Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: Petteri Orpo valehteli sanoessaan, että työllisten määrä on pysynyt aika samana. Työllisten määrä on vähentynyt hallituskaudella 64 000

Vierailija
07.05.2026 |

työllisellä eli työllisten määrä on pudonnut peräti 2,5%. Työllisten määrä on vain 97,5% sama, mikä ei ole aika sama, 99% olisi jo aika sama, mutta 2,5% pudotus on jo hävyttömän suuri pudotus työllisten määrässä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden lisäksi on vielä joukko niitä joiden työt ovat muuttuneet osa-aikaseksi.

Vierailija
22/27 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllättävää todellakaan. Hallituksen toiminta on yhtä valehtelua alkaen 2023 vaalivalheista ennen eduskuntavaaleja!! Epäilemättä hallituspuolueet jatkavat valehtelua ennen 2027 eduskuntavaalejakin. 

Tässä vaalikarja tunnustaa tyhmyytensä. Ei ehdokas voi luvata mitään varmaa, eihän edes valituksi tulemista voi tietää puhumattakaan, että puolueensa saisi ehdottoman enemmistön eduskuntaan. Eli politiikassa on kyse kompromisseista. Saitko muuten demarien lupaaman vappusatasen? Saitko edes Harakan  SDP ministerivastuulla lupaaman bensarahan suoraan tilille? Sannuli paransi työllisyyttä muuttamalla työllisen määritelmää, tuntikin jotain työpajaa viikossa teki työllisen. Orpohan voisi nyt tehdä saman eli katsottaisiin pakkohakemusten ( Sannulin säätämä) tekeminen työksi ja hups tilastot kaunistuisivat.

Kyllä sen verran paksua oli hänen vaalilupauksensa, että hän tiesi ihan tarkalleen ettei niissä ole totuuden häivääkään. Pelkkää äänestäjien huijausta. Velkalaiva ei kääntynyt vaan uppoaa Orpon hallituksen ottamasta lisävelasta pohjaan. Kukaan ei joudu kärsimään leikkauksista -> köyhyys ja asunnottomuus lisääntynyt maksimiin.  100 000 työllistä on 100 000 uutta työtöntä. Kahden seuraavan hallituksen kädet ovat jo sidottu Orpon hallituksen holtittoman ja huonon taloudenpidon takia ellei kolmannenkin. 

OrpoPurran hallitus on tuhonnut Suomen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/27 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei puhu suomen kansalaisten työllisyydestä vaan orpon luvuissa on ulkomaalaiset joita on telakoilla ja raksoilla tekemässä suomalaisten työt. Itse olen raksamies ja en saa töitä sen takia koska ulkomaalaisia on 100000 raksatöissä suomessa.

Vierailija
25/27 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 Voitas perua esim. F-35 kaupat. Noista ole mitään hyötyä tulevaisuuden sodassa. Droonit hoitaa.

Muutama miljardi lompakkoon heti.

Vierailija
26/27 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä Orpolla ja Putinilla???  Molemmat jatkavat katkeraan loppuun asti !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän organisaatiossa alkoi juuri taas yt:t ja tavoitteena vähentää 300 henkilötyövuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme