Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Saako työkyvyttömyys-eläkkeellä oleva kortin?
07.05.2026 |
Siis sen eläkeläis-kortin, jolla todistaa olevansa eläkkeellä ja oikeutettu alennukseen.
Asia tuli mieleeni, koska tapaturma-eläkkeellä oleva ei kuulemma saa, koska eläke kompensoi palkkaa, jonka olisi töissä ollessaan tienannut.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä käytän ko korttia esimerkiksi hotelleissa. Sillä saa huomattavasti edullisemmin huoneen. Ja olen sinua nuorempi. Kyllä se pitää joka kerta esittää.