Suurin osa suomalaisista ei edes tiedä kuinka politisoitunutta ja vasemmistolaista media-, kulttuuri- ja yliopistoväki on
Se koko katedraali on pahasti vinossa.
https://www.verkkouutiset.fi/a/vasemmiston-suuri-vedatys/#3243518a
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinä olet viisas ja valveutunut, suorastaan täydellinen ihminen, joka johdattaa meidät tyhmät lampaat valoon ja totuuden äärelle. Kiitos, messias.
Tyypillistä vassarin sumutustaktiikkaa jolla koetetaan estää heidän toimintansa täysin aiheellinen arvostelu.
Sinä varmaan näet vassareita jopa sänkysi alla.
Eipä niitä tarvitse etsiskellä kun esim. ketju on hetkessä täynnä lässyttäviä vasureita jotka yrittää selittää ettei missään ole vasureita :D
Mistä sinä tiedät tuntemattomien ihmisten poliittisen ajatusmaailman? Se että sinä olet päättänyt että joku on vasemmistolainen ei tee hänestä vasemmistolaista, ei vaikka sinä ja muut täällä sitä kilpaa jankutatte. Maailma on paljon monimutkaisempi kuin junttioikeiston kiljuma mustavalkoinen vasemmisto/oikesto jakauma jossa on vain me ja he.
Mutta jos tämä nyt auttaa teidän ahdasta mieltänne niin ihan vapaasti minuakin saa kutsua vassariksi, tai vaikka maahiseksi. Ei se minun vakaumustani muuta mutta tulee pikkuiselle hyvä mieli ainakin.
Olet siis oikeistolainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinä olet viisas ja valveutunut, suorastaan täydellinen ihminen, joka johdattaa meidät tyhmät lampaat valoon ja totuuden äärelle. Kiitos, messias.
Tyypillistä vassarin sumutustaktiikkaa jolla koetetaan estää heidän toimintansa täysin aiheellinen arvostelu.
Eipä niitä tarvitse etsiskellä kun esim. ketju on hetkessä täynnä lässyttäviä vasureita jotka yrittää selittää ettei missään ole vasureita :D
Mistä sinä tiedät tuntemattomien ihmisten poliittisen ajatusmaailman? Se että sinä olet päättänyt että joku on vasemmistolainen ei tee hänestä vasemmistolaista, ei vaikka sinä ja muut täällä sitä kilpaa jankutatte. Maailma on paljon monimutkaisempi kuin junttioikeiston kiljuma mustavalkoinen vasemmisto/oikesto jakauma jossa on vain me ja he.
Mutta jos tämä nyt auttaa teidän ahdasta mieltänne niin ihan vapaasti minuakin saa kutsua vassariksi, tai vaikka maahiseksi. Ei se minun vakaumustani muuta mutta tulee pikkuiselle hyvä mieli ainakin.Olet siis oikeistolainen?
Olen. Ikinä en ole vasemmistoa äänestänyt. Vierastan öyhttövää laitaoikeistoa sekä junttioikeistoa jotka pilaavat sivistyneen oikeiston maineen.
Enpä nyt jaksa lukea mitään herrojen sylikoirien vinkumista vapusta sen enempää, kuin Tampereen naistenhakkaajien puolustamista.
Vierailija kirjoitti:
Verkkomedia - mihinkähän se on polarisoitunut? Puolueeton ei ainakaan.
Tuo on kirjaimellisesti kokoomuksen puoluelehti. Eli pikkuporvarillista julkaisua luet aina.
Niin pitkälti onkin, oikeistoarvoisisten (korkeakoulutettujen) lapset pääosin suuntaavat rahakkaita aloja kohti opiskelemaan lääketiedettä, tekniikka, lakia tai taloutta (ovat myös kai yliopistoväkeä? Vai tarkoititko humanistin alojen "yliopistoväkeä"?).
Näissä piireissä hyvä taloudellinen asema tulee ensin, jonka nähdään mahdollistavan sitten se taiteellinen ja kulttuurinen puoli harrastuksena elämässä. Melko harva näitä lähtee kulttuurialoja tai humaanisiakaa aloja urana edistämään, koska toimeentulo näiltä aloilta on todennäköisesti kapeampi kuin aiemmin mainituilta opiskelusuuntauksilta. Siten aloille suuntautuu pääosin tietyn arvotaustan ihmisiä ja varmasti otsikossa mainittua eriytymistä tapahtuukin. Ja poikkeuksia on tietysti aina.
Vierailija kirjoitti:
Suomen ongelma tällä hetkellä on, että tuo porukka pitää käytännössä valtaa liki joka instituutiossa -> nuo itse päättää ettei heidän valtansa ja sen lisääminen ole ongelma vaan hyvä asia -> asiasta puhujia rangaistaan ja maalitetaan -> mitään ei korjata koska tuon porukan mielestä kaikki on täydellisesti ja asiat voi aina selittää parhain päin kuten media tekee.
Suomi ei tule tästä nousemaan koska mätää on liikaa eikä se mätä halua luopua vallastaan.
Mätä on lähinnä persujen päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos tämä nyt auttaa teidän ahdasta mieltänne niin ihan vapaasti minuakin saa kutsua vassariksi, tai vaikka maahiseksi. Ei se minun vakaumustani muuta mutta tulee pikkuiselle hyvä mieli ainakin.Sillä mitä itse väität olevasi ei ole merkitystä, vain teoilla on merkitystä. Ja miksi kukaan muu kitisisi siitä että kutsutaan vasemmistoksi paitsi joku vasemmiston ammattispämmijä joka saa rahaa vasemmiston puolustelusta palstoilla.
Tuliko paha mieli kun tuli vastaan ihminen joka ei sopinutkaan ahtaaseen maailmankuvaasi? Ja ei, edelleenkään sinä tai kukaan ei määrittele minun poliittista ajatusmaailmaani, teen sen ihan ihan itse. En tiedä mistä ihmeen teoista puhut kun et edes tiedä kuka minä olen ja mitä minä teen. Henkilöön käyvä argumentaatio anonyymillä palstalla on naurettavaa.
Enkä minä kitise, lähinnä naureskelen öyhöille jotka eivät kykene ymmärtämään että oikeisto/vasemmisto jako on monimutkaisempi kuin he kuvittelevat sekä sille, että näiden ihmisten mielestä aivan kaikki eri mieltä olevat ovat automaattisesti vasemmistolaisia. Hupaisaa porukkaa, tarjoavat hyvää viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Niin pitkälti onkin, oikeistoarvoisisten (korkeakoulutettujen) lapset pääosin suuntaavat rahakkaita aloja kohti opiskelemaan lääketiedettä, tekniikka, lakia tai taloutta (ovat myös kai yliopistoväkeä? Vai tarkoititko humanistin alojen "yliopistoväkeä"?).
Näissä piireissä hyvä taloudellinen asema tulee ensin, jonka nähdään mahdollistavan sitten se taiteellinen ja kulttuurinen puoli harrastuksena elämässä. Melko harva näitä lähtee kulttuurialoja tai humaanisiakaa aloja urana edistämään, koska toimeentulo näiltä aloilta on todennäköisesti kapeampi kuin aiemmin mainituilta opiskelusuuntauksilta. Siten aloille suuntautuu pääosin tietyn arvotaustan ihmisiä ja varmasti otsikossa mainittua eriytymistä tapahtuukin. Ja poikkeuksia on tietysti aina.
Näiden ihmisten taide onkin sitten sen mukaista. Kaikilla heistä on täysin sama estetiikan taju ja harjoituksen fokus minimaalista. Näet millaista on tällainen kokoomuslainen taide kun kaivat uutisjutun millaisia teoshankintoja presidentti teki edustustiloihin. En nyt suoraan leimaa näitä taiteilijoita tai teoksia kokoomuslaisiksi, mutta tuon taidemaun kylläkin. Taidetta ei yksinkertaisesti tehdä rahan takia, ainakaan hyvää taidetta. Ja monesti se taide ei ole hyvää, jos sitä tekee sellainen ihminen, joka ei valinnut sitä elämäntehtäväksi ja käynyt taidepainotteisia kouluja lapsuudessa.
Kulttuuriväki ehkä, mutta media ei.
Suuret mediatalot ei todellakaan ole minkään vassareiden omistuksessa, vaan ison pääoman.
Hesarihan on aivan selvästi kokoomuksen äänitorvi.
Lopettakaapa riitely, niin ei tarvitse hyvää keskustelua pilata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että Suomessa vasemmistolaiset vihaavat suomalaisuutta ja suomalaisten etua.
Tanskassa ja jopa Ruotsissa sosialistit sen sijaan ajavat oman maansa etua.
