Vuosaari vai Kruunuvuorenranta? Kumman valitsisit?
Minä olen Vuosaari, mies se toinen.
Vuosaaressa on metro ja uimaranta ja kirjasto ja ostari. Kruunuvuorenranassa ei mitään.
Kommentit (23)
Varmaan Kruunuvuorenranta. Siellä on kyllä kivaa lenkkeilymaastoa. Kaupoissa voisi käydä bussilla Yliskylässä tai Herttoniemessä, tai kohta vaikka ratikalla Hakaniemessä. Ei paha ollenkaan. (Mutta mielummin asun kuitenkin täällä Kalasatamassa, palvelut on lähempänä ja metro on kätevä.)
Vuosaari. Sieltä löytyy mm Ramsinniemi joka on rauhallinen ja luonnonläheinen alue Itä-Helsingissä, Helsinki Vuosaarella. Se tunnetaan erityisesti kauniista rantamaisemistaan, metsistä ja merellisestä tunnelmastaan.
Vuosaari on mahtava, vaikka en asu siellä. Luonto, meri, rannat!
Vierailija kirjoitti:
Vuosaari. Sieltä löytyy mm Ramsinniemi joka on rauhallinen ja luonnonläheinen alue Itä-Helsingissä, Helsinki Vuosaarella. Se tunnetaan erityisesti kauniista rantamaisemistaan, metsistä ja merellisestä tunnelmastaan.
Laajasalossa ei ole rantamaisemia ja merellistä tunnelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Meri-Rastilan vieressä
Laajasalossa on myös useampi uimaranta, ostari ja kirjasto.
Asun Vuosaaressa, ja täällä on kaikki mitä tarvitsen. Ei ole tarvetta poistua mihinkään.
Vuosaari, sinne pääsee sujuvasti ja nopeasti metrolla. Varsinkin kesällä on ihan huippupaikka.
On luontoa, merta, kahviloita, ravintoloita, hyvä tunnelma. Vuosaaren kartano on hieno paikka.
Kallahti, Kallahdenniemi, Aurinkolahti, jossa pitkä hiekkaranta, jne.
Tunnelma ei ole tiukkapipoinen.
Vuosaari on jo paskottu, joten Kruunuvuorenranta.
Itse poistuisin kusisesta helsingistä. Ai mutta hei, tajusin tehdä sen jo 15 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Itse poistuisin kusisesta helsingistä. Ai mutta hei, tajusin tehdä sen jo 15 vuotta sitten.
Missäs peräperseen metsässä nykyään asut?
Jos hyvä asunto, etätyömahdollisuus, eikä tarvetta käydä keskustassa säännöllisesti niin Aurinkolahti menisi mulle merinäköaloin. Mutta jos Vuosaaresta pitäisi raahautua muualle (Helsinkiin) töihin, niin metro veisi elämänilon. Columbuksen seutu on aika ankea. Mutta ei kruunuvuorenrantakaan ole kummoinen paitsi nyt sillan myötä sijaintinsa takia. Pahinta siellä on, että olisi merta lähellä, mutta alue on rakennettu niin, että suurin osa asukkaista näkee lähinnä naapuritalon seinän.
Ei ikinä Kruunuvuorenrantaan. Palvelut pitää olla lähellä ja alue valmiiksi rakennettu.
MIKÄ OSA VUOSAARTA.
Meri-Rastila
Aurinkolahti
Vanha puoli, kerrostalot
Vanha puoli omakotialue
Jos on keskustassa töissä eikä omista autoa, niin kruunuvuorenranta.
autollisen ei kannata sinne muuttaa. Kauheat ruuhkat, pienet sisääntuloväylät koko Laajasaloon.
En kumpaakaan. Aurinkolahti ehkä. Mutta siis molemmat on liian kaukana jotenkin ja varsinkin kruunuvuorenrannaassa tuulee hirveästi ja betonia paljon...
Kummassa on vähemmän neek...moniosaajia.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt kaduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vuosaari on jo paskottu, joten Kruunuvuorenranta.
Valitettavasti Kruunuvuoreen rakennetaan niin paljon vuokrataloja, että muutama vuosi ja paikkaa ei erota Vuosaaresta.
Kruunuvuorenranta ehdottomasti. Vuosaari on ihan skutsissa, kruunuvuorenranta melkein kantakaupunkia sporan myötä.