Naaraat valitsevat luonnossa kumppaninsa kenen kanssa pariutua
Tämän tekee aina naaras. Urokset kilpailee aina naaraasta ja koittaa saada huomiota. Menkää luontoon niin te opitte myös itsestänne. Jos nainen on kiinnostunut miehestä, se antaa selviä merkkejä siitä ja tekee kaikkensa saadakseen juuri sen miehen huomion, kehen tämä vietti on kohdistunut. Jos te miehenä ette koe mitään merkkejä, se tarkoittaa sitä, että teitä ei ole valittu. Älkää hämääntykö siitä, että te tekisitte valinnat, nainen tekee aina valinnan. Jos tämä dynamiikka on toistepäin, suhde ei koskaan toimi. Ihan tiedoksi miehille.
Kommentit (22)
Luonnossa yksikään naaras ei ole vela.
Ja parhaimmin erottuu joukosta kun ei aseta itseään ollenkaan kilpailuun
Ap on tehnyt ihan oikean havainnon. Paitsi sillä lisäyksellä, että uros liehittelee naarasta ja yrittää näyttää mahdollisimman hyvältä valinnalta. Silti on täysi mysteeri, mihin naaraan tekemä valintapäätös milloinkin perustuu? Ja näin se on myös ihmislajin kohdalla. Et voi tietää, mikä on se juttu, jolla saisit naaraan pään kääntymään. Toki joitain seikkoja tiedetään, kuten raha, joka aina auttaa, tai kännissä ja oksennus rinnuksilla makaaminen, joka vetoaa hoivaviettiin.
Ok aloitus muuten, mutta naisena kaipaan sitä, että mies tekee aloitteen. Muuten en edes koe itseäni naiseksi. Liehittely on jo eri juttu, sitä en kaipaa, vaan aitoa ystävyyttä ja hidasta tutustumista. Mutta juuri tuo että mies tekee rohkeasti aloitteen, sanelee sen, että valitsen miehen.
Luonnossa sentään minut valittaisiin sen jälkeen, kun olen miehekkäästi piessyt toisesta uroksesta ilmat pihalle. Yhteiskunnassa tuollaisesta lentää tyrmään ja pääsee rikosrekisteriin. Kaukana luonnollisesta.
Miesten väliset nyrkkitappelut takaisin! Ja ilman mitään modernia oikeuslaitos- ja lakihapatusta!
Vierailija kirjoitti:
Luonnossa sentään minut valittaisiin sen jälkeen, kun olen miehekkäästi piessyt toisesta uroksesta ilmat pihalle. Yhteiskunnassa tuollaisesta lentää tyrmään ja pääsee rikosrekisteriin. Kaukana luonnollisesta.
Miesten väliset nyrkkitappelut takaisin! Ja ilman mitään modernia oikeuslaitos- ja lakihapatusta!
Iehet kilpailevat nykyään esim. Liike-elämässä. Ja koska ovat sössineet voittonsa siinä alkamalla perustelemaan haaremeita ja itsekkäästi haalimaan omaisuutta perheeseen sijoittamisen sijaan, naiset ovat katsoneet että itse asiassa osallistummekin kilpailuun itsekin ja miehet voivat panna vaikka toisiaan
Jokainen ihminen valitsee itse maassamme kumppaninsa. Kenenkään ei ole pakko olla kenenkään kanssa. Ketään et saa väkisin. Tämä on ainoa asia mitä teemasta tarvitsee ymmärtää.
Kyllä juurikin minä kumppanin valitsen olinpa luonnossa, kaupungissa tai omassa makuuhuoneessani. Valinta on minun kenet haluan ja kenet en. N
Miehet eivät ole ymmärtäneet, että naisia jurppii miesten kaikenlainen ylivoima. Siksi naiset ovat ryhtyneet sotaan miehiä vastaan. Miehet ei tätä ole tajunneet.