Suomivasemmisto on neuvostokommunismia ihailevaa. Muissa pohjoismaissa on enemmän tätä länsimaista vasemmistoa jossa kehitetään hyvinvointivaltiota koittaen pitää äärikapitalismia edes hieman aisoissa mutta samalla kasvusta ja hyvinvoinnista nauttien kun maalla menee hyvin. Suomivasemmisto koittaa edelleen vängätä vallankumouksella vallan itselleen, viis kansasta tai maan toimimisesta.
En ole samaa mieltä. Nykyinen nuorten vasemmisto on venäjämvihamielistä. Ihaileeko se kommunismia kun se kuitenkin uneksii perustulosta, sukupuolen hävityksestä, veganismista, kaikesta mahdollisimman vaivattomasta? Ei neuvostokommunismi sentään vaivatonta lorvintaa (massoille) tarkoittanut. Köyhyyttä matalien palkkojen muodossa kyllä eliittiä lemmikkeineen lukuunottamatta.
Tämähän alkaa yhä enemmän näyttää meikämenolta. Jos olet näkyvästi hyödyksi Aatteelle saat siitä hyvän rahallisen korvauksen. Jatkuvaa myönteistä näkyvyyttä jne. Mitä muuta tuo on kuin lahjontaa?
Kokoomuksen Verkkouutiset on siis lähtenyt mukaan persujen ja maga-väen salaliittoteorioihin yliopistoista.
Oikeisto pois hallituksesta ja äkkiä, ne on kaikki sekaisin.
Valtaosa suomalaisista, ihmisoikeuksiin uskovista ja rauhaa vaalivista ihmisistä on puolueeseen katsomatta "vasemmistolaisia", jos sinimustilta kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa suomalaisista, ihmisoikeuksiin uskovista ja rauhaa vaalivista ihmisistä on puolueeseen katsomatta "vasemmistolaisia", jos sinimustilta kysytään.
Huhtasaari sanoi että kaikki persuista vasemmalle, jopa kokoomus, ovat kommunisteja.
Kyllähän kokoomuslaisissakin sosialisteja on. Puhuvat mielellään sen sijasta hyvinvointivaltiosta ja sen kannattamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Verkkomedia - mihinkähän se on polarisoitunut? Puolueeton ei ainakaan.
Ei sellaista mediaa olekaan mikä olisi puolueeton. Sellainen media voisi olla mikä esittelisi samassa paketissa erilaisia näkemyksiä, hyvin kärkevästikin eri kulmista. Yleensä tämä on vaikeaa koska kyse on niin erilaisista maailmankuvista. On siis joko maltillisempaa tai radikaalimpaa. Nyt woke helposti leimaa kaiken itsestään vähänkään erkaantuvan oikeistokiihkoiluna mikä ei tietenkään uppoa läpi kaikkiin. Eli sen sijaan että voittaisi puolelleen niin karkoittaa tuolla jyrkällä oikeaoppisuudellaan maltin tyypit joita onneksi on paljon.
Ei silti pidä koskaan aliarvioida ihmisten tyhmyyttä, jolla on usein tekemistä tietämättömyyden, konkretiasta vieraantumisen (urbaani poseeraushöttö-ympäristö) ja naiiviuden kanssa. Ja juuri tälläistä tuulitunnelilaumaa on kasvattamalla kasvatettu (kuin karjaa) viimeiset ehkä 3 vuosikymmentä. Näitä joiden suurin nautinto on päästä huutamaan laumassaan jotain kolmen sanan lausetta. Tähän kiteytyy heidän poliittinen sivistyksensä, huutamiseen.
Näyttäkääpä mulle persu joka osaa piirtää hyvin. Kyllä, satuolento sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän kokoomuslaisissakin sosialisteja on. Puhuvat mielellään sen sijasta hyvinvointivaltiosta ja sen kannattamisesta.
On siinä eroa vasemmistolaiseen hyvinvointivaltioon. Kokoomuslaisessa hyvinvointivaltiossa valtio tukee yrityksiä ja osakkeenomistajia erilaisten tukien muodossa. Voitot yksityistetään ja tappiot sosialisoidaan.
No kaikilla kuten mulla ei ole tarvetta tietää. En tule tietämään jatkossakaan koska mua ei kiinnosta.
Mietipä sitä, miksi älymystö ja lahjakkaat taitelijat ovat usein enemmän vasempaan kallellaan. Minun tietämät persut sen sijaan istuvat tälläkin hetkellä lähikapakassa yöhöttämässä.