Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saranen

Vierailija
03.05.2026 |

Olen irtisanomisajalla vielä reilu 5kk. Mitä kokemuksia teillä on Sarasen koulutuksista ja työllistymisestä? Aktiivisia ainakin tuntuvat olevan. Viimeaikaiset kokemukset kiinnostavat.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus ei ole tuore mutta jaan sen kuitenkin. Olin jossain cv-klinikan tapaamisessa, ihan turha oli. Kovasti siinä puhuttiin verkostoitumisesta että ottakaa toistenne tiedot ja verkostoitukaa. Tämähän se on just mitä suomalainen kaipaa 😂 Sitten oli tapaaminen omavalnentajan kanssa joka painosti vahvasti yrittäjyyteen. Kuulemma mun osaaminen on juuri mistä yritykset maksaa, nyt takomaan rahaa! Ei mitään työttömäksi ilmoittautumista vaan oma yritys pystyyn heti. En lähtenyt. Olin hakenut opiskelemaan ja kun tieto opiskelupaikasta vahvistui asiakkuus loppui kuin seinään. Vähän harmitti kun siinä olisi ollut ihan hyödyllisiä juttuja vielä ja aika monta kuukautta aikaa osallistua palveluun. 

Koulutuksia katselin myöhemmin toisen kerran työttömäksi jäätyäni ja hainkin muutaman kerran. En päässyt edes haastatteluun vaikka mulla on/oli kokemusta juuri siitä mitä koulutuksissa olisi viety eteenpäin. Sitä mitä yritykset haluaa, huom. 🙃 En tiedä yhtäkään työtöntä joka olisi päässyt noihin koulutuksiin, aika monta niihin hakenutta kyllä, joten seuraan mielenkiinnolla kokemuksia.

Vierailija
2/2 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut pidempiaikaisia koulutuksia, vaan esim. cv ja hakemuksien tekemistä, tosin en tiedä vielä mitä 55+ muutosturva tarkoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla