Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Västäräkistä vähän kesään
03.05.2026 |
Nyt ne ovat saapuneet tänne pohjoiseen osaan suomea ja kaukaa ovat tulleet. Tuleekohan ne lentäen, vai muulla kyydillä. Miten ne voi pitkiä matkoja lentää, kun ei ne täälläkään lennä kovin pitkästi. Jonkin matkaa ilmassa ovat, niin sitten maahan laskeutuvat.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tämmöisiä ajatuksia tuli tänään mieleen, kun västäräkki taas ilmestyi meidän pihaan teapastelemaan. Pääskynen se enää puuttuu ja sitten se kesä on.