Muita, joille EI koskaan ole tehty JUURIHOITOA?
Mulla on ollut reikiä paljon, mutta ikinä ei juurihoitoa ol onneksi jouduttu tekemään. Ikää 35v.
Hirvittää kuulla miehen juttuja vaikkei niistä paljon mitään kerrokaan; sille tehty hoito 2 kertaa.
Kuulostaa karmealta! Aivan varmasti en ilman nukkumattia suostuisi!!
Kommentit (18)
nyt kuitenkin pari vuotta reiättömät hampaat ja ikää 28v.
Kyllä siinä vaiheessa antaa tehdä kaikki mahdolliset juurihoidot, kun hammaskipu on todella järkyttävää. Täysin lamauttavaa. Pahempaa kuin synnytys.
eikä tuntunut missään
Mitä pelättävää siinä on???
mutta nyt jos menisin hammaslääkäriin, voisi hyvin olla, että se olisi edessä. Pitäis varata aika, mutten uskalla. Juurihoidossa olleet tutut eivät ole kyllä pelotelleet asialla.
30 tulee mittariin tänä syksynä. Pari paikkaa on suussa.
Mulle on tehty juurihoito noin 10 kertaa ja musta on paljon kamalampaa esim hampaiden paikkaaminen.
12 vuoteen ei ole tullut reikiä. Kävin juuri tarkistuksessa.
Ei ole paikattukaan kuin kerran.
N41
että juurihoito ei satu sitten yhtään =) Ennen omaa juurihoitoani sain kuulla kuinka se " sattuu enemmän kuin synnytys" ja voin vaikka vannoa, etten tuntenut yhtään _mitään_. Reikien paikkaaminen on minusta paljon pahempaa.
Terveisin
Hammaslääkäripelosta kärsinyt ;)
miltään. Älkää nyt juurihoitoa kammotko. Kammosin itsekin ennen, mutta en enää kahden juurihoidetun hampaan jälkeen.
" Ei juurihoito ole mikään kamala juttu. Jos juuri on kuollut niin ei tarvitse edes puudutusta."
mulle tehty juurihoitoja yhteensä 9. ainoa asia mikä ennen juurihoitoa auttaa siihen kipuun on panacod. minäkin olin kuullut ennen ensimmäistä juurihoitoa että sattuu ym ym mutta kun ekan kerran kävin niin se ei sattunut pätkääkään, kunhan saa hyvät puudutukset. tavallinen hampaan paikkaus puudutuksella on inhottavampaa kuin juurihoito.
reikiä on ollut paljon... Ja ikää vasta 23v
Tuli ensin mieleen joku hiustenhoitojuttu, sitten säärikarvajuttu...doing doing.
Reikiä on ollut yhteensä 3kpl ja ikää nyt 24.
pelotteli sillä mahdollisuudella... Rauhoitteli kylläkin, että toimenpide ei ole kummoinen, eikä tarvi kipua kärsiä!