Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko miettineet miten järjetöntä juhlapukeutuminen on?

Vierailija
02.05.2026 |

Hankitaan kalliilla epämukavia vaatekappaleita, joita käytetään ehkä kerran tai pari vuodessa. Vaatteita ei käytännössä koskaan käytetä loppuun, koska kroppa muuttuu eikä juhlapuku enää istu. Varsinkin kouluissa on surkuhupaisaa, kun puhutaan jatkuvasti kestävästä tulevaisuudesta ja maapallon tilanteesta, mutta kevätjuhliin yms. halutaan juhlallinen pukeutuminen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä osta epämukavia vaatekkappaleita. Hyvälaatuiset juhlakamppeet on mukavia yllä.

Kroppa ei muutu paljoakaan, jos jättää sipsit, pullat, viinerit, keksit, mehut, smoothiet, karkit, limpparit, jne. ylettömät liha- ja pekonimäärät pois ruokavaliosta ja liikkuu esim. kävellen tai pyörällä auton tai julkisessa istumisessa sijaan.

Ei mikään kauluspaita+liivi+kraka+puvuntakki voi olla mukavampi kuin pelkkä t-paita, vaikka olisivat miten hyvää laatua.

Vierailija
22/22 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä laitoin häihin mekon, jonka olin teettänyt ompelijalla itselleni 20 vuotta sitten. Muokkasin sitä vähän, jotta se sopi minulle taas. Halusin asun, jota minun ei tarvitse juhlien aikana ajatella lainkaan. Enkä odottanut kenenkään kommentoivan sitä. Mutta pari nuorta naista kehui pukuani kauniiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla