Coopin tuotteet nykyään parempia.
Entisenä Coop vihaajana olen tyytyväinen, monet tuotteet alkaa olla Rainbow tasoa. Coop Xtra talouspaperi oli hyvä ja nenäliinakin yhtä hyvä kuin ennen. Uusi Sour mix (tms) karkkipussi, oikeasti hyvää.
Kommentit (57)
Niin ja se on hyvä, että esim pakastemaissi ja porkkanat on läpinäkyvissä pusseissa. Mulla on kauhea epäluulo pakasteita kohtaan ja nyt sentään jo kaupassa voi varmistaa, ettei pussiin ole eksynyt ylimääräistä, kuten hiirtä
Toffeetuutti, eipä oltu säästelty kastikkeen määrässä. 6/5
Kardemummalla ja kanelilla ei tee mitään. Mistähän savimöykystä ne on jauhettu. Pakkauspurkki on kyllä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kardemummalla ja kanelilla ei tee mitään. Mistähän savimöykystä ne on jauhettu. Pakkauspurkki on kyllä hyvä.
Samaa mieltä. Kardemumma lisäksi on ihan pölyn hienoksi jauhettu. Ei maistunut pullassa yhtään. Kanelissa ei myöskään makua, ei edes tuoksu kanelille.
Coopin fetajuusto on parempaa kuin moni paremman merkin feta.
Vierailija kirjoitti:
Coopin fetajuusto on parempaa kuin moni paremman merkin feta.
Samoin sinihomejuustomuru pesee auran mennen tullen.
coppin lakutuutit maistui lakulle ja oli hyvää
6 kpl alle 3 euroa
Jee
Coop karjalanpiirakat (=Atria) hieman raakoja .
Vierailija kirjoitti:
Riippuu. Osa on, osa ei.
Samoja ajatuksia. Tuotteet ei ole ihan tasalaatuisia.
Nyt sentään Xtran ja Coopin välillä on tasoero. Kun Coop tuli, se oli jopa huonompi kuin Xtra. Kontrasti Rainbowiin oli liian suuri
No coop tuskin on tässä ajassa muuttunut. Vanha eurooppalaisten osuuskauppojen yhteistyösarja.
Coop jäätelölle suositus
Tykkäsimme koko perheen voimin
Vierailija kirjoitti:
Atriako niitä tekee?
Olivat minulle kyllä pettymys, mutta en ole varma, onko toimittaja vielä sama, kun lopetin ostamisen jo jonkin aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Milloin teurastamo on aloittanut leipomotoiminnan? Epäilen kovasti tietojasi.
Onhan ne aina olleet tai aimakin yhtä hyviä kuin rainbow. Laitoin asian merkille jo Ruotsin reissulla pari vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne aina olleet tai aimakin yhtä hyviä kuin rainbow. Laitoin asian merkille jo Ruotsin reissulla pari vuotta sitten.
Ei todellakaan olleet sen Rainvowsta Coopiin vaihdoksen jälkeen. Kaikki meni huonommaksi ja vastasi Xtraa laadultaan
Coopin gluteenittomat maissimurot on nykyään hyviä. Aiemmin oli sellaisia paksuja ja outo sivumaku. Nyt on hyvä laatu. Ohuita ja laadukkaita.
Varmasti on vielä huonojakin tuotteita tällä merkillä, mutta nyt on ollut useampi positiivinen yllätys
Coopin musta pyykinpesuaine, tuoksu hyvä. Ei liian raskas. Jotain ruokiakin olen uskaltanut ostaa nyt. Just nyt en muista kuin kalkkunaleikkeen 😅