Oltiin ulkona lenkillä, mies katsoi toisten naisten takapuolia!
Pari nuorta naista meni meistä hölkäten edelle, niin ukkohan tietenkin vahtasi niiden takapuolia! Minä huomautin miehelle asiasta täällä kotona, kun en viitsinyt siinä ulkona alkaa huutamaan. Ukko kehtaa vielä oikein väittää, ettei hän olisi tehnyt mitään väärää! Väittää, että se olisi ihan normaalia ja kaikki heteromiehet noin tekee!
Ihan helvetin sama, vaikka onkin ilmat lämmenneet ja jotkut hölkkää jo shortseissa. Toisia naisia tai miehiä ei tiirailla varsinkaan varattuna!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Minne päin olisi pitänyt katsoa jos ne ohitti ja juoksi ohi? Vai oliko niin tarkka silmä katse juuri peräisin eikä vain luonnollisesti eteenpäin?
Kun mies pysähtyy ja kääntyy ympäri katsomaan heidän peräänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ainakaan haittaa, jos mies katselee vaivihkaa mimmien hyviä perseitä. Se haittasi, jos katselisi miesten perseitä tai huonoja perseitä. Tai jos jäisi oikein pää kääntyen tuijottamaan, se olisi junttia. Kyllä mäkin laitan merkille, jos oikein hyvä perse ilmestyy näkökenttään. Treenaan itsekin peppua ja arvostan sitä, että on hyvin treenattu!
Mä olin mun miehen kanssa eilen kadulla odottamassa kyytiä, kun viereen ajoi parkkiin poikkeuksellisen tyylikäs auto. Autosta nousi nuori daami, jolla oli tiukka yläosa ja todella pyllyä mairittelevasti leikatut valkoiset farkut. Oli upea ilmestys. Mulla jäi lause kesken, kun jäin katsomaan, kun hän nousi autosta ja lähti kävelemään poispäin. Mies ei sanonut sanaakaan, kunnes nainen hävisi näkyvistä. Sitten kysyi virnistäen, että olitko sanomassa jotain? Ei käynyt mielessäkään, että olisin pahoittanut mieleni tai alkanut sättimään miestäni, koska katsoi tätä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkos on täysin oikeassa. Kaikki heteromiehet katsoo ja suurin osa homoistakin. Eikä siinä ole mitään väärää. Naisistakin suuri osa vilkuilee.
Treenattu naisen kroppa on niin kaunista katseltavaa että se tosiaan kiinnostaa yleisesti myös ihan heteronaisiakin.
Minäkin katson kohti
treenattua ja/tai
huoliteltua tyylinaista,
kun vastaan lipuu moinen.
Koska esteetikko
palvoo jumalaista
ääriviivain sinfoniaa,
molekyylien harmoniaa;
muotoa.
Miehetkin noteeraavat
pitkän, komean,
hyvärunkoisen miehen.
Olen kokonaan yli
kateuden ja mustan sukan
tässä evoluutioni kohdassa.
Kauneus virtaa lävitseni.
En siihen takerru.
x
Periaate on se että saa katsoa mutta ei koskea. On kuitenkin epäkohteliasta katsoa silloin kun on oman kumppanin seurassa. Muutenkaan ei pidä töllöttää. Miehet eivät tajua miten noloa on tuijottaa kun naiset eivät tee sitä niin selvästi. Sitten kun mies ensimmäistä kertaa todistaa miten naiset jäävät samalla tavalla katsomaan kun miehet tekevät niin hekin tajuavat miten noloa se on ja mikä myötähäpeä siitä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Oliko niillä paremmat pyllyt kuin mitä omasi on?
Oli perhana.
Ap
Selkeästi kannattaa panostaa omiin ponnistuslihaksiin. Jos päivittäin nähty standardi on tarpeeksi korkea, ei alempi herätä reaktiota liskoaivoissa.
Toki silloinkin tasaveroinen herättää.
Mutta mitä siitä?
Minä miehenä saatan katsoa ohi juoksevan miehen perää kateellisena, jos se on sellainen vauhtikestävyyshanuri, eli pyöreä ja lihaksikas.
Itse entisenä aktiivikiekkoilijana, ja sellaisen omanneena, mutta nyt kadottaneena, tunnen paloa saada moisen takaisin.
Enkä harmistu, jos vaimo moisen perään katsoisi. Tykkäsihän se minunkin hanurista aikanaan.
En mä ainakaan tiedä mieheni katseen kohdetta kun olemme kävelyllä.
Jos se katsoi kuitenkin niitä naisia silmään . Nimittäin persesilmään .
Sä voisit alkaa katsella muita miehiä ja kehua niitä ääneen. Mutta oikeasti nää sun sukupuolivihatrollaukset on ihan helvetin tylsiä, Pasi.
Voisit tosiaan ottaa sen MGTOW-reppusi ja patikoida helvettiin siitä.
Minua ei ainakaan haittaisi. Saa katsella.
Miehet tsekkaa ja rekisteröi kaikki näkemänsä naiset. Ihan normaalia. Se on oletus, että mies katsoi naista jonka sinäkin näit.
Vierailija kirjoitti:
Lenkkinaiset on kyllä kauniita.
Parhaita! Nyt kun naisilla kevättä rinnoissa niin ulkoilevat paljon 👍
Ihan kuin mun eksä. Missähän höyryissä hän nyt elelee. Kun viisikymppiä tulee tänä vuonna täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkkinaiset on kyllä kauniita.
Parhaita! Nyt kun naisilla kevättä rinnoissa niin ulkoilevat paljon 👍
Totta! Eilen olin kävelyllä, niin söpö nelikymppinen lenkkinainen tuli vastaan. Hymyilin hänelle, ja hän hymyili takaisin. m50
Olisit onnellinen sinulla on terve ja normaali mies.
Parempi olisi, jos katsoisi puhelintaan eikä tarkkailisi ympäristöään. Tosin silloin saattaisi aiheuttaa liikenneonnettomuuden, tai vaikka kirjaimellisesti törmätä naiseen.
Huono trolli.,käykää erikseen lenkillä.