Tämä selittää miksi naiset haluavat maat täyteen ulkomaalaisia, vaikka uudet vaihtoehdot on huonompia heille.
Miehet luulivat että miehekkyys voima ja osaaminen olisi seksikästä ja miehekästä, mutta se onkin leveilyä, mansplainausta ja toksista maskuliinisuutta.
Naiset yrittävät unohtaa miesten ylivoiman naisiin nähden ja kutsuvat sitä voimaantumiseksi. Naiset eivät kunnioita miehiä, koska he yrittävät kilpailla miesten kanssa. Se on turhaa, koska miesten Y kromosomi tekee miehistä ylivoimaisia naisiin nähden.
Miehet on isoja vahvoja loogisia älykkäitä kekseliäitä ja eteenpäin pyrkiviä johtajia.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ole ymmärtäneet, että naisia jurppii miesten kaikenlainen ylivoima. Siksi naiset ovat ryhtyneet sotaan miehiä vastaan. Miehet ei tätä ole tajunneet.
Tämä selittää miksi naiset haluavat maat täyteen ulkomaalaisia, vaikka uudet vaihtoehdot on huonompia heille.
Miehet luulivat että miehekkyys voima ja osaaminen olisi seksikästä ja miehekästä, mutta se onkin leveilyä, mansplainausta ja toksista maskuliinisuutta.
Naiset yrittävät unohtaa miesten ylivoiman naisiin nähden ja kutsuvat sitä voimaantumiseksi. Naiset eivät kunnioita miehiä, koska he yrittävät kilpailla miesten kanssa. Se on turhaa, koska miesten Y kromosomi tekee miehistä ylivoimaisia naisiin nähden.
Miehet on isoja vahvoja loogisia älykkäitä kekseliäitä ja eteenpäin pyrkiviä johtajia.
Lol
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että luonnossa millään lajilla ei ole ensisijainen tarkoitus vammauttaa kilpakosijaa. Vaan vahvempi uros puolustaa laumaansa, ja haastaja voi milloin tahansa poistua paikalta ja luovuttaa.
JONKA JONKA JONKA JONKA JONKA KANSSA!
Ei pidä paikkaansa ainakaan nykyisten luonto-ohjelmien mukaan. Jossain dokumenttiohjelmassa naaraskauris tai -hirvi pakenee perässä juoksevia uroksia yms.
Eläimillä ei ole moraalikoodia ja lakeja.
Näin miehenä Ap:n teksti oli huojentava.
Ei kannata nähdä vaivaa naisten kanssa, koska nainen sen valinnan kuitenkin tekee.
Olla vaan ja odottaa. Helppoa....
Luonnossa: Naaras tekee valinnan. Lisäksi luonnossa uros tekee kosiskelurituaalin naaraan ympärillä, on esim. lintulaji, joissa uros tanssii, esittelee upeaa ulkonäköään, tai rakentaa jopa pesän, ja "minä", naaras vaan istun katselemassa sitä. Ja ihmisenäkin minä olen se naaras, jonka ympärillä mies kulkee ja kertoo, että on kiinnostunut.
Mutta tietenkin valitsen. Sen jälkeen kun sinä soitat ensin ;)
Vierailija kirjoitti:
Miksi emme osallistuisi? Luonnossakin monia lajeja johtavat naaraat. Koiraat ovat suhteellisen turhakkeita kuhnureita ja lähinnä kukkoilevat omissa pikku laumoissaan. Perheorganismeissa on sitten alfauros, joka huolehtii siitä että naaraalla ja poikasilla on hedelmällinen reviiri. Miehillä on tässä vielä vähän kasvamista, aika moni yrittää naisen poikasen asemaan ;-)
"Miehet on isoja vahvoja loogisia älykkäitä kekseliäitä ja eteenpäin pyrkiviä johtajia."
Onko tuttujakin nämä miehet?
Step up mies, jos sinua ei ole valittu, jokin sinussa itsessäsi mättää.