Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maxi-Cosi Rodi XP kokemuksia?

11.05.2007 |

Esikoiselle pitäisi ostaa seuraava turvaistuin eli kasvot menosuuntaan. Haluaisin kuulla kokemuksia Maxi-Cosi Rodi XP istuimesta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poju valkkas sen itse asiassa itse annetuista vaihtoehdoista - piti sitä mukavimpana istua ja usko pois se poika on tarkka. Hyvät kyynärnojat ja säädettävät sivutuet. Mahtuu niin t-paidassa kuin toppatakissakin mukavasti. Eikä tosiaan juurikaan keiku!

Vierailija
2/7 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi Britax Römer Kidiä ja yksi Maxi Cosi Rodi xp ja ollaan todella tykätty tuosta Maxi Cosista. Samoin poika. BRK on ihan siedettävä, mutta MCR on todella hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut meillä käytössä noin 1 1/2 vuotta. Tyttö viihtyy siinä hyvin ja pääntuki on hyvä myös nukkuessa.

Vierailija
4/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan myös tykätty kovasti tuosta istuimesta. Tilasimme Saksasta www.kiddies24.com:sta. Suomessa näkyy olevan n. 150 ¿ hintainen tuo xp-malli. Tuolla Kiddie24:ssa hinnat 99 ¿ - 129 ¿ välillä. Postikulut( painon mukaan) tietysi tulee. Meillä oli muistaakseni 34 ¿, mutta meillä siinä oli toinenkin istuin mukana.

Vierailija
5/7 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuo istuin kolmella lapsella (iät 5v, 6v ja 7v). Vuoden päivät on nuo olleet käytössä ja ollaan kyllä tyytyväisiä. Säädötkin on niin nopea tehdä ettei haittaa vaikka joku lapsista istuisi toisen istuimeen, nopeasti saa säädettyä sille lapselle sopivaksi.

Vierailija
6/7 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edeelleenkin hyvin tyytyväinen siihen. Erityisesti miellyyttää sen jalusta,joka pitää istuimen paikoillaan lapsen kivutessa siihen tai pois siitä.

On helppo asentaa ja käyttää.

Suojaa lasta hyvin.

Kelpo istuin.

Vierailija
7/7 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut nyt viikon käytössä tuo istuin ja hyvältä vaikuttaa. Oli itseasiassa ainoa istuin, joka sopi meidän erityisen pitkälle tytölle. Kaikki muut istuimet jäivät reiden alta niin lyhyeksi, että olisivat painaneet.