Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outoa tai ikävää työnantaja on sinulle tehnyt?

Vierailija
04.05.2026 |

Tai työnantajan edustajana esihenkilö?  Kerro kokemuksistasi!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo vaati s*ksiä kanssani(olen siis nainen)en suostunut ja otin lopputilin.Isosta firmasta kyse.

Vierailija
22/26 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis monet kerrat toimenkuvaa on laajennettu vain ilmoitusluontoisesti. Palkkaa kun yrittää saada edes vähän lisää, niin aina on että joo joo, pistetään asiaa vireille. Mitään ei koskaan kuitenkaan sen tiimoilta tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pomo vaati s*ksiä kanssani(olen siis nainen)en suostunut ja otin lopputilin.Isosta firmasta kyse.

Oisit sinäkin saanu kerrankin kullia.

Vierailija
24/26 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti liittämättä minut työyhteisön sisäiseen keskustelu- ja  tiedotusryhmään. Kusi omaan nilkkaansa. Enpähän saa tietoa sairastuneista, lapsen takia yllättäen kotiin jääneistä ja heidän vuoron paikkauksista, lisätyötuntipyynnöistä,  ym. Vaikka aluksi tuntui tosi ikävältä, enää en moiseen ryhmään haluakaan kuulua. Turha tulla minulta kyselemään jeesiä. Omat työni teen kyllä. 

Vierailija
25/26 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti palkat maksamatta. Palkkaturvan kautta tuli sitten.

Vierailija
26/26 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirsi vuosilomaani kolme kertaa kertomatta minulle. Kun loman piti alkaa, työvuorolista lyötiin käteeni. Kolmannen kerran jälkeen laitoin viestiä ylemmälle esimiehelle kiusaamisesta. Heppu siirrettiin toiseen yksikköön. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi