.
En pääse sinne rollaattorin kanssa. Muuten ottaisin tiheän kamman ja kampaisin siellä abaut max 3 hehtaaria päivässä.
Miksi et?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin muuten onkin. En edes tiennyt, että Huittisissa on suoalue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huittisten turvesuolleko ne sen vei missäs perkeleessä tuollainen on ja on ihme että pimeässä touhuskelivat ja sinne upottivat kumma kun eivät sinne vajonneet itse keskellä yötä autoineen ja miksei poliisit etsi sieltä turvesuolta joka paloi kun halusivat peittää jälkensä. on täällä järkeä enemmän kuin ihmisessä yhteensä.
Siltä tuo nyt vaikuttaisi, joku säikähti tätä kirjoittelua, että pitää lähtee maastoon etsoimään talkootyövoimin. Nyt sitte Huittisissa palaa turvesuo!
Metallinpaljastimilla voi löytyä korut ja kännykät.
Suossa ruumis voi käsittääkseni säilyä pitkään.
Raisalla oli kaulassaan äidin kiinnittämä koru. Myös kännykkä jäi kateisiin ikuisiksi ajoiksi.
Se vain mietityttää, että poliisin mukaan kännykkä meni pois päältä aamulla. Näkeekö vuoden 1999 teletiedoista, milloin kännykkä on suljettu ja näkee silloin varmaan viimeisen maston, johon on ollut linkittyneenä.
No ei ollut. N. 2 ja ajomatka Isojoelle Tampereelta. Ei se nyt ihan lähiseutua ole.