Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käyttänyt sinkkukoria kaupassa?

Vierailija
03.05.2026 |

Juuri eilen ihmettelin pinkkejä ”sinkkukoreja”, jotka tulleet meidän lähikauppaan. Kuka tuollaista edes kehtaa käyttää? :D

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran otin sellaisen kun ajattelin että sehän on ihan hauska idea. Nuoret naiset alkoi hihitellä minulle ja tuntui että muutkin katsoo jotenkin halveksien ja kummaksuen. En enää vuosiin ole käynyt siinä kaupassa vaikka se olisi lähimpänä minun asunota. Tuntui vaan niin pahalle.

Mua ei haittaisi, ottaisin huumorilla ja jatkaisin käyttöä :D 

Vierailija
22/32 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena kiva mutta ei mua varten. Ehkä jos olisin samanlaisessa pienessä hiprakassa ku vappuna ni uskaltaisinkin testata, selvinpäin ei ikinä :D Ja pitäis jossain muualla ku täällä peräkylillä. N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, enkä niitä perässä vedettäviä homppelikoreja.

Just olin tulossa kysymään, että mistä minä heterona tiedän, voinko tehdä ehdotuksen sinkkukoria kantavalle vastakkaista sukupuolta edustavalle henkilölle. 

Vierailija
24/32 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran otin sellaisen kun ajattelin että sehän on ihan hauska idea. Nuoret naiset alkoi hihitellä minulle ja tuntui että muutkin katsoo jotenkin halveksien ja kummaksuen. En enää vuosiin ole käynyt siinä kaupassa vaikka se olisi lähimpänä minun asunota. Tuntui vaan niin pahalle.

Noin heikkoitsetuntoisen ei kannata niihin koreihin koskea, eikä varmaan yrittää mitään muutakaan parisuhdemarkkinoilla? Joistain ei vaan ole muuhun kuin olemaan yksin.

Vierailija
25/32 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lähikauppias on uskovainen. sinkkukorit johtavat syntiseen seksiin, joten sellaisia ei siinä kaupassa ole

Vierailija
26/32 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan suosittu ukkomiesten keskuudessa, jotka kaipaavat vähän piristystä.

Vierailija
27/32 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt enkä ole ikinä nähnyt kenenkään käyttävän. Yhden kerran joku vanha pappa meinasi vahingossa ottaa sinkkukorin, mutta joku antoi hänelle nopeasti normaalin korin.

No olipa ikävästi tehty. Ujoa pappaa olisi saattaanut lykästää korin avulla mutta joku torppasi sen mahdollisuuden. 

Koria en ole käyttänyt mutta en ole moisen olemassaoloa huomannut kuin tällä palstalla. En kuitenkaan käyttäisi koria kuin vahingossa.

Vierailija
28/32 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäisin jos  sellainen kaupassa olisi.

Kaupan sinkkukorista tulee mieleen jonkinlainen aitaus jonka sisältä sinkut pälyilevät ujosti. "Valitse täältä sinkku jos uskallat lähestyä ja ehdottaa tuttavuutta" ;)

Semmoinen voisi kyllä toimia kaupassa tai kapakassa.

Vierailija
29/32 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt kerran vahingossa.

Joka hyllyvälissä oli miehet iskemässä, eikä ostosten tekemisestä tullut yhtään mitään. Jätin korin siihen, luovin itseni miesjoukon läpi ja juoksin pois kaupasta.

Vierailija
30/32 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatuksena kiva mutta ei mua varten. Ehkä jos olisin samanlaisessa pienessä hiprakassa ku vappuna ni uskaltaisinkin testata, selvinpäin ei ikinä :D Ja pitäis jossain muualla ku täällä peräkylillä. N

Niin. Yksi syy omaan sinkkuuteenoi onvarmaan se, että en juurikaan käytä alkoholia. - En nyt sentään absolutisti ole. Mutta kun en myöskään nappaa Tinderit ja muut somen kumååanin haku sovellukset, niin kyllähämn se kumppanin mahd löytämine on haastavaa kun ei ole superkumea känsikäs saato, että omasi erinomaisen supliikin. Sinkkukori saattaisi olla hyvä jäänsärkijä.....  Vaika tämän avauksen minun pitäsi varmaan hävetä sinkkuuttani ja ymmrtää, että parisuhde ei olliy minun juttini, ainakaan nykyisessä tässä elämässäni kun ikääkin on jo lähemmäs 40 vuotta..... Mutta olen liian huomiseen luottava,  uhriutuakseni ja liian fiksu syyttämään muita tilanteestasin. 

Vierailija
31/32 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka oikeasti kuvittelee että tuollainen konsepti voisi toimia kaupassa?? 

Ymmärtäisin ehkä jos jossain baarissa olisi jonkinlainen sinkkuranneke tms millä voisi huomaamattomasti viestittää muille olevansa sinkku mutta että joku ruokakaupassa tulisi ottamaan kontaktia? 

Hullulta tietenkin kuulostaa, mutta ehkä tällä toinen viestittää, että saa tulla.

Vierailija
32/32 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sellaisen sinkkukorin kanssa kuuluu toimia? Jos jollakulla on pinkki kori, niin saanko noin vain mennä ehdottelemaan panoa? Vai miten se menee?

Miten olisi ihan sivistynyt keskustelu ensin, että sopiiko edes tulla jutulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme