Mille vauvapalstan jutulle olet nauranut?
Kommentit (39)
Se sarkasmiketju jossa nainen valitti " olen töissä käyvä ja ihan siisti perus nainen, mulla on autokin - miksi en saa miestä". Siihen tuli hauskoja vastauksia muilta samassa tilanteessa olevilta naisilta ja osa porukasta ei tajunnut että ketju oli vitsi. Ne jotka ei tajunneet oli kai miehiä? Vastaukset olivat tyyliin: opettele ensin yhdyssanat yms. Hyvät naurut sai monessa kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Muun muassa Keskiajan vauvalle.
"1560-luvun aihe vapaa"- On tosi hauska ketju! :)
Yksittäisiä juttuja on niin paljon, että on pakko nimetä ihan kokonainen kansanryhmä. Punavihervasemmistolla on joka päivä satoja niin päättömiä kommentteja, että olen harkinnut nostaa syytteen yrityksestä tap_paa ihmisiä nauruun. Toinen mikä aiheuttaa suunnatonta hilpeyttä, on ettei kyseisellä kansanryhmällä ole myöskään huumorintajua puuttuvan järjen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Persujen oma TV-kanava oli aika hauska ketju.
Se vaan, että muista puolueista ei moista saanut tehdä. Tein ihan vastavetona, niin ne poistettiin hyvin nopeasti.
”Tää ei kai haittaa” -ketjusta, kun miehen mummo tuli paskalle kesken saunan. :D
Persuloidien ulinalle.
Allun ulinalle.
"Mikä oli Titanic elokuvan laivan nimi"?
Vierailija kirjoitti:
Puppa 👴
Muistetaan puppien eläkeläiskahvikokoontuninen tiistaina klo 11.45 👴🏻👍🏻
Minulle on jäänyt mieleen viesti, jolle nauroin ihan kippurassa, mutta en koskaan onnistunut löytämään sitä uudelleen. Keskustelu koski kait ruokien tuputtamista kutsuilla, ja joku keksi jonkin sortin ultimaattisen kieltäytymisen uuvutustaktiikalla, missä oikein jaaritellen höpötettiin tyyliin "on kyllä upea pulla, aivan mahtava pulla on, mutta nyt ei millään jaksa, ei millään, vaikka on kerta kaikkiaan erinomainen pulla". Paitsi että se oli paljon hauskempi.
Tai sitten ei ollut, vaikea tietää kun en löytänyt sitä enää. Voi olla että olin vain erityisen väsynyt ja se siksi nauratti niin paljon.
Munsalan kansallispuku-jankkaajaa ikävä. On kait suljetulla taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puppa 👴
Muistetaan puppien eläkeläiskahvikokoontuninen tiistaina klo 11.45 👴🏻👍🏻
Vasut mukaan!
Tämä sänkyhän on täynnä PASKAA!!!"