Ostanko teltan vai makuupussin kun joudun kodittomaksi
Kommentit (40)
Tokmannilla löytyy makuupusseja Vaeltaja Base (käyttölämpötilat: comfort +12 C, limit +8 C, extreme -4C) hintaan 16,99e, ja Vaeltaja kupoliteltta hintaan 18,99e.
Ovat sen verran edullisia ne halvimmasta päästä olevat ns. Festari teltat (tokmannilla jotain 15e) että eiköhän sulla ole varaa kumpaankin. Kai sä muutaman euron saat kun myyt romusi helvettiin muuttaessasi?
Makuupussi mieluummin ja kova yritys sisälle yöksi. Lentokentille kavereille minne milloinkin
tupakkaa, siideriä ja tatuointeja ap ostaa. sitten se ruinaa telttaa ja makuupussia veronmaksajilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuupussia ajattelin. Ajattelin vaihtaa auton pikkuruiseen pakuun tai pieneen tila-autoon.
Autossa on kivempi nukkua makuupussissa kuin teltassa.
Autossa on myös turvallisempaa. Jos nukkuu taivasalla tai teltassa, joku hyökkää veitsen tai muun teräa seen kanssa yön aikana.
Missä piritorilla sä oikein telttailet kun mä olen telttailut yli 30 vuotta joka kesä viikkoja, välillä useamman kuukauden pitkin eurooppaa eikä koskaan vielä ole kukaan hyökännyt kimppuun yhtään minkään kanssa. 😂
Vierailija kirjoitti:
tupakkaa, siideriä ja tatuointeja ap ostaa. sitten se ruinaa telttaa ja makuupussia veronmaksajilta.
Ai sä tunnet ap:n?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ostaa menolippu muissa maissa saa työtön korvausta ja on sosiaalituki myös valkoihoisille. Puhumattakaan paremmasta työllisyydestä
Jaa missä maassa? Missään ei jaeta rahaa niin avokätisesti kuin Suomessa. Suomessa nekin saa jotka ei tarvitse. Rikkaiden lapsille on ilmainen ruoka. Et löydä sitä muualta.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla löytyy makuupusseja Vaeltaja Base (käyttölämpötilat: comfort +12 C, limit +8 C, extreme -4C) hintaan 16,99e, ja Vaeltaja kupoliteltta hintaan 18,99e.
jos pitäisi valita tupakka-askin ja teltan välillä, niin en ole kyllä varma, kumman ostaisin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sä tunnet ap:n?
kun tuntee yhden lähiövuokralaisen, tuntee ne kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Sinä oot huono. Muut on hauskoja.
Ehkä pääset Ahmedin Kela-asuntoon alivuokralaiseksi.
Itse ostin pari vuotta sitten 7 paikkaisen toyota verson josta takatilan saa tasaiseksi lattiaksi. Siellä mä olen kesät lomareissuillani nukkunut mukavasto patjan ja peiton kanssa ympäri eurooppaa ajellessa ja toki myös suomea kierrellessä. Teltta ei itseä oikein houkuttele enään tällä iällä joten vaihdoin auton sellaiseen jossa sopii myös nukkumaan ilman mitään muutoksia ja jolla ajelee edullisesti ja näppärästi myös kaikki muut ajonsa. Ei tarvinnut asuntoautoa tai pakua ostaa, henkilöauto riitti mainiosti kun ei ole pituudeltaan mallia hongan kolistaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuupussia ajattelin. Ajattelin vaihtaa auton pikkuruiseen pakuun tai pieneen tila-autoon.
Autossa on kivempi nukkua makuupussissa kuin teltassa.
Autossa on myös turvallisempaa. Jos nukkuu taivasalla tai teltassa, joku hyökkää veitsen tai muun teräa seen kanssa yön aikana.
Paitsi oikeassa elämässä ei hyökkää ja oikeassa elämässä ihmiset on auttavaisia ja ystävällisiä. Amerikkalaiset elokuvat kertoo erilaista filosofiaa ihmisistä kapitalismissa.
Majoitut kokoomukselaisten kotiin ja he ongelman tuottajina maksavat kulusi. Petteri Orpo saa ottaa huolettavakseen useampia kansalaisia Turusta kotiinsa. Jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Tähän on tultu Suomi nimisessä hyvinvointivaltiossa.
Tultu mihin? Siihen että netissä kirjoitellaan paskaa?
Ensiksi erotaan reservistä kuitenkin.
Hyvinvointivaltio tuottaa oman tuhonsa siemenet.