Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miljonäärimies, millainen olet?

Vierailija
03.05.2026 |

Kerro vapaasti itsestäsi. Voit kertoa vapaasti tai/ja vastata kysymyksiin, joita tässä esitän ja joita muut esittävät. 

Millaista elämäsi on ja mitä se sisältää? Mikä merkitys rahalla on sinulle? Entä rakkaudella? Mikä tuottaa tyydytystä? Oletko tyytyväinen itseesi ja elämääsi? Mikä on koulutuksesi ja taustasi? Perhettä? Mitä harrastat?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiljainen ja tavallisen näköinen. Jos tarkkaan katsoo, niin vaatteista voi saada käsityksen varallisuudestani. En pröystäile niillä, mutta ne ovat laadukkaita. Auto on hiukan parempi kuin yleensä, muttei mikään erikoinen. Lisävarusteita tosin löytyy. Asun kerrostalokolmiossa yksin. Huonekalut ovat laadukkaita. Käyn töissä omassa firmassani eli olen yksityisyrittäjä.

Vierailija
22/45 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 195cm lihaksikas ja ujo. Minulla on ollut vain pari kumppania, koska en usko itseeni tarpeeksi.  En vain ole löytänyt naista, kenen kanssa voin olla oma itseni ja ketä voin rakastaa ehdottomasti. 🥺👉🏽👈🏽

Oliko tuo mitä halusit kuulla? 

M33 duunari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tietoinen, että kuulut alle 5% vähemmistöön vai pidätkö itseäsi "keskituloisena" niin kuin muutkin rikkaat?

Vierailija
24/45 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piru sanoi Jeesukselle kumarra minua ( huomaa asento )  niin saat tämän kaiken . Koko maailman. 

Aika hieno kommentti. Mutta vähän epäilen, ettei kukaan varakas ihminen helposti kumarra rahan takia. Tuo on houkuttelevaa vain vähävaraiselle. Ap

Ei oranssikaan mikään köyhä ole ikinä ollut, mutta on valmis tekemään kaikki temput, että saisi lisää. 

Oranssi on koko elämänsä elänyt jonkun talouskatastrofin partaalla pl. lapsuus.  Ap

Vierailija
25/45 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko antaa hyväntekeväisyyteen? Tai oletko jo antanut? 

Vierailija
26/45 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö paljon yli oman osuutesi maapallon resursseista? Mikä on hiilijalanjälkesi? 

Vierailija
27/45 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perinyt noin 40 % varallisuudestani. Vaimoni on aika vähävaraisesta perheestä. Meillä on molemmilla kuitenkin korkeakoulutus, samansuuntaiset arvot ja kiinnostuksen kohteet. Olemme onnellisia yhdessä.

Vierailija
28/45 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eronnut, lapseton, 36v, 190cm pitkä, painoa noin 100. Eläinlääkäri/yrittäjä. Omaisuus noin 5-6M, en seuraa päivittäin sijoitusteni arvoa. Asun kahdestaan labradorinnoutajan kanssa. Harrastan maastopyöräilyä, lentopalloa, mökkeilyä ja veneilyä kesäisin. Teen toisinaan vapaaehtoistyötä löytöeläintalossa. Olen suht tyytyväinen elämääni, vaikka välillä onkin vaikeuksia saada nukuttua. Unissa mieleen palaa usein muistot lapsuudesta pienessä kaupungissa. Asuimme pienessä kaupungissa, isä oli kaupungin sähkölaitoksella töissä, äiti terveydenhoitajana. Usein isä suuttui jos sain koulusta jotain muuta kuin kiitettäviä, tai jos huoneeni oli epäsiisti. Silloin hän pieksi minut yleensä auton apukäynnistyskaapeleilla. Kesät sain yleensä viettää enon maatilalla, jossa sain tehdä monenlaisia maatalon töitä, lypsää lehmiä, ajaa traktorilla, auttaa heinätöissä jne. Yöt nukuin enon maalaistalon vinttikamarissa jonne eno usein yöllä humalassa kapusi ja otti minut väkisin. Muistan vieläkin huohotuksensa ja jaloviinan hajun hengityksessään. Joinain öinä eno tosin sammui niin aikaisin että sain olla rauhassa ja silloin kuuntelin ikkunasta kesäyön ääniä. Päivisin jos enon silmä vältti kävin pulahtamassa uimassa lähellä virtaavassa joessa jonne eno tyhjensi lietelantasäiliönsä, vanhat kuoriaismyrkyt ja jäteöljyt. Tämän vuoksi ihoni kuoriutui suurilta osin pois, jouduin sairaalahoitoon, sain sairaalabakteerista pahoja tulehduksia ja kasvoni vääristyivät epämuodostuneiksi. Ihmiset katsovat minua joskus vieläkin kauhunsekaisin ilmein kadulla.

