Tänään taas päivä etten ole puhunut vaimolleni vielä sanaakaan
Ei ole mitään sanottavaa kumppanille joka on ollut vuosikausia niin hankala kuin olla ja voi
Kommentit (39)
Kunpi om parempi, mykkäkoulu vai möykkäkoulu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se suhde. Varmasti parempi olla yksin. Appivanhemmat ei juuri puhu toisilleen ja vaimo haukkuu kilttiä miestään jatkuvasti. Kaikille tutuille, lapsille, lapsenlapsille, suoraan päin naamaa. Jatkuvaa haukkumista ja huutoa. Mutta ei ne PUHU mistään ikinä. Mutta erota ei voi, koska "se on häpeä".
Hankitko minulle asunnon johon lähden. Itselläni on 50€ tilillä rahaa. Tai kerro hyvät vinkit kuinka lähdetään ja mihin kun mitään ei ole? Ap
Nunnalliset vuokrataloyhtiöt ja lumo pyytää vakuutta ylensä jonku max 300e. Ei välttämättä mitään. Kyllä sulla jotain tuloa on oltava.
Taidat olla samanlainen urpo kun mieheni on.
Kertoo asiat minulle siten että lapsille puhuu niistä ja kuulen siinä, ei puhu minulle ollenkaan. Ei mitään ei kerro tulevasta työmatkasta ei mistään menoista. Ei mitään. Olettaa että riittää kun olen sivukorvana asian kuulemassa.
Joku tuossa päässä jo viiraa kun käyttäytyy noin. Alaarvoista toimintaa keneltäkään.
Joten kerro ihmeessä miksi?
Miten vaimo on siis hankala? Ja mitä olet yrittänyt asialle tehdä itse?
No onpa laadukas suhde. Tuliko valittua huonosti? Ei muuta kuin ero vireille ja lopeta tuo uhriutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Mä sentään sanoin ulkoa tullessani "Moi", mut eipä hän vastannut mitään - eli peli on mä 1 vs. hän 0
Ei sano moi ja on siis hankala. Ehkei enää koe että olet enää edes moin arvoinen.
Olet tehnyt itse jotain mikä johtanut tähän?
Itse lopetin puhumisen koska ei se toinenkaan mitään kertoillut, en jaksa yksinäni pitää mitään yllä. Se on aina kahden kauppa. Aina.
Metsä vastaa miten huudetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sentään sanoin ulkoa tullessani "Moi", mut eipä hän vastannut mitään - eli peli on mä 1 vs. hän 0
Ei sano moi ja on siis hankala. Ehkei enää koe että olet enää edes moin arvoinen.
Näissä on aina joku pidempi historia, mutta miehen mielessä se alkaa vasta siitä kohdasta kun nainen KEHTAA olla tyytymätön.
Kehottaisin rehelliseen itsetutkiskeluun.
Aloitus oli vain aloitus olemattomasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä on aina joku pidempi historia, mutta miehen mielessä se alkaa vasta siitä kohdasta kun nainen KEHTAA olla tyytymätön.
Kehottaisin rehelliseen itsetutkiskeluun.
Eli esimerkiksi meidän tapauksessa vuosia sitten kun nainen alkoi juntturoimaan esimerkiksi että ei halua ollenkaan läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Itse lopetin puhumisen koska ei se toinenkaan mitään kertoillut, en jaksa yksinäni pitää mitään yllä. Se on aina kahden kauppa. Aina.
Eipä. Se toinen mitään sinulle puhunut koska olit sokea ja kylmä. Kaikkinensa tunnekylmä niinkuin monesti naiset ovat. Sitten ihmetellään miksi se mies ei osallistu mihinkään, ei tee mitään, ei puhu mitään, viihtyy ennemmin omissa oloissaan. Tämän jälkeen ollaan vielä isolla porukalla lyömässä miestä. "Oletko vienyt vaimoasi ulos syömään, vie hotelliin ja kylpylään, pese pyykit, laita koti siistiksi, käy kaupassa ja syötä ja juota koko perhe" sen tehtävänäkö se on jolle ensin nimenomaan NAINEN on ollut se kylmä josta kierre on alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä. Se toinen mitään sinulle puhunut koska olit sokea ja kylmä. Kaikkinensa tunnekylmä niinkuin monesti naiset ovat. Sitten ihmetellään miksi se mies ei osallistu mihinkään, ei tee mitään, ei puhu mitään, viihtyy ennemmin omissa oloissaan. Tämän jälkeen ollaan vielä isolla porukalla lyömässä miestä. "Oletko vienyt vaimoasi ulos syömään, vie hotelliin ja kylpylään, pese pyykit, laita koti siistiksi, käy kaupassa ja syötä ja juota koko perhe" sen tehtävänäkö se on jolle ensin nimenomaan NAINEN on ollut se kylmä josta kierre on alkanut.
Ja mitä tämä sokea ja kylmä olento vastasi kysyessäsi häneltä, miksi koet jääväsi ilman vastakaikua tilanteissa x ja y?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mykkäkoulua pitävä mies on ÄIÄ! Siinä on rehtiä ja rehellistä suomalaisen miehen mallia jokaikiselle puhuvalle ja pussaavalle ituhipille!
Näin. Turhaa se on kertoa, mikä mato milloinkin päätä kaivaa, sehän voisi vaikka lopettaa hyvän mykkäkoulun.
Joo. Niinhän se on. Mies ei ole koskaan ollut muuta kuin hiljaa vaikka on vuosikausia ottanut asioita puheeksi. On ehdottanut terapiaakin, mutta eihän siihen nainen suostu kun kuulemma turhaa. Ap
Miksi se on hänestä turhaa? Parhaankin liiton saa tuhottua, jos juuttuu itse kiukuttelemaan toisen huonoa käytöstä selvittämättä, miksi toinen on kärttyinen ja vihainen. Mitä hän haluaa? Miksei hän koe sitä saavansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy on aina miehissä
T: nainen
Syy on aina naisessa.
t. ap
Syy on aina seksin puutteessa.
Toisen haukkuminen hankalaksi on vaan vastuun pakenemista omista virheistä.
Me ollaan oltu tuossa tilanteessa.
Nykyään asiat on paremmin, mutta se on vaatinut kärsivällisyyttä ja panostusta molemmilta.
Erotahan tuossa kannattaa, jos ei kummallakaan ole motivaatiota parantaa suhdetta ja lähentyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen edelleenkin (kun tuotakin ilmeisesti jatkunut jo vuosia) mikseivät ihmiset eroa jo aiemmin.. Mutta eihän se toki minulle kuulu. Hassua vain tuhlata tämä ainoa elämä tuollaiseen.
Kun ei ole varaa
??? Asutko vaimon kanssa, koska vaimolla on varaa? Ja sitten hän on vielä huono vaimo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen edelleenkin (kun tuotakin ilmeisesti jatkunut jo vuosia) mikseivät ihmiset eroa jo aiemmin.. Mutta eihän se toki minulle kuulu. Hassua vain tuhlata tämä ainoa elämä tuollaiseen.
Kun ei ole varaa
Olet siis maksullinen tai orja? Kestät huonoja oloja koska siitä maksetaan?
Mitähän apua Ap ajattelit täältä palstalta saavasi? Jos ei ole varaa erota, niin oisko sitten mahdollista yrittää pelastaa liittonne? Ainakin ennen perheasiainneuvottelukeskus antoi ilmaista avioliittoneuvontaa pareille, joilla oli ongelmia keskenään. Täällä marina ja kotona mököttäminen tuskin vie suhdetta ainakaan parempaan suuntaan.