Olen säästänyt kaikki työmarkkinatukirahani vuosien ajan tililleni
Mitähän noilla rahoilla tekisin nyt?
Ehdotuksianne.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee ulkomaanreissu
En jaksa enää matkustella ulkomaille. Olen kokenut jo ulkomailla matkustelut.
Vai niin 🤣
On niitä jotka on ajellut ilman velkaa vuokra autolla ja elänyt opintuella ilman velkaa .
Somalilla sossun maksamat vaatteet ja tonnin lastenvaunut . Venäläisellä sossun huonekalut muut varastettua ja asumistuki.
Nämäkin saa tukia Wikipedia slaavit ja jääkin Wikipedia romanit ja jääkin Wikipedia tataarit ja jääkin saa Wikipedia kurdit
NO, sittenhän on ihan hyvä, että siihenkin on nykyään käytössä se tarveharkinta!
Wikipedia narkomaanit . Nämäkin saa tukia. Ja nääkin saa Wikipedia inkeriläiset .
Nämä saa tukia Wikipedia kiintiöpakolaiset ja nämä Wikipedia Ukrainan evakot
Myös nämä saa tukia Wikipedia Afganistanin evakot
Raamatun pakkosiirtolaisten alue oli ja on Arabiassa EUFRAT . Ja puoli kuu on Arabiassa alue mistä tuli Sodoman.
Venäläiset tur va paikan hakijat SAA MYÖS KAIKKI TUET .
Meidän koulut on ilmaiseksi saanut kaiken maalaiset . Meidän verorahoilla EIKÄ EDES KIITÄ YKSIKÄÄN.
Meillä on myös kiinalaiset thaimaalaiset saanut tukia ja yritystukia kuin TYÖKKÄRIKORVAUKSIA .
Vierailija kirjoitti:
Osta museoauto. Sen ylläpito sekä kunnostus kuluttaa jonkinverran, eikä sinulla tule enää koskaan olemaan ongelmaa, mihin rahat laittaisit. Voit sillä sitten körötellä kesäisin. :)
Mulla on jo käytössäni aviopuolisoni ostama auto ja sen verran vanhaa vm: a, että voi kutsua jo "museoautoksi" 🤣.
Yksikään näistä ei antaisi mitään suomalaisille !
Perkele. Kokeile antaa omastani ilmaiseksi suomalaisille apina.
MUUMAALAISET EI ANNA SULLE MITÄÄN OTTAA MAKSUN .
Yksikään ei sulle anna mitään mut sä oot tyhmä . Ota edes koululaisia muumaalaisilta mut järki ei toimi . Nekin ottaa meiltä.
Vierailija kirjoitti:
On niitä jotka on ajellut ilman velkaa vuokra autolla ja elänyt opintuella ilman velkaa .
Minä kylläkin jouduin ottamaan opintovelkaa aikoinani opiskeltuani tutkintoni, ja jouduin myös maksamaan ihan omin tienestein opintovelan korkoineen takaisinkin. Onneksi silloin sain vielä töitä, ja moni muu ei. Ei minun aikoihin ollut vielä mitään nykyisen kaltaista Kelan opintotukea opiskelijoille saatavillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Meidän koulut on ilmaiseksi saanut kaiken maalaiset . Meidän verorahoilla EIKÄ EDES KIITÄ YKSIKÄÄN.
Ja maaseutu on kasvattanut nuoret jotka sitten muuttavat kaupunkiin kun siirtyvät elämässä nettoveronmaksajiksi.
Ai? Oletko sama joka ostaa maastopyöriä sossun maksusitoumuksella?