Lähestyn yö elämässä vain niitä naisia jotka lähettää signaaleja.
Jos näitä signaaleja ei ollenkaan näy, jätän naisen rauhaan. Mielestäni reilu peli kaikille?
Kommentit (32)
Minäpä lähettelenkin savumerkkejä peräpäästäni, koska haluan viestiä vain intiaaneille. Kas tällä viisii näin > 🏃💭💭💭💭
Eikö pelota, että kohdalle osuu joku ufo, joka lähettelee signaaleita? Ja että päädyt uffonaisten "lemmikiksi"?
Juu, ei ole syytä lähestyä, jos toinen ei edes huomaa sinua. Signaalien suhteenkin on syytä olla kriittinen: jos joku katsoo ja hymyilee, se ei välttämättä ole mikään kutsu.
Naapurissani asuu kahdella jalalla kulkeva koira, joka lähettää eräänlaisella kojeella hypnoosisäteitä.
"Eikö pelota, että kohdalle osuu joku ufo, joka lähettelee signaaleita?"
Tulipa 1980-luku mieleen. Silloin puhuttiin paljon Ufoista ja avaruusolioista. Jos jossakin onkin ihan oikeasti Naisten planeetta.
Ei moni osaa lähettää mitään signaaleja. Ehkä pitää opetella. Somesignaali?
Vierailija kirjoitti:
Naapurissani asuu kahdella jalalla kulkeva koira, joka lähettää eräänlaisella kojeella hypnoosisäteitä.
Kävin tänään lähikaupassa, ja olen lähes varma, että yksi pihalla olleista ruokaroboista vilkaisi minua pahansuovasti.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä😳?!? Meidän seinänaapurissa asuu tuo ihan sama koira. Sen lisäksi siellä asuu jokin valtavan suuri otus, joka junttaa aina öisin lattiaa. Onkohan jonkinlainen vaihtoehtoinen todellisuus tai aikavääristymä/repeämä kyseessä?
Onko joku nainen onnistunut lähettämään ymmärrettävän signaalin? Tuo on aika iso uutinen.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä lähettelenkin savumerkkejä peräpäästäni, koska haluan viestiä vain intiaaneille. Kas tällä viisii näin > 🏃💭💭💭💭
Kiitos aamun nauruista!
Vierailija kirjoitti:
Siitä tunnistaa todella kuuman naisen kun siltä tulee savumerkkejä perästä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö pelota, että kohdalle osuu joku ufo, joka lähettelee signaaleita? Ja että päädyt uffonaisten "lemmikiksi"?
Mikä tossa olis pelottavaa? Oikein hyvältä kuulostaa. Avaruusolennot varmasti hoivaavat lemmikkiään hyvin ja antaumuksella.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku nainen onnistunut lähettämään ymmärrettävän signaalin? Tuo on aika iso uutinen.
Toistuva katsesuunta yhdistettynä hymyilyyn on aika hyvä "signaali" kunhan katseen kohteena ei ole takanasi seisova naisen poikaystävä tai muu kiinnostuksen kohde. Kannattaa siis ennen päätelmiä siirtyä sopivasti, jotta voi näin kolmiomittauksen avulla varmentaa itse olevansa signaalin aiottu kohde.
M60
Niin, sillä tavalla poikuutesi säilyy läpi elämän.
Mikä on sinulle signaali?
Ei kai hymy sentäs…. Minä olen luontaisesti hymyilevä. Nuorena oli opittava olemaan hymyilemättä, kun se kutsui miehiä luokse kuin kärpäsiä. Parasta ikääntymisessä on se, että voi taas olla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
"Eikö pelota, että kohdalle osuu joku ufo, joka lähettelee signaaleita?"
Tulipa 1980-luku mieleen. Silloin puhuttiin paljon Ufoista ja avaruusolioista. Jos jossakin onkin ihan oikeasti Naisten planeetta.
Futuramassa on planeetta jossa asuu vain naisia.
Ap on siis sosiaalisesti taitava, hienoa! Tietenkin kannattaa lähestyä juuri niitä naisia, jotka osoittavat kiinnostusta, järkihän sen jo sanoo. Ihmeen moni mies ei kuitenkaan tajua sitä. Eli hyvä ap! Kunpa kaikki miehet ottaisivat oppia hänestä.
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistuva katsesuunta yhdistettynä hymyilyyn on aika hyvä "signaali" kunhan katseen kohteena ei ole takanasi seisova naisen poikaystävä tai muu kiinnostuksen kohde. Kannattaa siis ennen päätelmiä siirtyä sopivasti, jotta voi näin kolmiomittauksen avulla varmentaa itse olevansa signaalin aiottu kohde.
Vaatisi geometrian tajua mikä tavan tallaajalle on edes selvin päin liian vaikeaa. Kun nainen katsoo johonkin suuntaan ja hymyilee niin jokainen katseen huomannut likinäköinen känniääliö luulee naisen tarkoittavan juuri häntä.
Siksi naiset yökerhoissa ei katso eikä hymyile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä tunnistaa todella kuuman naisen kun siltä tulee savumerkkejä perästä.
Eikö tässä kuvassa ole mies??
Osottaako ne sua antennilla?