Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hieromasauvan koko mieheen verrattuna

Vierailija
05.05.2026 |

Meillä ostettu aina vähän omaa miestä kookkaampia sauvoja vaan miten lienee teillä? Ja miksi?

Onko hieromasauvasi…

Vaihtoehdot

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on isompi, koska mies niin halusi. Itselle olisi ehkä sopinut paremmin joku lähempänä miehen mittoja oleva, mutta fine näinkin. Mies kiihottuu jotenkin ajatuksesta, että haluan isompaa. En tiedä, mistä sekin nousee, mutta meillä näin.N37

Vierailija
22/40 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä kookkainkin sauva on vain 20cm mikä on aika paljon 179cm miestä pienempi

Miten muka saat miestä isomman sauvan edes mahtumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on tämän ketjun mukaan monta erillaista sauvaa. Olette te innokkaita!  Meillä yksi, ehkä saman kokoinen kuin miehellä. Nainen olen siis ja vanha, liian vanha!

Vierailija
24/40 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi iso musta aidonnäköinen dildo, jostain pikkujouluista saatu.

Varmaan kaksi kertaa isompi kuin miehen varustus, kiveksiä myöten.

Miestä ärsyttää vähän, en pidä esillä enää miehen nähden. Sanoi kerran suoraan kun lelu oli yöpöydällä kesken aktin että tuntuu kuin tuo lelu ilkkuisi hänelle että "minä hoitelen naisesi paremmin".

Tuntuu hieman hassulta :) mutta tavallaan kuitenkin ymmärrän häntä. Hänellä 

on yhtä aikaa hyvä ja huono itsetunto. Hän on hieman arka kritiikille joissakin asioissa ja siksi olen varovainen yhtään kritisoimaan häntä petipuuhissa. Päinvastoin kehun häntä aina.

Hän tietää että joskus käytän tuota pikkujouludildoa itse ja sanoikin että "käytä vaan parempi se ettet nappaa sänkyyn oikean tuollaisen omistajaa"

Niin. Nämä "koolla ei ole väliä"-tyypit ovat täynnä sitä itseään.

Mitä jos on sitä mieltä ettei koolla ole oikeasti väliä? Kuten minä, sisällä ollut pieniä peniksiä, valtavia peniksiä. Isoja dildoja, pieniä dildoja. Nautinto on aika, siis ihan aika riippunut tilanteesta ja toisesta osapuolesta muuten. 

Sitten sillä ei ole sinulle väliä. Monille on.

Eli: ”Niin. Nämä "koolla ei ole väliä"-tyypit ovat täynnä sitä itseään”. Olen siis täynnä paskaa, jos koolla ei ole väliä minulle? 

Ei, vaan he, jotka yleistävät että sillä ei olisi väliä. Ja aina löytyy pituus molemmista päistä, että onkin väliä. Jos on vaikka 0,5 cm tai 40 cm penis, ei ole kenellekään kivaa.

Vierailija
25/40 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koolla on hiukan väliä. Ikävä kyllä. Mutta eniten väliä on sillä miehellä itsellään. Kiva ja ihana mies johon rakastuu on parempi kuin teoriassa mukamas itselle täydelliset mitat omaava väärä mies. Seksi on kokonaisuus. Itse asiaan: Ei mulla ole dildoa. Mies on ja hän on niin paljon parempi.

Vierailija
26/40 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koolla on hiukan väliä. Ikävä kyllä. Mutta eniten väliä on sillä miehellä itsellään. Kiva ja ihana mies johon rakastuu on parempi kuin teoriassa mukamas itselle täydelliset mitat omaava väärä mies. Seksi on kokonaisuus. Itse asiaan: Ei mulla ole dildoa. Mies on ja hän on niin paljon parempi.

Juu tottakai seksissä on muukin tärkeää. Iho, tuoksu, eleet, katseet, kaikki. 

Mutta en lähtisi koko hommaan, jos värkit jotenkin puutteelliset tai toimimattomat. Otetaan autovertaus: Lada ei ole parempi kuin Rolls-Royce, jos siinä on isommat pyörät.

Kuitenkin, se RR on täysin turha paperipaino jos siinä ei ole lainkaan pyöriä, tai skeittilaudan/traktorin pyörät. Pyörän koko ei ole välttämättä määrittävin tai edes tärkeä asia koko autossa, mutta jossain kohdassa tulee kriittinen piste, jolloin se pilaa koko auton.

Vierailija
27/40 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi se auto toimia koristeena tai näyttelyesineenä ilman pyöriäkin, mutta ei sillä voi ajaa. 

Vierailija
28/40 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on, isompi kuin omani. Ärsyttää vähän. Oli lahjakortti joskus liikkeeseen niin tilattiin yksi. Sai valita koon/sentit ja hän valitsi huomattavan suuren.

En ole koskaan nähnyt sitä käytettävän, ehkä itse käyttää. 

Hieman mustasukkainen ajatuksesta, että jotakin isompaa on käynyt siellä kuin itsellä tarjota. 

Ollaan 28-vuotiaita, jospa tuo itsetunto vanhetessa kasvaisi.

