Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa apua lääkäriltä, koska kerroin juovani alkoholia viikonloppuisin

Vierailija
05.05.2026 |

Olen kuulemma päihdeongelmainen jos juon alkoholia viikonloppuisin ja juhlapyhinä, esim. hain juuri apua migreenikohtauksiin, ja lääkäri kertoi että hän ei voi auttaa minua ja ohjasi minut päihdepoliklinikalle vaikka tällä asialla ei ole mitään tekemistä viikonloppu juomisen kanssa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on haitallinen. Vaikuttaa haitallisesti vaikka se tuntuu päässä hyvältä ja ajatukset tuntuvat luistavan.

Vierailija
22/24 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jouduin todistamaan 

B-PEth:n avulla että juominen on loppunut.  Vasta sitten, puolen vuoden raittiuden jälkeen, neurologi alkoi tutkia mun mystisiä lihasoireita.  Mulle jäi siitä raittius päälle vaikka hampaat irvessä aloitin kärvistellä ilman viinaa.

Jos potilaalla on dokaamisen vuoksi maksa posahtamassa niin se voi aiheuttaa kaikenlaisia hermostollisia oireita. Ei siis hoideta yhtä asiaa, jos potilas kuitenkin tuhoaa terveytensä toisella tavalla. Miettikää nyt järjellä. Kannattaako auton pakoputkea enää korjata, jos omistaja samaan aikaan irrottaa autosta moottorin. Se pakoputken korjaus maksaa ja vie resursseja joltain toiselta, jolla on toimiva moottori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se migreeni hyvin todennäköisesti lakkaa vaivaamasta, jos jätät alkoholin pois. Kun kerran et ole päihdeongelmainen, niin mikset tee sitä? Kokeile vaikka puoli vuotta. 

Vierailija
24/24 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN USKO

Kukaan normaalijärkinen ei kerro lääkärille juomisistaan, jos se ei liity asiaan. Eli jos haet apua juomiseen, niin se on eri juttu. Kaikissa muissa tapauksissa olet aina maltillinen kohtuukäyttäjä. Näin lekurille ei tue mitään ennakkoasetelmaa asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi