Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatelkaas nyt vähän.

Vierailija
04.05.2026 |

Jotkut aloittaa vauva palstalle kirjoittelun maanantai aamuna 07.00. Sitten tekevät sitä koko päivän. Eikö tosiaan ole oikeita töitä tässä maassa että ihmisillä olisi muuta tekemistä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on hylkiöiden elämä kun ei töihinkään kukaan ota.

Vierailija
2/9 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin huvikäyttö tulisi lopettaa kokonaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti lähteä kalaan mutta en jaksa, menen huomenna. Kävin ennen kalassa lähes joka päivä mutta nyt kun bensa on kallista niin ei voi ajella veneelläkään joka päivä eikä käydä kalassa. Eikä ahvenia saa helposti kuten ennen koska täällä on merimetsoja 40000 ja ne syö kalaa paljon. Merimetso syö pikkukalaa samaa mitä ahven syö joten ei ahvenet tule tänne enää koska niille ei ole ruokaa. Ahvenen löytäminen on siis paljon vaikeampaa nykyään. Ennen sitä sai joka paikasta  aamuisin 10 kg helposti.

Vierailija
4/9 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kaupassa klo 7. Ei ollut ruuhkaa. Eläkeläisenä kannatta valita ne ajat että on vähiten nykyisten nirppanokkien tiellä.

Vierailija
5/9 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa untakaan enää joten herään aikaisin.

Vierailija
6/9 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työttömät ja eläkeläiset tarvitse oikeita töitä!

Vierailija
7/9 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kaupassa klo 7. Ei ollut ruuhkaa. Eläkeläisenä kannatta valita ne ajat että on vähiten nykyisten nirppanokkien tiellä.

Minä käyn iltapäivällä 13 ja 15 välillä. Silloin eivät ole tungeksimassa vuorotyöläisten vuoronvaihtajat, koulusta palaavat nuoret eivätkä varsinkaan kotona makailevat mammat. He ovat laittamassa lapsiaan päikkäreille tai itse ruokaperäisillä. Meidän lähikaupassa aamulla klo 7 on aika paljon porukkaa, koska töihin menijät hakevat ns. tuoreita leivonnaisia töihin, eli siis pakasteista lämmitettyjä leivonnaisia.

Vierailija
8/9 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noita palkanmaksajia ole tullut työtä tarjoamaan, joten ilman erillistä korvausta teen mitä sattuu huvittamaan.

Vierailija
9/9 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäri ei maksa työturvallisuuskorttia joten ei töihin pääse raksalle. Se kortti on aivan turha muutenkin mutta minkäs teet. Nyt ei ole rahaa maksaa itse sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi