Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kaunis hoitaja tehdä miehellesi eturauhastutkinuksen? Vai oletko mustis?

Vierailija
06.05.2026 |

Siitä se lähtee

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat eivät tee eturauhastutkimusta. Se on lääkärin työtä.

Vierailija
2/18 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajat eivät tee eturauhastutkimusta. Se on lääkärin työtä.

Ja urologit ovat enimmäkseen vanhoja äijiä, joten turha toivo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri on tehnyt mulle pari kertaa, kun osaat oikealla tavalla kertoa oireista. Ei mua oikeasti siis mikään vaivaa, mutta nautin siitä tilanteesta.

Halvemmalla lekuri työntää sormet mun persiiseen kuin mitä maksullinen nainen sen tekee. Ja sovelluksesta saat valita lääkärin joka sen tekee, on naamat ja kaikki etukäteen tiedossa ...

M43

Vierailija
4/18 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri on tehnyt mulle pari kertaa, kun osaat oikealla tavalla kertoa oireista. Ei mua oikeasti siis mikään vaivaa, mutta nautin siitä tilanteesta.

Halvemmalla lekuri työntää sormet mun persiiseen kuin mitä maksullinen nainen sen tekee. Ja sovelluksesta saat valita lääkärin joka sen tekee, on naamat ja kaikki etukäteen tiedossa ...

M43

Millaisen lääkärin olet valinnut?

Vierailija
5/18 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Fiiliksestä riippuu, yleensä otan itseäni vanhemman naisen, plussaa jos on lihava.

M43

Vierailija
6/18 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43

Miten onnistut näkemään naaman toimituksen aikana?

Vierailija
7/18 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuon teki mieslääkäri.

Vierailija
8/18 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kulje miehen mukana tutkimuksissa, joten ihan sama kuka tutkii.

Vierailija
9/18 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Fiiliksestä riippuu, yleensä otan itseäni vanhemman naisen, plussaa jos on lihava.

M43

Hyi olkoon. Tämäkin miehen tapa olla sekopää on sinun taholla julkistettu.

Vierailija
10/18 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Miten onnistut näkemään naaman toimituksen aikana?

M43 kumartaaa alakautta ja saa kätevästi omat varisevat "roskansa" suuhun. Sitähän se haluaa. 

Vierailija
11/18 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä tulee siinä tilateessa helposti homo, koska exit only.

Vierailija
12/18 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43

Oliko psykiatriltasi lähete?

Vierailija
13/18 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo tutkimus on ihana nuoren naislääkärin tekemänä.

Vierailija
14/18 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, eikä koskea minuun eikä lapsiini. Jos mies haluaa tulla pharmalaisen r aiskaamaksi niin sitten voi naida vaikka pharmalaisen.

Vierailija
15/18 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uikuttaa. 

Ei kehtaa sanoo mitään.

Sormia perseessä. On aina ollut. On venytetty.

Piereskelee. Haisee.

Vierailija
16/18 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen naisystäväni ei olisi hyväksynyt tuollaista. Valitsi minulle aina mieslääkärin. Myös tutkimuksiin pyllyn kautta.

Vierailija
17/18 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittoni päättyi juuri kyseiseen pettämiseen. 20-vuotta hukkaan hetken hurmion vuoksi. 

Vierailija
18/18 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen tyttöystäväni aina huokaili miten ihana on mennä gynekologin tutkimukseen kun ovat kuulemma usein komeita miehiä. Ensin puristelevat tissejä ja kun toivottu vaikutus tulee, siirtyvät alapäähän. Eihän se auta kun hyväksyä.

Kertokaapa naiset rehellisesti onko se tosiaan niin ihanaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän