Mitä jos Raisa Räisänen nousikin siihen kaveriporukan autoon?
Räisänen oli viettänyt iltaa samanikäisen naispuolisen ystävänsä kanssa Hämeenkatu 18:ssa sijaitsevassa ravintola Casablancassa noin kello 21.30–22.00. Hieman ennen kello 23.00 Räisäsen ystävä lähti Hämeenkadulta autokyydillä Huittisten Seurahuoneelle, mutta Räisänen ei mahtunut mukaan.
Ystävä näki Räisäsen kävelevän Hämeenkadun yli takaisin Casablancan puolelle, mikä on viimeinen varma havainto hänestä. Sen jälkeen Räisäsestä ei ole yhtään luotettavaa silminnäkijähavaintoa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Raisa_R%C3%A4is%C3%A4sen_katoamistapaus
Kommentit (5297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoamiseen liittyy todellakin omituisuuksia. Hän ei tampereen kaupungin keskustassa, oletetusti, jäänyt tallennetuksi mihinkään kameraan, aivan ydin keskustassa.
Häntä vastaan, tai ohi oletetusti kävelleet tallentuivat, tiettyyn sopivaan aikaan. Se ei tarkoita mitään. Totuus on, että Raisa itse ei tallentunut mihinkään kameroihin, ei julkisiin tai yksityisiin tuona iltana.
Lopputulemana on, että varmuudella hänet on viimeksi kenties nähty Casablanca baarissa, jos sielläkään.
Yhtään kaupungissa tai yrityksissä käytettyjä videotallenteita, ei häntä saanut kuviin.
Koko kaveriseurueen kuvio on vähintäänkin omituinen, ihme ettei ole enempää kiinnittänyt huomiota, ellei sitten tiedossa jo ollut, että raisu Raisa saattaa yllättää epämiellyttävästi ja siksi häntä varsinkin illan edetessä karteltiin.
Jos näin olis. että olis Raisaa kartettu, olis silloin koko kaupunki tyhjentynyt ja ravintolat ! 😂😂😂😂
Lisään vielä, että on kuitenkin joku tai jotkut, jotka eivät karttaneet vaan törmänneet ja niin Raisa hävisi.
Raisaa on etsitty jossain vaiheessa Pälkäneeltä. Vähän tulee Kangasala-vibat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just google mapsasin, että Kangasalalta ajaa Tampereen keskustaan vain 22 minsaa.
Jöösess abaut max 23 minsaa ...spekua.
Lue kronologisesti " wikiä" niin kallistut vasmalle. Kun tulee se kutina niin harjaa tiheällä kammalla 🤣
Rlelevanttia spekua. Kutina on edelleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoamiseen liittyy todellakin omituisuuksia. Hän ei tampereen kaupungin keskustassa, oletetusti, jäänyt tallennetuksi mihinkään kameraan, aivan ydin keskustassa.
Häntä vastaan, tai ohi oletetusti kävelleet tallentuivat, tiettyyn sopivaan aikaan. Se ei tarkoita mitään. Totuus on, että Raisa itse ei tallentunut mihinkään kameroihin, ei julkisiin tai yksityisiin tuona iltana.
Lopputulemana on, että varmuudella hänet on viimeksi kenties nähty Casablanca baarissa, jos sielläkään.
Yhtään kaupungissa tai yrityksissä käytettyjä videotallenteita, ei häntä saanut kuviin.
Koko kaveriseurueen kuvio on vähintäänkin omituinen, ihme ettei ole enempää kiinnittänyt huomiota, ellei sitten tiedossa jo ollut, että raisu Raisa saattaa yllättää epämiellyttävästi ja siksi häntä varsinkin illan edetessä karteltiin.
Jos näin olis. että olis Raisaa kartettu, olis silloin koko kaupunki tyhjentynyt ja ravintolat ! 😂😂😂😂
Lisään vielä, että on kuitenkin joku tai jotkut, jotka eivät karttaneet vaan törmänneet ja niin Raisa hävisi.
Onpa kova tärkeä lisäys. Kiiitooosss. niiknnköööööö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just google mapsasin, että Kangasalalta ajaa Tampereen keskustaan vain 22 minsaa.
Jöösess abaut max 23 minsaa ...spekua.
Lue kronologisesti " wikiä" niin kallistut vasmalle. Kun tulee se kutina niin harjaa tiheällä kammalla 🤣
Rlelevanttia spekua. Kutina on edelleen...
....tuleeko vbat että satiaisia vai ....spekua
Vierailija kirjoitti:
Meidän lankapuhelimessa ysärillä ei ollut mitään numeronnäkemisominaisuutta.
Meillä oli. Ne oli kalliimpia puhelimia, mutta sellaisiakin sai.
Vierailija kirjoitti:
Kangasalan miehen puhelimesta ei ole kyllä mainintaa oliko lankapuhelin vai kännykkä. Soittajan numeron hän näki, koska soitti takaisin.
Podcastiin on koottu kaikki julkisesti saatavilla oleva tieto.
Siellä sanottiin suoraan, että Kangasalalla sukulaisensa talossa autoaan rassaamassa ollut mies jäi sinne yöksi ja meni vasta aamulla kotiin. Hänellä oli lankapuhelin ja siihen kiinnitettynä vastaaja ja hän kuunteli vasta aamulla vastaajasta Raisalta illalla tulleen ääniviestin. Eli Raisa oli soittanut hänen lankanumeroonsa ja jättänyt vastaajan viestin. Tästä voi päätellä, että joko miehellä ei ollut kännykkää lainkaan tai sitten hän ei vastannut syystä tai toisesta, jos Raisa soitteli myös hänen kännykkäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo.
Me ei lopeteta ikinä, ennenkuin tekijä ja Raisa löytyvät.
Älä sano monikossa kun yksin sinä täällä tätä samaa vatkot. Luuletko oikeasti jotain parempaa ratkaista kun rikospoliisit 30 viåuodessa. Tätä samojen taistelua ja omia harhojasi voit jatkaa maailman tappiin.
No tarpeeksi kun jankattiin sitä Kyllikin surmaa keskustelupalstoilla, niin joku kertoi, että paikkakuntalaiset tiesi, että se oli se pappi. Paljastui jopa Kyllikin ja papin seksisuhde, ja papin rikoshistoria.
Sinä jankkaat samoja kun et uutta keksi ja haluat piiiitkän ketjun kun sinun aikuisuutesi si vaatii. On vaan inhottava lukea spämmiä.
Niin, sinun spämmiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kangasalan miehen puhelimesta ei ole kyllä mainintaa oliko lankapuhelin vai kännykkä. Soittajan numeron hän näki, koska soitti takaisin.
Siellä sanottiin suoraan, että Kangasalalla sukulaisensa talossa autoaan rassaamassa ollut mies jäi sinne yöksi ja meni vasta aamulla kotiin. Hänellä oli lankapuhelin ja siihen kiinnitettynä vastaaja ja hän kuunteli vasta aamulla vastaajasta Raisalta illalla tulleen ääniviestin. Eli Raisa oli soittanut hänen lankanumeroonsa ja jättänyt vastaajan viestin. Tästä voi päätellä, että joko miehellä ei ollut kännykkää lainkaan tai sitten hän ei vastannut syystä tai toisesta, jos Raisa soitteli myös hänen kännykkäänsä.
Miksi olen lukenut, että Kangasalan mies soitti Raisalle keskiyöllä, mutta Raisa ei vastannut?
lankapuhelimissa sai vastaajan jopa liittymän tarjoajalta kun maksoi vähän ekstraa tai sitten oli erikseen vastaaja. meilläkin oli vastaaja lankapuhelimessa ja siitä näki näytöltä kuka soitti. ei silloin eletty millään kivikaudella vaan moni asia oli jo 40 vuotta aika valmis vain toteutus puuttui ja halvat hinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olen lukenut, että Kangasalan mies soitti Raisalle keskiyöllä, mutta Raisa ei vastannut?
Siksi, koska tällaistakin on ollut lehtiartikkeleissa ja sitä on tähän ketjuun rummutettu, minä mukaan lukien, kunnes kuuntelin podcastista, että ahas, ei se kai ollutkaan noin. Ja podcastissa tosiaan sanottiin, että lankapuhelin ja siinä vastaaja.
Raisan keississä on vaikeaa spekuloida mitään, kun tuntuu, että kaikista asioista on monta eri versiota liikkeellä.
