Mun mielestä olisi todella hyvä, jos polttoaineen säännöstely iskisi lentoliikenteeseen ja ihmisten matkailu vähenisi
Ai että, kun loppuisi se ihmisten maaninen ramppaaminen etelässä! Ilmasto kiittäisi, ympäristö kiittäisi! Ehkä oppisivat silloin arvostamaan kotimaata ja kotimaanmatkailua.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä menehdyt nälkään ja sairauksiin, koska niissä koneissa kulkee myös ruokaa ja lääkkeitä.
Voi kun sä oppisit ymmärtämään lukemasi. Hän ei ollut lopettamassa kaikkia lentoja, vaan maanisen etelään suuntaavan turistimatkailun!
BTW, Lääkkeet ja ruuat tulevat suurimmaksi osaksi konteissa. Muisteleppa pari vuotta taaksepäin kun Maerskin kontit jäi Punaiselle merelle, eikä Suomeen tullut pikanuudeleita! Nälkäkuolema meinas korjata koko kansan!
Huh onneksi vaan etelään suuntautuneet matkat. Mä niin inhoon aurinkokohteita ja siksi käynkin vain kaupunkikohteissa keski-euroopassa, englannissa, japanissa ja koreassa.
Vierailija kirjoitti:
Bussi- ja junamatkailu ulkomaille on ihan mahdollista.
20 tuntia putkeen bussissa ja puolet matkustajista liuotushoidossa.
Mä rakastan lentämistä. Siinä on oma hohtonsa mennä kentälle ja koluta siellä kaikkipaikar, haukata jotain välppöriä ja lipittää viiniä ajankuluksi. Olla koneessa ja odottaa perillepääsyä ja kaikkia niitä rutiineita kentällä. Parasta on Finnarin mustikkamehu ja jos on tarpeeksi pitkä lento, niin jännittyneenä odottaa, millainen ateria on sillä kertaa.