Valitettavasti kirjailjat ovat köyhiä. Mutta mikään ei estä sitä, ettetkö juuri sinä voisi olla poikkeus. Älä kirjoittele tänne, vaan käytä taitosi paremmin. Ap

Vierailija
29/45 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 195cm lihaksikas ja ujo. Minulla on ollut vain pari kumppania, koska en usko itseeni tarpeeksi.  En vain ole löytänyt naista, kenen kanssa voin olla oma itseni ja ketä voin rakastaa ehdottomasti. 🥺👉🏽👈🏽

Oliko tuo mitä halusit kuulla? 

M33 duunari

Halusin kuulla sinunkin tarinasi. Mutta miten kummassa olet duunarina hankkinut tuon ikäisenä miljoonan vai oletko voittanut lotossa? Perinyt? 

En ollenkaan ihmettelisi, vaikka monimiljonääri olisi syrjäytynyt, sillä tunnen yhden sellaisen ja toisen, joka on viittä vaille. Toisen on jo perinyt valtio. Ap

Vierailija
30/45 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppalehden palstoilta löytyy miljonäärejä. Useimmat aika tylsän oloisia setämiehiä, joita kiinnostaa lähinnä mökkeily ja metsästys, jotkut harrastavat golfia ja purjehdusta, jotkut jopa (hui!) matkailua. 

Vierailija
31/45 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paras.

Vierailija
32/45 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietoinen, että kuulun 2,5 miljoonan varallisuudellani noin rikkaimpaan 0,5 % suomalaisista. En yleensä anna hyväntekeväisyyteen. Maksan ne verot mitä kuuluu. 

Käytän hieman vähemmän maapallon resursseja kuin keskiverto suomalainen, koska ajan vähän, lennän harvoin ja tilaan uusiutuvaa sähköä. Käytän kuitenkin enemmän resursseja, kuin olisi kestävää.  

Vierailija
33/45 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko av:lla olevan miljonäärejä, olet tollo.

Kaikkihan te pers-ulit olette. Ja myös hyväpalkkaisia ja DI:tä, eiköstä. 

Ainoat viat lyhyys, pieni muna ja olematon leuka sekä  huonot hampaat. 

Vierailija
34/45 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tietoinen, että kuulun 2,5 miljoonan varallisuudellani noin rikkaimpaan 0,5 % suomalaisista. En yleensä anna hyväntekeväisyyteen. Maksan ne verot mitä kuuluu. 

Käytän hieman vähemmän maapallon resursseja kuin keskiverto suomalainen, koska ajan vähän, lennän harvoin ja tilaan uusiutuvaa sähköä. Käytän kuitenkin enemmän resursseja, kuin olisi kestävää.  

Hyväntekeväisyyttä se verojen maksaminenkin on. Jos puhun raakaa faktaa. Ap

Vierailija
35/45 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraläävissä nämä kaikki "miljonäärit". Juu, on heillä miljoonia nenäliinassa ja kourassa. Kuolleita. Uimataidottomia.

Vierailija
36/45 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen, kun muutin ei-miljonäärini kanssa Espanjaan, tuttavapiiriin on löytynyt monta miljonääriä, itse asiassa  melkein koko naapurusto. Kukaan heistä ei ole suomalainen, ihan mielenkiintoisia tyyppejä. Rikkaasta puolisosta haaveileville suosittelen lämpimästi Mijas-Marbella-Estepona -aluetta.

Vierailija
37/45 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ympäristötietoinen/ pyritkö olemaan eko? Lähes kaikki ystäväni ja myös minä itse koetamme ajatella noita asioita. Ap

Vierailija
38/45 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku, ei perhettä. Matkustelen paljon aasiassa ja latinalaisessa amerikassa.

Raha on vaan numeroita. Myönnän vapaasti ettei ole mitään hajua millaista olisi joutua tienaamaan sitä 9-5 duunissa.

Joku mukava nainen olisi kiva löytää, mutta vaikeata on. Naiset ovat mielestäni todella surkeata tasoa nykyisin.

Ihan tyytyväinen kun olen ulkomailla. Suomessa elämä on yhtä kidutusta. Eipä se raha täällä paljon auta. Ei sillä korjata sitä että kansa on epäsosiaalista paskaa.

Kuulostat siltä, että toivottavasti pysytkin myös siellä ulkomailla lopun elämäsi. Kukaan ei sinua Suomeen kaipaa.

Haista paska vaan sullekin

Vierailija
39/45 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tarinoita

Vierailija
40/45 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyri olemaan eko. Olen tietysti tietoinen ilmastonmuutoksesta ja mikä olisi maapallolle hyväksi, mutta se ei ohjaa juurikaan valintojani. En sanoisi itseäni ympäristötietoiseksi. En eläisi kovinkaan erilailla vaikka ilmastonmuutosta ei olisi. En vain pidä turhasta kuluttamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi