Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen hipaisee ”vahingossa”

Vierailija
04.05.2026 |

Välillä mietin että koskettaako eräs hyvä ystäväni tahallaan käsiäni/sormiani jos ojennan hänelle jotain tai hän ojentaa minulle jotain ? Tätä tapahtuu melko usein, ja tuntuisi että ne eivät olisi vahinkoja. 

Oma kokemus on että ihmiset ei nyt vaan ole niin kömpelöitä, että vastaanvanlaisissa tilanteissa tulee ”kosketus”. 

Toimiiko kiinnostunut tai ihastunut nainen koskettamalla ”salaa” ?

Meillä on erittäin hyvät mutta platoniset välit, ja voisin olla jopa hänestä kiinnostunut. Sen kertominen hänelle kuitenkin vaatisi aika paljon, koska ystävyytemme on saanut alkunsa eksäni kautta ja olisi noloa jos mitään kiinnostusta minun suuntaani ei olisi…

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturissa työntää tissinsä päätäni vasten, valitettavasti sivulta eikä edestä.

Vierailija
22/24 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan kumma että vastaavanlaisia kosketuksia ei tule muiden ihmisten kanssa samoissa tilanteissa. AP

Kaupassa vahingossa usein kassahenkilö koskettaa omaa kättä ojentaessa kolikot tai itse vahingossa osuu kassatyypin käteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parturissa työntää tissinsä päätäni vasten, valitettavasti sivulta eikä edestä.

Et voi lopettaa siellä käyntiä tai syyttää ahdistelusta?

Vierailija
24/24 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs viehkeä neito kosketti kättäni, mutta pidin pääni lujana, enkä lähtenyt hänen viettelyksiinsä mukaan. Jatkoin matkaani ja kaikki oli hyvin taas. Äiti oli keittänyt kahvit ja syötiin piirakat siinä samalla kun kerroin miten minua yritettiin viekoitellen vietellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi