Todella sujuvasti Mikko ja Jaana juontaa viisut!
Kommentit (46)
Vierailija:
Nainen on naiselle susi, näköjään. Varmasti mielipiteenne on ihan aitoja, mutta siinäpä se onkin. Alitajuisesti armahdatte miestä vastaavista pienistä heikkouksista mistä naista rankaisette.Minusta Jaana oli ihana, taas kerran. Mikko myös. Yhdessä ihastuttavan glamouria, flirttiäkin. Luontevaa ja nuorekasta, ei jäykistelyä.
Olkaa ylpeitä joskus edustajistamme, ihailkaa avoimesti! Onko pakko aina etsiä jotain, johon tarttua negatiivisessa mielessä?
olisin alunperin valinnut heikin. jaanan oletin olevan hyvä, mikkoa epäilin, ei pelkkä ulkonäkö riitä. en usko, että syynä mielipiteeseeni on se, että mikko on mies ja jaana nainen. luulen, että kyse on paljon myös ennakkoasenteista. siitä kun jaanaa on tottunut näkemään enemmän ja on jotain mihin verrata. mikko lähti enemmän " puhtaalta pöydältä" , vähän altavastaajanakin. oli kuitenkin tosi hyvä. jaana on todella kaunis, mutta mielestäni oli eilen jotenkin likaisen näköinen. ja toki jotain positiivistakin, mielestäni tunnelma oli rento.
Paljon paremmin, kuin esim. Kreikan juontajien englannin kielestä :)
Mutta ehkä mä olenkin tottunut erilaisiin aksentteihin, kun olen tehnyt työtä englannin kielellä mm. brittien, irlantilaisten, amerikkalaisten, venäläisten, saksalaisten, turkkilaisten, saudi-arabialaisten, australialaisten, espanjalaisten, tunisialaisten, hollantilaisten, thaimaalaisten ja kenialaisten kanssa. Ongelmitta.
Vierailija:
Mutta kyllä siitä ääntämisestä ei meinannut saada mitään tolkkua. Ei sitä voi kehua kuin hyvällä tahdolla, ja sitähän briteiltä löytyy. Älkää nyt ottako niiden kohteliaisuuksia ihan kirjaimellisesti sentään!
ja kyllä se todella osaa hommansa!
Itse en ole mikko-fani,mut valinta oli oikea! Paremmin vetää ku Pelkonen!
Jaanan huonompi, mut ok, mut Mikon oli loistava. Ehkä et siksi 12 ymmärtänyt, kun ei todellakaan puhunut kovin suomi aksentilla?
Olisin alun perin halunnut Heikin juontajaksi, mutta Mikko onkin ihan loistava. Enpä mene Jaanaakaan moittimaan.
Mulla ihan leuat loksahti auki, kun olin odottanut jotain kamalaa. Ihania ja taitavia ihmisiä! Mitä väliä, ääntäkö englantia kuin amerikkalainen tai britti, me ollaan suomalaisia! Pääasia, että selvän saa :)
kielikään ei voi aivan täydellistä. Aksentti on vain charmikasta.
Niin hienosti kumpikin veti, juonnnot meni ihan nappiin. Ja stailaus onnistunu, näyttivät kumpikin niin kansainvälisiltä, niinkuin pitääkin. Ja kyllä euroviisuihin kuuluu Glitterit ja ylimeikkaukset. Ja vau mitkä korot Jaanalla!
Heikki ja Ellen ihan turhia ja per**estä.
Samoin ranskan ääntäminen. Mutta hyvin kaiken kaikkiaan klaarasivat.
Tunsin oikein ylpeyttä, kun heitä katsoin : ) Mahtavaa ajatella, että meidän ikäiset ihmiset panee pystyyn tuollaisia tilaisuuksia - juontaa, laulaa ja organisoi todella taitavasti.
voisi tosin puhua hiukan hitaammin=)
Jaana sitä vastoin oli jotenkin rahvaanomainen.
Mutta molempien ranska oli KAMALAA!!!! Oikein meni kädet kananlihalle kun hävetti. Nutta niin oli kyproksen laulussakin ranska kaameeta.
Yrittäkää arvostelijat vähän suhteuttaa Mikon ja Jaanan hommaa siihen mitä itse vaatisitte jos kisat järjestettäisiin muualla kuin Suomessa ja paikalliset juontajat laitettaisiin lähes kylmiltään puhumaan suomea.
Kuinkahan täydellisesti nämä arvostelijat mahtavatkaan itse ääntää englantia ja ranskaa? Juontajat suoriutuivat loistavasti ja olivat edustavia. Hyvä valinta.
Ja tunnen niiiiiin monta ihmistä (itseni mukaanlukien) jotka puhuvat englantia ja ranskaa sujuvasti. Tämän vuoksi esim. Anna Sorainen olisi ollut hyvä valinta juontajaksi.
Mikko puhuu välillä liian nopeeta ja välillä niinku nielee loppu sanat ja Jaana puhuu välillä niinku vanhuksille että y-m-m-ä-r-s-i-t-t-e-k-ö nyt varmasti ja kuulitteko kuinka HIENOSTI lausuin. :DDD
Ehkäpä lavasäteily on tärkeämpää? Vai onko jonkun ranskalaisen euroviisut nyt pilalla kun juontaja ei puhu täydellisesti hänen kieltään?
Vierailija:
Ja tunnen niiiiiin monta ihmistä (itseni mukaanlukien) jotka puhuvat englantia ja ranskaa sujuvasti. Tämän vuoksi esim. Anna Sorainen olisi ollut hyvä valinta juontajaksi.
numero 48, eipäs paistakaan. Olen asunut Suomesta poissa jo 21 vuotta. Mutta Suomea puhuessa minulla on jo aksentti.
ennakkoluuloja mulla oli, mutta yllättivät todella positiivisesti. Jaana oli kaunis ja Mikko komea ja humoristinen. Todella hyvin puhuivat englantia. Hyvä Suomi!!