Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä maksa turhaan kun saman saa yli puolta halvemmallakin. Kerro oma löytösi!

Vierailija
06.05.2026 |

Patapata jo mainittiin.

Minä jatkan:

Visiblin kuituvalmiste. Marketista samaa psylliumia 60% halvemmalla ;-)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkin päälliset autoon. Haluamallani värillä etupenkkeihin yhteensä 60e halvimmillaan. Temulta täysin vastaavat yhteensä 7.80e. Laadusta sen verran että päällisillä kilsoja takana nyt n. 30 000 km ja ei pientäkään kulumaa, menisi edelleen uudesta. Kaverin vastaava t(lähes identtiset) ostettu kalliilla suomesta, monin kertaisella hinnalla ja näyttävät jo kymppitonnin jälkeen mielestäni ihan karseilta.

Vierailija
22/25 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako jos psyllium on eri muodossa (jauheena) kuin Visiblinissä (hienona rouheena?) luulisi että valmisteen rakenteella on suolistossa jotain väliä...🤔🤔🤔 Valaiskaa tietämätöntä 

Kasvisolun ympärillä on kova seinä, jota ihmisen ruoansulatus ei pysty täysin hajottamaan. Pilkkominen rikkovat näitä seiniä, jolloin elimistömme pääsee helpommin käsiksi solun sisällä oleviin ravinteisiin ja kun kasvit koostuvat soluista, ja monet niiden sisältämät ravintoaineet ovat herkkiä ulkoisille tekijöille. Mitä enemmän niitä käsitellään, sitä enemmän tiettyjä vitamiineja ja yhdisteitä usein menetetään, eli ruohe ja jauhe eivät ole sama asia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temu

olet saastaa

Ai saastaa koska ei halua maksaa samasta kiina paskasta mitä tokmanni myy, kymmenkertaisia hintoja? Ei, en mä sanois saastaa, mä sanoisin että fiksumpi kuin te vähä-älyiset jotka ette ymmärrä että teitä kusetetaan. 

Vierailija
24/25 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizza ja pakaste pizza ristorante. Xtra cola ja pepsi max, embo WC paperi ja k- WC paperi. 

Vierailija
25/25 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kutistanut esim ruokalistani noin 15 tuotteeseen. Monipuolinen ruokavalio ei ole = seitsemää eri sorttia joka aterialla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän