Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jolla vauvan liikkeet ei tunnu???

11.05.2007 |

Kyselen siis että onko muita joilla liikkeet tuntunut tosi myöhään? Meille tulossa pikku kakkonen ja jo ensimmäinen liikkui tosi vähän. Nyt viikkoja kohta 20 ja mitään ei ole tapahtunut??!! Koko ajan kaikki kyselee että joko tuntuu jne. ja itseä vaivaa kun ei niin ei...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yksi. nyt menossa rv 28 +2 ja edelleenkään ei tunnu juuri koskaan mitään. itsellä istukka edessä ja se vaimentaa liikkeitä. välillä on kovastikin huolettanut, mutta aina on neuvolassa kuulunut sydänäänet ja ultrissa näkynyt kuinka kaveri masussa heiluu.

viimeksi neuvolassa terkkari kysyi, että tunsitkö äsken..siis kun kuunteli sydän ääniä. en tuntenut mitään, sanoi vaan että just maha heilahti oikeen.

samoin toissapäivän ultrassa en tuntenut liikkeitä vaikka ruudussa näin kuinka pikkumies takoi istukkaa.

eli yritä olla rauhallisin mielin. itse myös. välillä ihmettelee sitä kun pitäs liikkeitä tuntea joka päivä ja useesti, mutta ei täällä ainakaan päivän aikana tunnu oikeesti mitään. iltasin kun rauhottuu sohvalle saattaa hetken aikaa jotain pientä olla tuntevinaan.

aurinkoista viikonloppua!!!

Vierailija
2/5 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on menossa rv 34 ja liikkeet ovat vieläkin melko vähäisiä alusta alkaen, mutta ultrassa ja sydänääniä kuunnellessa kuulma virkeä sikiö ja liikkuu paljon..en vain tunne itse niitä..en usko että kannattaa huolestua..parhaiten itse tunnen illalla liikehdintää kun pitkän päivän jälkeen käy kyljelleen ja rentoutuu..mutta kannattaa puhua vaikka neuvolassa vielä asiasta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sitä kuinka järkevästi ajattelee että kaikkki on kunnossa niin muut saa pään pyörälle : ( Tänäänkin kun oli neuvola vesseli liikkui ja potki hulluna koko ajan. En vaan mitään tuntenut! Th sanoi että on selkä mahaa vasten ja potkii siis selkään. Edellisessä raskaudessa oli minullakin istukka edessä, nyt en tiedä miten on. Mutta kiitos vastauksista ja aurinkoista viikonloppua!

Liikkeitä odotellessa = )

Vierailija
4/5 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite odotan toista myös ja viikkoja 18+1 enkä tunne yhtään liikkeitä. Ekaa odottaessa tunsin tässä vaiheessa liikkeitä joka päivä ja joka asennossa. Olen enemmän kuin huolissani, mutta sitkeästi meinaan kestää parin viikon päähän rakenneultraan, sydänäänet kun kuului viime viikolla. Mutta kovasti tympii kun kaikki tuttavat kysyvät liikkeistä...

Vierailija
5/5 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lohduttavista viesteistä.

Itsellä menossa " vasta" 17+5 ja ekaa odottelen, mutta kuitenkin monet jo tässä vaiheessa koputteluja tuntevat. Ja tosiaan muiden kommentit ja ihmisten kyselyt saa oman olon välillä tosi huolestuneeksi. Mutta myös minä meinaan tsempata rakenneultraan asti eli 4 viikkoa vielä...