Hei. Haluaako KUKAAN oikeasti vieraita kotiinsa?
Kommentit (75)
Televisiossa kotejakin sisustetaan sitä varten, että kestitään sukua ja ystäviä. Ei tulisi mieleenikään järjestellä kotia vieraita varten. Jos tulevat, niin tyytykööt niihin olosuhteisiin mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua vieraita kotiini. Kutsun pelkästään tuttuja kotiini.
Se tuttukin on vieras. Esitätkö tahallaan tyhmää?
No mikäs vieras semmonen muka on, jonka tuntee?
En halua. Onneksi sos elämä 0. Ei mulla kotona ole juuri edes huonekaluja, tvtaso ja sänky vain. Mitäpä minä muulla tekisin.
Jos joku oikein kutsumalla kutsuu sopien päivämäärän ja ajan, eikä tyylin olisi kiva nähdä joskus, tulkaa joskus kylään, kun olette täällä päin liikkeellä... joo, ei.
Itse itsen kutsuvat ovat painajaista.
Minulla on vessassa erikseen käsipyyhe vieraille, ja yläpuolella lukee "vieraat". Sen vieressä myös pyyhe tutuille, ja sen kohdalla lukee "tutut".
Vierailija kirjoitti:
Viduddaa yövieraat jotka eivät tuo omia lakanoita ym. mukanaan ja sitten odottavat että passaan, keitän kahvia, teen ruokaa jne. ja herrasväki vain lekottelee 😡 Terkkuja miehen sisaruksille kersoineen 🖕Ai niin, hotellitkin on keksitty!!!
Tämä.
Matti&Maija eivät voi majoittua lentokenttähotlassa vaan tullaan yöksi meille. Aamulla annettava aamupalaa ja vietävä lentokentälle. Sama juttu toisin päin kun he palaavat matkaltaan. Kun Pipsa on menossa abiristeilylle Tallinnaan, tulee Pipsa 2 kaverinsa kanssa yöksi ja aamulla heidät vietävä satamaan. Marja-Tertulla on koulutusta ja siispä hän tulee 2 yöksi meille ja...
Ihanaa asua pääkaupunkiseudulla ja majoittaa sukua ja tuttavia. Not.
Totta kai haluan että kaverit käyvät. Noin joka kolmas viikonloppu onneksi joku poikkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai haluan että kaverit käyvät. Noin joka kolmas viikonloppu onneksi joku poikkeaa.
Olispa edes yksi kaveri 🥺
Mielialalääkkeillä käyvät työttömät läskit rumilukset eivät omaa ystäviä koska ovat niin vastenmielisiä. Sitten selttävät että eivät halua vieraita.😂
Vartti sitten sovin juuri vieraita kahdeksi viikonlopuksi ensi kuussa.👏👏👏
Vierailija kirjoitti:
Mielialalääkkeillä käyvät työttömät läskit rumilukset eivät omaa ystäviä koska ovat niin vastenmielisiä. Sitten selttävät että eivät halua vieraita.😂
Puhu vain omasta puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua vieraita kotiini. Kutsun pelkästään tuttuja kotiini.
Se tuttukin on vieras. Esitätkö tahallaan tyhmää?
No mikäs vieras semmonen muka on, jonka tuntee?
No ihminen, joka tulee vierailemaan eli tulee kylään.. Et osaa suomea hyvin?
Vieraat on perseestä. Kahviloissa on kiva tavata ystäviä.
En halua yhtään ketään paitsi perheenjäseniä
Me, meidän perhe ja ystävät!
Yövieraita ei käy (pl joulu) mutta vähintään kerran kk syödään isolla porukalla pitkän kaavan mukaan. Yhden lapsemme perhe käy joka vkl syömässä meillä.
Eilinen brunssikin ystävien luona venyi melkein puolilleöin
Vierailija kirjoitti:
Monethan remppaa ja sisustaa kotiansa juuri sen takia, että on vieraille esiteltävää.
Siksipä en edes hirveästi panosta sisustukseen, kun koti on meitä varten. En mielellään halua ketään edes kahvilla käymään kun en jaksa passata enää kotonani
Vierailija kirjoitti:
Vieraat on perseestä. Kahviloissa on kiva tavata ystäviä.
Juu ei kiitos hälisevään kahvilaan. Mieluummin kutsun kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi kivaa kun joku kävisi edes joskus. Ennen kun olin terveempi kävi aina joku.
Kutsutko kylään?
Pitää vissiin olla vähän päävammainen että haluaa ihmisiä omiin nurkkiinsa luuhaamaan.