Vierailija
29/40 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valaa oman kullin muotoisen dildon. On sitten täydellisen kokoinen ja muotoinen lahja kumppanille 

Vierailija
30/40 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies valaa oman kullin muotoisen dildon. On sitten täydellisen kokoinen ja muotoinen lahja kumppanille 

Voi, kun voiskin pyytää tällaista lahjaksi omalta ihastukselta. Olis monia mukavia hetkiä sen jälkeen. 

Vierailija
31/40 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, kun voiskin pyytää tällaista lahjaksi omalta ihastukselta. Olis monia mukavia hetkiä sen jälkeen. 

Miten on sen aidon kullin kanssa onko tullut vietettyä kuumia hetkiä ?

Vierailija
32/40 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus nuorempana pussailtiin ja päästiin siihen, et oltiin alasti molemmat sängyssä. Hän hieroi itseään mua vasten ja lopulta kulli oli ihan limainen mun nesteistä. Jotenkin ujostutti, kun oli neitsyys tallella, niin siihen se sitten jäi. En kehdannut pyytää nuolemaan ja hyvältähän se tuntui niinkin, kun pojan paino oli mun päällä ja terska liukui klitoriksen yli kun hän liu’utti sitä huulien välissä.

Vierailija
33/40 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä dildolla oikeasti tekee? hierotaanko sillä sitä klitorista, vai mistä se onni hoituu? En vaan tajua.

Vierailija
34/40 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus nuorempana pussailtiin ja päästiin siihen, et oltiin alasti molemmat sängyssä. Hän hieroi itseään mua vasten ja lopulta kulli oli ihan limainen mun nesteistä. Jotenkin ujostutti, kun oli neitsyys tallella, niin siihen se sitten jäi. En kehdannut pyytää nuolemaan ja hyvältähän se tuntui niinkin, kun pojan paino oli mun päällä ja terska liukui klitoriksen yli kun hän liu’utti sitä huulien välissä.

Tuleeko fantasioita noista hetkistä kun tyydytä itseäsi ?

Vierailija
35/40 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi kun ei niin pieniä ole myynnissä mitä itellä

M40

Vierailija
36/40 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tulee. Kostun, kun mietinkin niitä aikoja. Olisinpa kertonut silloin sille pojalle, mitä mietin. Olin todellakin ihan valmiina hänelle. Ois tosiaan sitä suuseksiäkin tehnyt mieli ja jotenkin kiihotti se ajatus, että oisin antanut hänelle kunnon suihinoton, kun se kulli seisoi kivikovana mun vatsaani vasten.

Vierailija
37/40 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tulee. Kostun, kun mietinkin niitä aikoja. Olisinpa kertonut silloin sille pojalle, mitä mietin. Olin todellakin ihan valmiina hänelle. Ois tosiaan sitä suuseksiäkin tehnyt mieli ja jotenkin kiihotti se ajatus, että oisin antanut hänelle kunnon suihinoton, kun se kulli seisoi kivikovana mun vatsaani vasten.

Käytätkö dildoa ja toivotko että mies nuolisi pilluasi nyt ?

Vierailija
38/40 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi iso musta aidonnäköinen dildo, jostain pikkujouluista saatu.

Varmaan kaksi kertaa isompi kuin miehen varustus, kiveksiä myöten.

Miestä ärsyttää vähän, en pidä esillä enää miehen nähden. Sanoi kerran suoraan kun lelu oli yöpöydällä kesken aktin että tuntuu kuin tuo lelu ilkkuisi hänelle että "minä hoitelen naisesi paremmin".

Tuntuu hieman hassulta :) mutta tavallaan kuitenkin ymmärrän häntä. Hänellä 

on yhtä aikaa hyvä ja huono itsetunto. Hän on hieman arka kritiikille joissakin asioissa ja siksi olen varovainen yhtään kritisoimaan häntä petipuuhissa. Päinvastoin kehun häntä aina.

Hän tietää että joskus käytän tuota pikkujouludildoa itse ja sanoikin että "käytä vaan parempi se ettet nappaa sänkyyn oikean tuollaisen omistajaa"

Äänestääkö persuja?

Vierailija
39/40 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä dildolla oikeasti tekee? hierotaanko sillä sitä klitorista, vai mistä se onni hoituu? En vaan tajua.

Yleensä esilämmittelen naisen ja nuolen hänelle ekan orkun, ehkä vähän panenkin - fiiliksen mukaan, dildotan naistani orkkuun asti pilluun. Usein siten että oma kullini on samalla naiseni kädessä, suussa tai sitten vain samalla suutelen, hyväilen ja koskettelen naistani.

Dildoja on käytöss eri kokoisia, tavallisista 10-12cm aina 25-30cm jättidildoihin asti. Muodot kullin mallisia ja nyrkkimallisia.

Oma kulli tavallinen 14cm - siitä naiseni tykkää enemmän kuin dildoista

Vierailija
40/40 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa en oo koskaan käyttänyt dildoa ja tarviin aina klitorisstimulaation orgasmin saamiseksi, mut tuntuuhan se kivalle, kun dildoa työntelee sisälle. Ehkä joku klitoriskiihotin olisi mulle sopivampi kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi