Jee.. Tuet maksettiin tilille tänään!
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Sain puoli pussillista mätiä perunoita ja 50 senttiä, seuraavat tuet tulee juhannuksen jälkeen.
Ihanaa😍😍😍😍🥰🥰🥰😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain 70 euroa tukia. Sillä pitäisi pärjätä kuukausi. Syön noin 4 päivän välein siis.
Tää keskusteluhan on jo käyty monesti mutta uusille tiedoksi että syödä voi joka päivä ja useammankin kerran.
Kaurahiutaleet on n. €1 /kg. 10 kg kuukaudeksi on €10. Joka aamu runsas puuro ja jää ylikin.
Perunat noin €1 /kg, halvemmallakin saa. 1 kg päivässä on runsaasti mutta laitetaan se 30 kg.
Linssit ja pavut, n. €4 /kg riippuen vähän lajista ja pakkauksesta. Laitetaan 5 kg eli €20.
Jää vielä €10, jolla voi hankkia öljyjä ja mausteita.
Ei kivaa mutta nälkää ei näe.
Mä alan olla niin täynnä noita papujen ja linssien tyrkyttämisiä, että alan varmaan tästä lähtien ilmoittamaan kaikki sellaiset viestit asiattomiksi. Ja ihan vain siksi, että hermot menee täysin.
On nimittäin paljon, SIIS PALJON, ihmisiä, joiden vatsa ei kestä palkokasveja. Lopettakaa jumaliste niiden tyrkyttäminen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Todellakaan ei kestä, mä oisin kuralla seuraavat 3 päivää
Vierailija kirjoitti:
Minä sain 163 €. Kävin kaupassa ja ärsytti huomata miten hinnat on taas nousseet. Esimerkiksi Coopin jogurttipurkki mikä pari viikkoa sitten maksoi 0,39 € oli nyt 0,52 €. Ostin herkuksi Pirkan jäätelötuutin 0,70 €.
Jännä miten hinnat nousevat yhä paljon enemmän kuin palkat tai varsinkaan sosiaaliturva.
Mulle tuli työkyvyttömyyseläke ja asumistuki. 160€ jäi rahaa laskujen jälkeen. Pakko jotenkin sinnitellä.
Vierailija kirjoitti:
Sain vain 3€ vuokran jälkeen, sillä pitää pärjätä melkein kuukausi.
Saitpa sentään vuokrasi maksettua, oleppa omistusasuja niin kuukaudessa saat 595 euroa josta siis maksetaan yhtiövastike, kaikki laskut ja ruoka.
Kelan elätille tyypillistä että rahat menee huviin
Ei tullut. Ihmisten laitettu järjestykseen että tuo saa ja tuo ei.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
No pitäiskö ne rahat mennä sitten ankeutukseen?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää vappua! 🎈🥳
Onko kukaan saanut jo yleistukea tilille ?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se Alkossa ainakin käytävä, ja jotkut kunnon pihvit kaupasta
Nyt ryypätään ja syödään..jesss
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli työkyvyttömyyseläke ja asumistuki. 160€ jäi rahaa laskujen jälkeen. Pakko jotenkin sinnitellä.
Tuolla summalla saa kunnon kännit..
No niinhän tulikin Nyt menen kierrätyskeskukseen ostamaan kaikki radiot ja pöytälamput
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se Alkossa ainakin käytävä, ja jotkut kunnon pihvit kaupasta
Ei meidän alkossa ole käytävää
Yritähän ymmärtää vaiikka vaikeeta voi ollakkin.
Semmosta, hinnankorotus "vain" 33,3 %.
Vierailija kirjoitti:
Semmosta, hinnankorotus "vain" 33,3 %.
Siinä Coopin jogurttipurkissa siis.
Vierailija kirjoitti:
Sain vain 3€ vuokran jälkeen, sillä pitää pärjätä melkein kuukausi.
Tuolla saa vaikka kuinka monta perunaa. Hyvin pärjää.
Miten niin pitkä väli ?