Hei. Haluaako KUKAAN oikeasti vieraita kotiinsa?
Kommentit (75)
Asunnon ja lomakämpän osto-ohjelmissa nimenomaan ameriikoissa täytyy olla tilaa "entertain guests" eli tilaa vieraiden viihdytykseen ja kestitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua vieraita kotiini. Kutsun pelkästään tuttuja kotiini.
Se tuttukin on vieras. Esitätkö tahallaan tyhmää?
No mikäs vieras semmonen muka on, jonka tuntee?
No ihminen, joka tulee vierailemaan eli tulee kylään.. Et osaa suomea hyvin?
Ei tartte olla mulle ilkeä. :(
Vierailija kirjoitti:
Monethan remppaa ja sisustaa kotiansa juuri sen takia, että on vieraille esiteltävää.
En tunne yhtään tuollaista. Kaikilla tutuilla on oma maku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua yhtään ketään paitsi perheenjäseniä
Välillä haaveilen että kun olisi mökki, johon voisi itse lähteä tai ne perheenjäsenet että saisi välillä olla ihan yksin edes viikonlopun
Vuokraa mökki. Tulee halvemmaksi, jos satunnaisesti tarvitsee.
Asunnon ja lomakämpän osto-ohjelmissa nimenomaan ameriikoissa täytyy olla tilaa "entertain guests" eli tilaa vieraiden viihdytykseen ja kestitykseen.
Meillä ei kyllä ole mitään viihdytystiloja, erikseen mutta talojemme suunnittelu on aina lähtenyt isosta ruokapöydästä.
Suomessa 14 henkeä mahtuu väljästi, lomakodissa sisälle ja ulos 12 eli saman verran kuin on petipaikkoja
Vierailija kirjoitti:
Viduddaa yövieraat jotka eivät tuo omia lakanoita ym. mukanaan ja sitten odottavat että passaan, keitän kahvia, teen ruokaa jne. ja herrasväki vain lekottelee 😡 Terkkuja miehen sisaruksille kersoineen 🖕Ai niin, hotellitkin on keksitty!!!
Miehesi passatkoon omat sukulaisensa ja sillä hyvä. Mikä siinä onkaan, kun vieraista on työtä (varsinkin yövieraista), niin miehet huolehtivat vain sen seurustelupuolen, loppu jää naisen vastuulle. Näin oli meilläkin, mutta eipä ole enää. Nyt nautin elämästä.
Kyllä. On läheisiä ystäviä ja sukulaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielialalääkkeillä käyvät työttömät läskit rumilukset eivät omaa ystäviä koska ovat niin vastenmielisiä. Sitten selttävät että eivät halua vieraita.😂
Puhu vain omasta puolestasi.
Minulla käy vieraita kolmesta eri maanosasta. Paljonko sinulla on kavereita yhteensä?😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua yhtään ketään paitsi perheenjäseniä
Välillä haaveilen että kun olisi mökki, johon voisi itse lähteä tai ne perheenjäsenet että saisi välillä olla ihan yksin edes viikonlopun
Ovea ei ole pakko avata kutsumatta änkeytyville.
En mä enää jaksa vieraita, nuorempana tykkäsin. Ainoastaan mun aikuisia lapsia kestitsen , en muita. Koti on mun turvapaikkani.
Kyllä, vieraita saisi käydä enemmänkin. Onneksi lapset tuo kavereitaan. Epäsosiaalinen työ niin kaikki ihmissuhteet täytyy hoitaa vapaa-ajalla.
Musta on tosi kivaa, kun kaverit tulee käymään! Melkein aikuisen lapsen kaverit ovat myös tervetulleita, ja he jäävät joskus yöksikin. Sukulaisia on vähänpuoleisesti, mutta hekin ovat tervetulleita.
Mielummin tapaan kotona kuin kaupungilla, mutta kaupungillakin on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielialalääkkeillä käyvät työttömät läskit rumilukset eivät omaa ystäviä koska ovat niin vastenmielisiä. Sitten selttävät että eivät halua vieraita.😂
Minulla käy vieraita kolmesta eri maanosasta. Paljonko sinulla on kavereita yhteensä?😂
Ohiksena totean, että jos joku on vastemielinen niin sinä törkeine juttuinesi, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ammattivierailija? Aina jonkun nurkissa?
Enimmäkseen käy yövieraita, kun asun syrjässä. Olen onnellinen, että tulee vieraita. Viitsii tänne asti lähteä. Ei ole mitään vaivaa. Yhdessä aina kokataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena totean, että jos joku on vastemielinen niin sinä törkeine juttuinesi, hyi.
Kas kun ei ole kuspää niin saa uusia kavereita ympäri maailmaa. Siis toisin kuin sinä.🤪
Vierailija kirjoitti:
Joo ja Australiassa ja Kanadassa myös. Miten ne jaksaa? Koko ajan hirvee revohka ihmisiä ja jomman kumman vahemmat asuu tietysti näillä asunnonetsijöillä myös. Mun painajainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ammattivierailija? Aina jonkun nurkissa?
Enimmäkseen vieraat tulevat minun luokseni kun niitä tulee monesta maasta. Ja tykkään kokata vieraille. Kotimaisillekin. Mutta teen kyllä vastavierailuita tänäkin vuonna kolmeen maahan ja tietysti ihan kotimaassakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei ole kuspää niin saa uusia kavereita ympäri maailmaa. Siis toisin kuin sinä.🤪
Sivusta totean, että on hyvin selvää, kuka tässä on vastenmielinen.