Faktat pitäisi saada tekstimuodossa. Podcastista aika vaika etsiä yhtä tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä olisin keskusrikospoliisissa töissä, kävisin kaikki ne Raisan kaverit ja miehet tiheällä kammalla läpi. Niin tiheällä, ettei mikään jäisi huomaamatta.
Uhri tuntee tai vähintäänkin tietää miltei aina tekijän. Mä lähtisin siitä ekana liikkeelle.
Pitäisi olla yksityisetsivä että pystyisi. KRP.lla on varmasti muitakin juttuja niin jos tämä seissyt jo vuosia, kiinnostaako ketään enää samat asiat käydä läpi, kun ajattelee, että joku on jo ne selvittänyt. Kyllähän voi olla että voi jotain paljastua kun onhan nytkin näitä tietoja tippunut missä ihmiset liikkuneet. Onko tätä Kangasalan vierailua sukulaiselle edes vahvistettu tältä sukulaisilta itseltään?
Minua ainakin kiinnostaisi käydä kaikki läpi. Etsiä ensin kaikki ristiriitaisuudet ja sitten tarkistaa kaikki asiat niin tarkasti kuin voisi, esim. pankkikorttien vingutukset, puhelintiedot sun muut. Varmasti monia muitakin kiinnostaisi tehdä tämä työ uudelleen, ihan uusin silmin.
Alusta kaikki, ennen myöhempiä epävarmoja havaintoja.
havaintoja
Kaikki alkoi siitä, kun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä olisin keskusrikospoliisissa töissä, kävisin kaikki ne Raisan kaverit ja miehet tiheällä kammalla läpi. Niin tiheällä, ettei mikään jäisi huomaamatta.
Uhri tuntee tai vähintäänkin tietää miltei aina tekijän. Mä lähtisin siitä ekana liikkeelle.
Pitäisi olla yksityisetsivä että pystyisi. KRP.lla on varmasti muitakin juttuja niin jos tämä seissyt jo vuosia, kiinnostaako ketään enää samat asiat käydä läpi, kun ajattelee, että joku on jo ne selvittänyt. Kyllähän voi olla että voi jotain paljastua kun onhan nytkin näitä tietoja tippunut missä ihmiset liikkuneet. Onko tätä Kangasalan vierailua sukulaiselle edes vahvistettu tältä sukulaisilta itseltään?
Minua ainakin kiinnostaisi käydä kaikki läpi. Etsiä ensin kaikki ristiriitaisuudet ja sitten tarkistaa kaikki asiat niin tarkasti kuin voisi, esim. pankkikorttien vingutukset, puhelintiedot sun muut. Varmasti monia muitakin kiinnostaisi tehdä tämä työ uudelleen, ihan uusin silmin.
havaintoja
Kaikki alkoi siitä, kun
Korkki kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
havaintoja
Kaikki alkoi siitä, kun
Kun sinulla ei ole mitään uutta NII RAUKKA ALOITAT TÄMÄ SAMAN VATKOMISEN ALUSTA. .. EN LÄHDE MUKAAN SUN KETJUURAKKAA JATKAMAAN. HULLUA YKSINÄSI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
havaintoja
Kaikki alkoi siitä, kun
Jäit mt eläkkeelle aikoinaan 🤭
Huittisissa valtava tulipalo, leviää läheiseen metsään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
havaintoja
Kaikki alkoi siitä, kun
Kun sinulla ei ole mitään uutta NII RAUKKA ALOITAT TÄMÄ SAMAN VATKOMISEN ALUSTA. .. EN LÄHDE MUKAAN SUN KETJUURAKKAA JATKAMAAN. HULLUA YKSINÄSI.
Pohdin minkäsortin mielisairauteen kuuluu täällä urakoida pitkiä ketjuja aamusta iltaan? Siksi nostelee samoja. Spämmää samalla viesteillä. Jatkaa viesteillä missä ei ole mitään asiaa. Ei ole tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
havaintoja
Kaikki alkoi siitä, kun
Pohdin minkäsortin mielisairauteen kuuluu täällä urakoida pitkiä ketjuja aamusta iltaan? Siksi nostelee samoja. Spämmää samalla viesteillä. Jatkaa viesteillä missä ei ole mitään asiaa. Ei ole tervettä.
Tältä näyttää avohoito Suomessa.