Miksi yli 55-vuotias mies kerää autoja ja moottoripyöriä?
Kolme autotallia täynnä autoja ja moottoripyöriä, kesäautoja ja mönkijöitä ym. moottorikelkkoja. Vaikuttaa muuten ok-mieheltä, mutta minusta 6-kymppisen miehen ei pitäisi enää keskittyä pillurallin ajoon. Mitä mieltä olette tästä miehisestä erityispiirteestä, auton rassauksesta: mitä he siitä saavat? Voiko tuollainen moottorin rassaaja olla naiselleen uskollinen? Voiko auto olla peniksen jatke? Jos mies ostaa kesäatuon 6-kymppisenä, kaipaako hän 2-kymppistä naista siihen etupenkille?
Nimimerkki Epätietoinen
Kommentit (134)
Sinkkumiehille aina annetaan ohjeeksi että pitäisi olla intohimoinen jonkun asian suhteen ja se aito kiinnostus omiin juttuihin sitten vetoaa naisiin. Se mitä ei koskaan sanota on, että sitten kun se nainen kiinnostuu ja ollaan parisuhteessa niin ne omat harrastukset pitää unohtaa ja keskittyä naisen mielestä sopiviin harrastuksiin. "Mitä naapuritkin ajattelee", "Eihän nyt tuon ikäinen mies voi tuollaista enää..". Toivottavasti AP:n mies pitää autoharrastuksestaan kiinni ja vaikka vaihtaa emännän johonkin vähän nuorempaan autointoilijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammonan kerääminen on suurin tyhmyys mitä voi tehdä varsinkin kun luulevat että keräily arvo nousee , herätkää jo.
Kylläpä olet kujalla koko asiasta
Ja sinä elät ikuisesti ja saat siitä hyödyn naurettava olio olet.
Eli et edelleenkään ymmärrä asiaa
Parempi se on kuin suurriistan metsästys harrastuksena, ja ne kaadetut eläimet kotona täytettyinä! Moniko nainen haluaa olohuoneeseen virtahevon?
Kuvittelee, että se on miehen merkki omistaa autoja. Ja yrittää näyttää samalla omaisuuttaan ja menestystään näillä ulkoisilla merkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille kommentoijille vinkeistä, alan keräämään naisten pikkareita!
Joo tee niin ennen kuin reetu pöllii ne kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Parempi se on kuin suurriistan metsästys harrastuksena, ja ne kaadetut eläimet kotona täytettyinä! Moniko nainen haluaa olohuoneeseen virtahevon?
Mutta mies saa virtahevon pyytämättä.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiehille aina annetaan ohjeeksi että pitäisi olla intohimoinen jonkun asian suhteen ja se aito kiinnostus omiin juttuihin sitten vetoaa naisiin. Se mitä ei koskaan sanota on, että sitten kun se nainen kiinnostuu ja ollaan parisuhteessa niin ne omat harrastukset pitää unohtaa ja keskittyä naisen mielestä sopiviin harrastuksiin. "Mitä naapuritkin ajattelee", "Eihän nyt tuon ikäinen mies voi tuollaista enää..". Toivottavasti AP:n mies pitää autoharrastuksestaan kiinni ja vaikka vaihtaa emännän johonkin vähän nuorempaan autointoilijaan.
Äläpä käy ylimieliseksi ja vääristele. En ole kenenkään naisystävä, saati vaimo. Miksi tänne sitä paitsi vaimona kirjoittelisin pahaa miehestäni? Lisäksi olen kommentoinut täällä kohteliaasti kaikille, ei mitään syytä heittäytyä ivalliseksi.
Esitin vilpittömän, avoimen kysymyksen. Turha siitä on suuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammonan kerääminen on suurin tyhmyys mitä voi tehdä varsinkin kun luulevat että keräily arvo nousee , herätkää jo.
Kylläpä olet kujalla koko asiasta
Ja sinä elät ikuisesti ja saat siitä hyödyn naurettava olio olet.
Eli et edelleenkään ymmärrä asiaa
Minä kulutan ja elän en odota huomista päivää ja viimeistä pumpun sykettä sitä sinä et tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna muiden kerätä. Ei ole sinulta pois.
Minä 66v kerään nalleja eikä kukaan voi estää. 😊😊😊😊
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet käyttäisivät edes puolet siitä ajasta, minkä käyttävät näitten halavatun vempeleittensä korjaamiseen, omien tyyppivikojensa analysoimiseen, suomalaiset eivät kuolisi sukupuuttoon...
Jos aniset käyttäisivät edes puolet siitä ajasta, minkä käyttävöt miesten haukkumiseen, omien tyyppivikojensa analysointiin, suomalaiset eivät kuolisi sukupuuttoon..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna muiden kerätä. Ei ole sinulta pois.
Minä 66v kerään nalleja eikä kukaan voi estää. 😊😊😊😊
Kuka täällä estää? Ei ketään kiinnosta estää kenenkään harrastuksia
Eikö saa enää esittää edes kysymyksiä? Onko suomalaisen miehen itsetunto näin hauras???
Vierailija kirjoitti:
Minä kerään käpyjä.
Siinä toinen taaperon asteelle itsetuntonsa kehityksessä jäänyt kaveri. Haluatko mehua? Äiti antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä käy ylimieliseksi ja vääristele. En ole kenenkään naisystävä, saati vaimo. Miksi tänne sitä paitsi vaimona kirjoittelisin pahaa miehestäni? Lisäksi olen kommentoinut täällä kohteliaasti kaikille, ei mitään syytä heittäytyä ivalliseksi.
Esitin vilpittömän, avoimen kysymyksen. Turha siitä on suuttua.
Emme voi tietää minkälainen mieskandidaattisi on oikeasti luonteeltaan mutta toivottavasti mahdollinen orastava suhteenne ei kaadu AINAKAAN miehen romusteluharrastukseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelee, että se on miehen merkki omistaa autoja. Ja yrittää näyttää samalla omaisuuttaan ja menestystään näillä ulkoisilla merkeillä.
Tai voisko se vaan v*ttu oikeesti tykätä niistä?!
Ihmeellistä, miten se on ihan ok, jos akat kerää jotain korkokenkiä ja käsilaukkuja tai muumimukeja, mutta annas olla kun mies tykkää autoista ja kerää niitä, niin se on heti jotain pätemistä ja menestyksen kiillotusta.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on tietyn merkkisiä autoja 68kpl.. En näillä todistele miehuuttani. Olen rehti työläinen ja 3 lapsen isä. En leveile näillä. Autot ovat minun harrastukseni. Vaimolla on omat harrastuksensa. 👍🏻👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kerään käpyjä.
Siinä toinen taaperon asteelle itsetuntonsa kehityksessä jäänyt kaveri. Haluatko mehua? Äiti antaa.
Ahdistaako noin kovin?
Kannattaa varmaan lopettaa koko Vauva-palsta. Ei suomalaisen miehen itsetunto kestä a) ikääntymistä b) keskustelua c) varsinkaan sitä että nainen esittää suoran kysymyksen moottoriharrastuksesta :D :D
Jos miehet käyttäisivät edes puolet siitä ajasta, minkä käyttävät näitten halavatun vempeleittensä korjaamiseen, omien tyyppivikojensa analysoimiseen, suomalaiset eivät kuolisi sukupuuttoon...