Aivan ihana mies
Nyt oli vappuheila kohdillaan, upea 29v mies, 180cm ja 90 kg lihaskimppu. En sano nimeä, on tunnettu henkilö. Ai jestas. Ja se taito myös petipuuhissa. Olihan hänellä melko suuri meisseli, mutta se käyttötaito, aivan hurja, kävin kolmannessa orkussa varmasti tajuttomanakin. Jestas, tämmöistä sinkkumammaa kyllä pidettiin niin hyvänä että.
Ja taas kerran tuli todettua, ei viivaa tai viinaa, tervettä positiivista naurua ja hyväilyä, järjetön kiihko, RÄ JÄH DYS. Oi, löytyispä pitempiaikainen anodis mullekin, mä oon kaksi päivää nyt vain huokaillut ja unelmoinut.
Kommentit (6)
Siinäpä sitten ainakin jotakin muistelemista kun joskus vakiinnut sen taviksesi kanssa viettämään harmata loppuelämää!
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpöä.
Oletko Kateellinen?
Minä olen jo yli 50v mutta kyllä minullakin oli n kolmekymppisenä tuollainen mies petikaverina. Kun on hyvä olo ja luotettava kmppani sängyssä, sehän on aivan hurja tunne, minä muistan yhä tuon 23 vuotta sitten tapahtuneen, ei ole sellaista tuon jälkeen tullut kohdalle. Onnittelut AP:lle, jokaisen soisi edes kerran kohtaavan tuollaisen miehen.
Hienoa että ap ja kuvitteellinen mies uskaltavat olla ulos kaapista!
Ihana kuulla! Kaikkea hyvää teille! Paljon pamputusta!